Když jsem vešel do skušebny ani jeden ze sensejů si mě nevšiml. To jsou mi ninjové. "Ehm. Kolik mám udělat klonů?" "Ah. Ayato-kun promiň. Tři klony budou stačit." Ten druhý na mě koukal jak v hororu. Měl okolo sebe takovou špatnou vlnu. Raději se mu vyhnu. S rukama v kapsách jsem udělal 5 stínových klonů. "Jak si to udělal?" Zeptal se ten bělovlasý. Podíval jsem se na něho. "Rodiče mě učily trochu napřed." Odpověděl jsem nonšalantně. "Čekám na den kdy od někeho uvidím trochu víc emocí." Zamumlal si Iruka-sensei pro sebe. Je pravda že emoce u mě vydí málokdo. Vzal jsem si černou čelenku a uvázal si jí kolem krku.
Venku rodiče chválili své děti. Oči mi zabloudily k Narutovy, který seděl na houpačce. Neprošel. Najednou k němu přiskočil ten druhý chunin. Byl jsem dost blízko na to, abych slyšel co si povídaj...
Time skip
Skákal jsem ze stromu na strom a snažil se najít Naruta. Tady je. Naruto tam stál uprostřed mítiny s velkým svitkem a procvičoval jutsu stínových klonů. Seskočil jsem dolů. "Naruto co to děláš." "Áááá! Kdo si a co chceš?!" Vzdychl jsem si. "Jsem tvůj spolužák Ayato Ookami. Zpátky k otázce." Naruto se zklidnit a široce se usmál. "Mizuki-sensei mi řekl, že každý kdo se naučí techniky z tohohle svitku se může stát ninjou." Zastavil se a podívá se na mou čelenku. "ty si včera prošel? Pomůžeš mi prosím? Prosím prosím?!" Lehce jsem se usmál a přikívl. Naruto na mě koukal s širokýma očima a lehce zrůžovělými tvářemi. " Naruto si v pořádku." "Co?J-Jo jsem já jenom že, no radši nic. Pojďme cvičit." Přikývl jsem a pomohl mu s učením.
"Fůj. to je teda hodně vyčerpávající." "Vážně?" "Ayato-kun jak to ,že ses ani nezapotil?!" "Rodiče mě to to naučily než umřeli..." Naruto vyditelně posmutněl. "Promiň Ayato-kun já-" "Nevěděl si to." Jenom přikývl "Tak tady si Naruto! Víš co si udělal?!" Naruto se začal nervózně smát a drbat na hlavě. "Tak už jste mě našel Iruko-sensei, to není špatný a já se naučil jednu techniku." Stále si mě nevšiml. "O čem to mluvíš?" "Mizuki-sensei řekl, že každý kdo se naučí techniku z tohoto svitku projde zkouškou. Já vám ukážu tu techniku a vy mě necháte projít jo? Jo?" Najednou vzduchem projelo několik kunajů. Iruka-sensei odstrčil Naruta z cesty a já jsem chytil pár zabloudělých kunajů a dal si je do kapsy na zbraně.
Malý timesklip k tomu jak Naruto utekl do lesa a Mizuki s Irukou skončily pokec.
Mizuki se vydal za Narutem. "Iruko-sensei mám jít za Narutem nebo po Mizukim?" Iruka na mě koukal vyděšeně. "Jak dlouho si tu Ayato-kun?" Vzdych jsem si. "Celou dobu, pomohl jsem Narutovi s učením ... Nevěděl o tom, že je to Zakázané, žádnou sílu jsme neodemkli:" Iruka-sensei si oddechl. "Běž za Narutem Mizukiho nech mě." Kývl jsem a začal jsem skákat ze stromu na strom dokut jsem Naruta nedohonil. "Naruto. Seskoč dolu prosím." Naruto seskočil dolu podíval se na mě se slzama v očích. "Ty se mě nebojí? Slyšel si Mizukiho jsem monstrum!" Nejsi sám Naruto. Pomyslel jsem si trpce. Jediný kdo ví o mé dračí stránce je Hokage a pár joujinů (nevím jak to skloňovat). Obejmul jsem ho. Tohle nejspíš nečekal, po chvilce mě taky obejmul rozplakal se. "Nejsi sám Naruto, jednou se o mě dovíš víc,ale ne teď." Zašeptal jsem mu. Naruto se uklidnil najednou na plácku přistáli Iruka Mizuki-sensei.
M: "Vyděl si jeho oči, jsou to oči démona. Je jiný a ty to výš"
I: Máš pravdu. Je jiný, ale není démon. Je to Naruto Uzumaki ze Skrité Listové.Naruto měl slzy v očích a potichu vzlikal. Mizuki vytáhl svůj obří shurikem a hodil ho na Iruku. Naruto ho ale odrazil a stoupl si před Iruku-sensei, já si stoupl vedle Iruki. "Jestli sáhneš na Iruku-senseje, tak tě zabiju." Zavrčel Naruto na Mizukiho. "Hahaha. Ty? Zabiju tě dřív než se stihneš pohnout. Tak pojď démone!" Naruto udělal znaky a na mítině se oběvilo asi sto- ne dvěstě stínových klonů. Mizuki se zarazil a jeho ůšklebek vystřídal výraz hororu. " No? Když nejdeš ty za mnou, tak já půjdu za tebou!" Všichni Narutové se vrhly na Mizukiho.
"Heh. Nechal jsem se trochu unést." Naruto se nervózně podrbal na hlavě. Mezitím co si Naruto vybyl svou zlost, jsem ošetřil některé Irukovy rány." "Děkuju Ayato a Naruto pojď jsem prosím." Potom co Iruka-sensei předal Narutovi čelenku, pozval nás oba na ramen. Po ramenu jsem šel domů a spát.
ČTEŠ
Dračí slzy (naruto kluci x kluk čtenář)
FanfictionHlavní postava je moje vlastní OC takže si nemůžete vybrat barvu vlasů ani věci podobné. Ayato vyrůstal v malé vesničce hned vedle Konohy. Potom co byly jeho rodiče zabiti na misi se odstěhoval ve svých 6 letech do Konohy a začal chodit do Ninja aka...