Юүна: манай ах ийм сайхан сэтгэлтэй би ахдаа хайртай гэж хэлэн Шюгаг тэвэрлээ. Ари хажууд нь зүгээр л инээн суухад шюгаг түүнийг татан бас тэвэрлээ. Шюга хоёр талдаа хайртай хүмүүсээ тэврэн суух нь түүнд аз жаргал бэлэглэж байлаа. Баруун талд нь хайртай охин дүү, зүүн талд нь хайртай эмэгтэй...
****
****
****
Шюгагийн төрсөн өдөр болон Ари Юүна хоёр бэлэг авахаар дэлгүүр дотор маргалдан явна. Тус тусдаа л өөр бэлэг авах хүсэлтэй байлаа. Уул нь хоёулаа нийлээд том бэлэг өгье гэж бодсон ч хоёр өөр зүйлийг авна гэж маргалдаад байгаа болохоор тус тусдаа бэлэг авахаар болов.
Юүна: ах миний бэлэгт илүү дуртай байна за
Ари: горьд. Ахтай чинь би илүү дотно ярилцаж илүү ихийг мэддэг болсон шүү
Юүна: хн. Би төрсөнөөсөө хойш ахыгаа мэдийшүү
Ари: хаха заза чи яллаа
Юүна: Би юм чинь
Ари: гэхдээ л миний бэлэг заз март
Юүна: эртхэн очиж ширээгээ засъя
Ари: АААААА
Юүна: яасан бэ
Ари бэлгээ юүнад өгөн: Би нэг юм амжуулах хэрэгтэй байна гэртээ түрүүлж очоод юмаа бэлдэж байгаарай би нээх удахгүй за
Юүна: хөөеээ чи дахиад архи тамхи нтр хэрэглээд үзээрэй
Ари: Хэрэглэхгүй гэж би ахад чинь амласан баяртай гэртээ уулзацгаая гээд гараараа даллан нэг газарлуу гүйлээ. Юүна хоёр гартаа бэлэг барин гэрийн зүг алхана. Ари-г хаашаа явсаныг мэдмээр санагдавч түүнд мэдэх арга байхгүй.
Ари-н яаран гүйж ирсэн газар бол саяхан шюгатай хамт ирж хооллосон газар билээ. Тэр өдөр Шюга Ари хоёрыг тойрон олон аз жаргалтай хосууд сууж байсан бөгөөд энэ хоолны газар нэгэн зурагчин бүх хосуудын зургийг авч хайрын самбарт өлгөнө гэж ярьж байсан юм. Шюга Ари хоёр ч халуун дотноор ойрхон сууж Шюга Ари-г мөрөөр нь тэвэрч зургаа авхуулсан. Ари авхуулсан зургаа байгаа байх гэж найдан энэ газарт ирсэн нь дэмий хоосон зүйл байсангүй. Бүх хосуудын зургийг өлгөн наасан хайрын самбараас Шюгатай авхуулсан зургаа олж цүнхэндээ ихэд нандигнан хийлээ.
Гэртээ харих замдаа нөгөө зургаа жаазлуулахаар нэгэн газарт орж ирэн зогсоно.
Жаазлуулах бэлэн болсон зургаа харан зогсож байтал хэн нэгэн Ари-н мөрөн дээр гараа тавин дуудав.
VOCÊ ESTÁ LENDO
/Дууссан/ Please, Don't Go
FanficНэгэн сурагч охин амьдрахад бэрх болж амиа хорлохоор гүүрэн дээрээс үсрэх гэтэл бас амьдралаас уйдаж хэцүү ертөнцөд хөл тавьсан нэгэн залуу түүнийг аварч, тэр хөөрхий охиныг гэртээ авчирна. Өөрийн төрсөн дүү шигээ санан хайрлаж халамжилж байгаа ч эн...