Denizin ağzından...Güneş banyonun kapısını hızla kapatıp kilitlemişti ve ben şuan sinirden ölmek üzereydim dün akşam birlikte sarılarak uyurken şimdiki halimiz felaketti diyebilirim evi dağıtmamak için hızla üstümü giyip kapıyı çekip çıktım evden bu kızı anlamıyordum onun narin ellerinin başka bir erkeğin kasalarına değmesini düşünmek bile istemiyordum o benimdi sadece benim arabama binip son gaz ardanın evinin yolunu tuttum...
"Oğlum cidden kavgamı ettiniz"
Şuan ardalardaydım ve ikimizde koltuklara yayılmış bir şekilde dertleşiyorduk
"Kaç kere evet demem gerek arda ya deliricem!"
"Tamam abi sakin ol barışırsınız neticede karı kocasınız"
"Arda beni delirtme ne karı kocası umrunda bile değilim!"
"Ha yani umrunda olsam işler değişecek diyorsun yani"
"Konuyu değiştirme sikerim belanı!"
"Tamam lan tamam bişey demedik bak konu ne bilmiyorum ama düzelir abi ben seni bilirim sen biraz kızın üstüne gitmiş olabilirmisin"
Cidden gitmişmiydim sikik kafam tabiki gitmiştim allah kahretsin!
"Biraz gitmiş olabilirim"
"Deniz bak benim bir fikrim var"
"Ne var lan kafanda yine"
"Güneşe deneyelim de yani gerçekten karı koca olamayı deneyelim de"
"LAN SEN MALMISIN DANGALAK NE DIYCEM KIZA GEL GERÇEKTEN EVIMIN HANIMI OLMU? AMA SANA GELENDE KABAHAT!!!"
Diyip evden çıkıp şirkete doğru yol aldım kafamı dağıtsam iyi olacaktı sanırım...
Güneşle devam..
Kaç saat oldu bilmiyorum ama hala kapının önünde hıçkırarak ağlıyordum bi adam bu kadar öküz olmamalı sadece kıskandırmak istemiştim kötü bir niyetim yoktu onun bu kadar tepki vereceğini hiç düşünmemiştim kapının ısrarlı çalışı yüzünden kendime çeki düzen verip hızlı adımlarla aşağı indim deniz öküzü olsa anahtarla girerdi kim bu şimdi diyerek kapıyı açtım Lara karşımdaydı ona okadar ihtiyacım vardıki anlatamam boynuna sarıldım hemen
"Ayy Güneş dur bayılıcam"
Dedi ve beni ittiği an
"Aaaa ne oldu sana böyle yoksa..yoksa denizmi bişey yaptı ne oldu hemen söyle"
"Tamam herşeyi anlatıcam geç"
Diyip içeri aldım bi kaç saat içinde kahveler eşliğiyle bazı yerlerinde gözlerim dolsada herşeyi anlatmıştım
"OHA!"
"YUH!"
"ÇÜŞ!"
"HAYVAN HERİF!!"
diye denize saydırıyordu
"ERKEK MİLLETİ DEĞİLMİ HEPSİ AYNI ALLAHIN AYILARI"
"Tamam lara sakinleş zaten moralim bozuk"
"Ya aşkım benim allah korusun bu yine bugünkü gibi şey yapmaya kalmasın"
"Yok zaten ben odadan kolay kolay çıkmıycam"
"Bak telefonunu yanından ayırma saat başı arıycam ona göre benim şimdi gitmem lazım tatlım"
"Ya iyki varsın lara ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇARPMASI
Teen FictionGüneş çok sıkılmıştı artık bu hayattan iki yüzlü insanlardan acıdan hatadan ... Zenginlik nemiydi?ben söyliyim Hava atma paran var diye adının anılması çok gösterişli davetler ...ve daha neler neler. Ne gerek vardı ki bunlara artık bu hayattan kurt...