(Önceki bölümden alıntı )..
Bu lafı duymamla denizin ayağına var gücümle basınca deniz bana "sen şimdi görürsün" bakışı attı ben içimden ne yapabilirsinki burda kaç tane insan var sonuçta diycekken o ayağa kaltı elini uzattı bende elinden yardım alarak ayağa kaltığımda duvağımı açtı ve elini belime yerleştirip beni kendine çekti ve birden dudakları dudaklarıma kilitlendi ...5. BÖLÜM
ben ne yapacağıma karar veremezken bir yandan da annemin diline düşmemek için o çok sevdiğim kadifemsi dudaklara karşılık verdim salondan büyük bir alkış koptuğunda kendimizden ayrıldık birbirimize bakarken nikah memurunun gözümüze tuttuğu nikah cüzdanını en sonunda elime aldım ve gülümseyip poz verdik nedense içimde tuhaf bir mutluluk vardı "gelin ve damadımızı dans pistine alalım lütfen" diyince ikimiz birden dans pistinin ortasına geçtik bir elini belime diğer elini ise elimle buluştu bende boş kalan elimi omzuna koyduğum da romantik bir şarkıyla dans ettik mümkün olmayınca göz göze gelmemeye çalışıyordum dans bittikten sonra dev gibi olan pastayı kesip birbirimize yedirdik şimdi ise ortada deniz yanında ahmet baba ve diğer davetliler ile birlikte horon tepiyorlardı bu adam horon teperken bile bu kadar yakışıklı olabilirmi ya diye düşünmeden edemedim horon bittikten sonra denizle karşılıklı çifte telli oynadık yüzümüzde sahte ama gerçekçi gülümsememiz hiç eksik olmuyordu bunları yaparken. Düğünün ortalarında takı takmak için ikimizde orta geçmiştik yaklaşık 2 saat sonra anca takı takma işlemi bitmişti düğünün sonlarına doğru kızlarla göz göze geldik sonra hepimiz piste Çıktık Lara istek şarkıyı söyleyip yanımıza geldi bütün herkez bize bakıyordu ama biz buna üniversitedeyken birbirimize düğünün en sonunda belirlediğimiz dansı yapmak için söz vermiştik ve şuanda bunu yapıyorduk şarkı kulaklara dolduğunda kızların açtığı aradan en öne geldim son ki üç dört diyip başladık iki adım sağa dön elini kaldır şimdi poz ver en son hepimizin duruşuyla bizi ayakta alkışladılar kızlarla el çırptıktan sonra hepimiz birbirimize sarıldık öykü "umarım herşeye rağmen mutlu olursunuz canım" diyince bişey diyemedim Lara da bu halimi anlamışçasına "Ayy kızlar dikildik ortada hadi fotoraf çekilelim" diyince Hayır diyemedim ve hepimiz poz verdik ...( çekildikleri fotoraf)...
Düğünün sonunda hem herkezle fotoraf çekildik hemde magazincilerle kısa bir röportaj yaptık herkez gittikten sonra dayanamayıp topuklu ayakkabılarımı çıkarıp babet giydim Lara biran yanıma gelip "yaaa kuzum benim sen evlendinmi şimdi ballı ekmeğim ben 1 ay sonra burdan nasıl gidicem" diyince ağlamaya başladım ayşe anne yanımıza gelince göz yaşlarımı sildim ayşe anne "Uyy kizum neden ağlıyorsun da" diyince "Lara 1 ay sonra gidicek ya onu görmiycem ondan Ağlıyorum ayşe anne"
"Kizum dert ettiğin şeye bak ben onun anasıyla konuşurum merak etme sen"Diyince dünyalar benim olmuştu
"Ayşe anne iyki varsın sen ya"
Diyip iki yanağından öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇARPMASI
Roman pour AdolescentsGüneş çok sıkılmıştı artık bu hayattan iki yüzlü insanlardan acıdan hatadan ... Zenginlik nemiydi?ben söyliyim Hava atma paran var diye adının anılması çok gösterişli davetler ...ve daha neler neler. Ne gerek vardı ki bunlara artık bu hayattan kurt...