Bölüm-1

240 15 6
                                    




Sabah alarmımın sesiyle yataktan kalktım bugün bir aylığına en yakın arkadaşım Lara ile Karadenize tatile gidecektim bu arada kusura bakmayın ben kendimi tanıtmayı unuttum ben Güneş Korkmaz Serkan ve Önem kormazın malesef ki tek çocuğuyum neden diye sorarsanız eğer bizim ailede "HUZUR" kelimesinin "H" si geçmez zaten biz bir aile bile değiliz ben istemezmiydim bir ailem olsun onlarla vakit geçiriyim babamla bisiklete binip annemle alışveriş yapmayı istemezmiydim... ama olmuyor işte babam işkolik bir adam bazen gecenin 4 ünde gelir bazen ise hiç gelmez annem desen günün yarısına kadar arkadaşlarıyla dedikodu yapar diğer yarısı ise dernek,defile gibi yerlerde geçirir kapının hışınla açılmasıyla kafamdaki düşüncelerden sıyrıldım gelen annemdi "Güneş sen ne yaptığını sanıyorsun ne demek karadenize tatile gitmek hemde 1 aylığına" dedi tamam doğru duydunuz annemlere gidiceğimi söylemedim ozaman o nerden biliyor hemen sordum

"sen nerden öğrendin bunu"

"Lara nın annesi söyledi onun haberi varda benim neden haberim yok Güneş"

"Anne beni konuştuma çokmu umrunuzdayım sanki bilsen ne olur bilmesen ne olur"

"Ayol senin burda bir mesleğin var doktorsun sen güneş ayrıca magazinciler yanlış anlıyacaklar "

"Anlaşıldı senin derdinin ne olduğu ben herzamanki gibi umrunuzda değilim ama biliyormusun anne magazinciler de  benim umrumda değil ayrıca ben genel cerrahım bana iş çok merak etme"
dedim ve annemle konuşurken yerleştirdiğim valizimin fermuarını çekip yere koydum
"Şimdi çıkarsan üstünü değiştiricem"
Dedim ve onun odadan çıkmasını izledim üstüme salaş bir tulum ve altınada sandeletlerimi giydim saçıma fön çekip topladım güneş gözlüğümüde taktıktan sonra valizimi alıp merdivenlerden aşşağı indim şöförümüz mustafa abi valizlerimi bagaja yerleştirirken telefonum çaldı arayan :"ballı sütüm" ...

"Efendim Lara"

"Kuşum ben hazırım"

"Tamam canım arabadayım alırız kapının önünden seni"

"Tamam hayatım bekliyorum"

Biz Lara ile hep böyle konuşurduk o benim birtanemdi ben onda sevgi nasıl bişey öğrendim ikimizinde daha önce hiç sevgilileri olmadı tamam çıkma teklifi çok aldık ama ben ve Lara okuduğumuz için hep derse yöneldik şimdi ise ben genel cerrah Lara ise moda tasarımcısı olmuştu şimdi ise aşk ın nasıl bir duygu olduğunu merak ediyorum ama bazende birine aşık olmaktan korkuyorum evet seslerinizi duyabiliyorum doğru teşhis ben tam bir dengesizim yanındaki kapının açılması ile geldiğimizi anladım Lara biner binmez ikimizde birbirimize sarıldık ve sohbet ederek havaalanına
Gitmeye başladık...
Havaalanına geldiğimizde mustafa abi ile vedalaştım

"Hakkını Helal Et mustafa abi"

"Sende helal et güneş hadi yolun açık olsun iyişallah burda bulamadığın mutluluğu orda bulursun"

"İyişallah abi"

Dedim ve sarıldım evde bazen çok sıkıldığımda mustafa abiyi içeri alır onunla dertleşirdim evli ve bir çocuk babası olmasına rağmen çok kafa dengi bir adamdır kendisi ...
Uçağa bindiğimizde ben hemen cam kenarındaki yerimi aldım Lara da yanıma oturdu pilotun herzamanki gibi sesi duyuldu "saygıdeğer yolcularımız lütfen kemerlerinizi bağlayınız kaptanınız iyi uçuşlar diler..." kemerlerimizi bağladık ve ben uçağın kalkışını izledim Lara ya döndüğümde gülmemek için dudaklarımın kenarlarını ısırıyordum gözlerini sıkıca kapatmış koltukların kenarlarını var gücüyle sıkıyor ve sürekli salavat getiriyordu eşhedü -elle i-ilahe derken birden gözlerini açarak bana döndü "Güneş kızma ama sana bişey diycem" "taman de Lara " "ama bak kızmak yok" "lan tamam kızmıycam söyle ne soyliyceksen çıldırtma adamı " "şey eşhedü elle -den sonra ne geliyordu?"
Diyince kafasına hafifçe vurdum "çüşş Lara ilahe illallah " gelir mal ya çarpılcan töbe töbe uçak kalktı zaten artık demene gerek yokk " dedim oda "tamam be sana soranda kabahat" diyip kulaklığını taktı bende cama kafamı yaslayıp mustafa abinin söylediklerini düşünmeye başladım acaba cidden bende mutlu olabilirmiydim yada bilemediğim duyguların tadına bakabilirmiydim...
Karadenize ayak bastığımızda o eşsiz kokusunu içime çektim Lara ise bana sırıtıp "macera baslasın" dedi ve koşmaya başladı ona uyarak ben de valizlerin getirildiği yere doğru koşmaya başladım ...
Ben valizimi aldığımda Lara da almışmı diyerek bakmıştımki bakmaz olaydım tam 5 tane valizle bana doğru geliyordu "kızım sen malmısın ya evi alsaydın başıma" dedim hayretle ona bakarak "aman abartma sende Güneş alt tarafı birkaç tane valiz ne olucak hem biz nerde kalıcaz" dediğinde biraz düşündüm ve sonra "bu geceyi otelde geçiririz yarın da bir ev tutarız" nasıl fikir dedim "harika ozaman hadi gidelim" dedi ve önden önden yürümeye başladı...
Otele geldiğimizde hemen bir oda tuttum ve asansörle Odamıza çıkmaya başladık Lara "bak ilk önce banyo benim ona göre" "tamam senin" dedim ısrar etmeyerek zaten çok yorgundum bide bunu çekemezdim
Odamıza geldiğimizde Lara hemen duşa girdi bende odanın küçük balkonuna çıkıp manzarayı izlemeye başladım okadar eşsiz bir yerdiki burası anlatsam kelimeler yetmezdi Lara ile nereye gidiceğimiz hakkında plan yaparken ben burayı   önermiştim benim gözüm yükseklerde olmadı hiçbirzaman ailem zengin olsada ben istememiştim benim ait olduğum hayat orası değildi benim için. Ben herzaman huzur ve mutluluğu aradım iyişallah birgün bende kavuşa bilirim...
Lara duştan çıktıktan sonra hemen ben girdim ve duşumu aldım pijemalarımı giydim ve yumuşak yatağıma yatıp gözlerimi kapattım tam uyuyacaktım ki Lara hanım ışığı açtı "Güneş" dedi ben uyku numarası yaparak bişey demedim "uyumadığını biliyorum ballı ekmeğim" dediğinde ben "herşeyimi bilmek zorundamısın Lara ya bir tane çizgi film vardı Shrek diye bilmem hatırlarmısın ordaki Shrek ben geveze eşşek te sen oluyorsun" dedim " ya alt tarafı bir soru sorucam ne kadar konuştun" "tamam Lara sor sorda biran önce uyuyabileyim" "ya sen nasıl bir sevgilin olsun isterdin böyle Maço mu yoksa romantik mi" " bu soru nerden çıktı şimdi Lara" "ya aklıma geldi sordum işte hangisini isterdin" "Ne bileyim bence bir erkek hem Maço hemde romantik olmalı mesela bana asılan biri oldumu ona ağız burun dalmalı yani beni kıskanması şart ama bazen de romantik olmalı böyle beklemediğin biranda bana çiçek ayıcık vb. Gibi küçük ama sevineceğin hediyeler getirmeli" dedim Lara "hmm tamam iyigeceler" dedi ve ışığı kapatıp yattı bende gözümü kapatır kapatmaz uyuya kalmışım ...
Sabah erkenden kalktım banyoda herzamanki işlerimi halledip Lara yı uyandırdım
"Kuşum kalk hadi bugün çok işimiz var"
"Ya kızım yat uyu daha kargalar kahvaltısını yapmadan bu ne hız"

AŞK ÇARPMASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin