Welcome

8.8K 346 45
                                    

Karim hield me de afgelopen dagen in de gaten , ik vond het goed dat Farha een paar dagen met hem bleef , zo had ik ook meer rust totdat Ilias me belde en vertelde dat Karim opgepakt was en Farha bij hajar was . Net toen ik me spullen pakte en richting hajar wou rijden werd ik prive gebeld. Ik: hallo? Karim: ik ben het. Ik: ja ?. Karim : je moet me helpen . Ik: hahaha uh grappig wat bel je mij? Karim; je moet naar me toekomen het is belangrijk. Z'n stem klonk anders dan normaal. Ik: geen tijd voor jou. Karim: je moet dit is belangrijk Nisrine . Ik zuchte . Ik; ok waar zit je ?. Karim: Rotterdam PI de Schie. Ik; ok. Ik reed zijn kant op , ik was benieuwd naar wat hij zou zeggen . Na een hele gedoe met de bewaking zat ik eindelijk voor hem. Ik: wat moet je vertellen. Karim: uhm luister ik vertrouw je . Ik Rolde met me ogen . Karim; mag ik een beetje privacy met m'n vrouw ? Karim keek een agent aan die met ons stond. De agent knikte en liep de deur uit. Karim: wollah je moet me helpen anders ga ik levenslang vastzitten. Ik keek hem vragend aan. Hij begon te fluisteren en begon in het Marokkaans te praten . Karim: je moet naar me huis en via me broers regelen dat alles daar weggehaald word en wel vandaag de politie is van plan om morgenochtend langs te gaan als ze alles thuis vinden kom ik hier niet meer uit je bent de enige die me nog kan helpen Ik: en waarom zou ik dat voor je doen?. Karim: omdat je van me houd en omdat ik de vader van je kind ben . Ik; kind ?. Karim: kinderen?. Ik gaf hem een klap in z'n gezicht . Ik; je weet dat dit kind in me buik ons kind is . Hij zuchtte . Ik stond op klaar om te vertrekken , was dit het dann ? Zou ik hem hierna nooit meer zien? De gedachte al gaf me een raar gevoel van binnen .. Ik draaide me naar hem toe . Ik: ik zal het proberen . Hij glimlachte . Toen ik het bureau uitliep , voelde ik tranen langs me wangen lopen .het eerste wat ik deed was Ilias bellen ik zou hem zo in een café zien . Aangekomen zat hij er al. Ik vertelde hem wat Karim me had gezegd  hij pakte paniekerig z'n telefoon en belde een aantal mensen . Ik: dus en nu? . Ilias : ik regel dit wel Dankje wel! , hoe gaat het met de baby?. Ik: gaat wel hmdl. Ilias : Mooizo ik ga nu ja. Ik knikte en reed naar me huis . 2 weken verder me buik stond op ontploffen ik was doodziek en Karim zat nog steeds vast. Hajar sliep de afgelopen dagen bij me . Ik lag op bed te huilen ik had liefde nodig.. Ik wil gewoon armen om me heen voelen en iemand die fluistert dat alles goed komt , is dat teveel gevraagd???. Het voelt alsof ik alleen voor het leven sta. Was dit het dan? Moet ik 2 kinderen in me eentje opvoeden ?. Ik wreef over me buik . Hajar kwam de kamer binnen . Hajar : heyy wat is er schat?. Ik begon harder te huilen. Ik: ik mis hem maar ik haat hem. Ze troosten me. Ik; ik weet niet wat ik moet doen!. Hajar: het komt goedd ssstt. Ik: nee het komt niet goed hij gaat trouwen!. Ze zuchte . De bel ging het was Ilias . Hij kwam erbij zitten . Ilias: wat is er ?. De tranen bleven stromen . Hij keek me met medelijden aan. Hajar wreef over me rug . Ik stond in een ruk op. Hajar: wat ga je doen? Ik: ik moet hem zien!. Ilias: Neenee ga zitten . Ik: jawel!. Ilias; je kan hem vandaag niet zien morgen pas. Ik bleef huilen. Ilias kwam mijn kant op en gaf me een stevige knuffel. Ilias: het komt goed. De volgende dag. Ik had me opgefrist en zou Karim vandaag bezoeken net toen ik zijn kant op wou rijden werd ik gebelt . Ik: hallo?. Karim: met mij ik ben vrijgelaten. Ik zuchte opgelucht . Karim: waar ben je?. Ik: in de auto. Karim: waarheen? Kom naar me huis . Ik hing op en reed naar hem toe. Hij zag dr onverzorgd uit z'n baardje was niet geschoren en z'n haren waren door elkaar eerlijk gezegd vond ik het wel goed staan . Hij droeg een realmadrid trainingspak . Karim: hoe gaat het?. Hij keek naar me buik. Ik: gaat wel. Karim: hoe gaat het met farha.? Ik: wel goed ze slaapt bij Ilias en hajar. Hij knikte. Het voelde zo akward alsof we 2 vreemde van elkaar waren. Hij pakte een pakje sigaretten en stak er een op. Ik keek hem vragend aan. Sinds wanneer rookt Karim? Ik besloot niks te vragen. Na een minuut stak hij hem uit. Toen stond hij op en trok hij z'n vest uit waarop z'n T-shirt volgde , ik bestudeerde z'n bovenlichaam . Karim: je mag gaan zitten hoor, ik ga even douche . Ik ging zitten en volgde met me ogen zn lichaam die de trap opliep. Hij was aangekomen en niet dik maar breder . Hij zat maar een aantal weekjes vast en is al veranderd. Ik ruimde z'n tafel een beetje op , na een uur kwam hij naar beneden hij had zichzelf opgefrist z'n baardje was netjes geschoren en hij had gel in z'n haren gedaan . Hij zag er heerlijk uit !. Karim : je had niet hoeven opruimen , ga je vandaag nog wat doen?. Ik schudde me hoofd . Hij kwam naast me zitten en zette de tv aan. Karim: welke film wil je kijken. Ik: hoe bedoel je?. Karim: hoe ik het zeg?. Ik: ik moet gaan. Hij trok me terug op de bank. Karim: luister Nisrine geef me gewoon even om met jou en ons kindje te zijn ik heb dit zo erg gemist wollah ik heb dit nodig en jij ook dat weet je. Ik zuchte . Hij trok me naar zich toe en deed z'n arm achter me rug waardoor z'n hand op me buik zat. Toen zette hij een filmpje op . Ik leunde met me hoofd op z'n schouders . Damn wat had ik dit gemist!. Na alle ruzies en stress gewoon even rustig in z'n armen liggen . Hij rook zo lekker. Karim: ik heb je gemist . Ik keek stil naar de tv. Karim: jij mij niet?. Ik knikte . Hij pakte met z'n andere hand me handje vast en gaf der zachtjes kusjes op. Na een uur was de film afgelopen ik keek naast me en zag Karim die z'n oogjes dicht had hij sliep.. Ahw . Ik wou opstaan maar net toen ik opstond voelde ik water langs me benen glijden. Me vliezen waren gebroken?!!!! Ik: Karim karimmm!!! Hij schrok wakker . Ik; ik ga bevallen!!. Hij stond in 1 ruk op...   Sorry voor late vervolgje !

Zwanger voor het huwelijk.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu