Kapot.

840 30 9
                                    

"Goedenavond lieverd". Ik keek geschrokken karim aan die op de bank zat. Ik: wat doe jij hier???. Karim: je denkt toch niet dat ik je met rust laat? Of mijn kinderen in de steek laat? He je denkt veelste makkelijk nisrine. Ik: ik ben mijn kind kwijt door jou ik leef jaren met angst door jou ik wil je uit mijn leven. Hij stond op en liep mijn kant op . Ik zag hoe zijn ogen donkerder werden Karim: Nooit dat jij zonder mij zult leven jij blijft mijn vrouw tot de dood ons scheidt. Ik wilde antwoorden maar hij bleef praten . Karim: Je zult nooit van mij af zijn je kan vluchten waar je wilt ik zal als eerst bij je op de stoep staan , al reis je de fucking wereld af. Ik keek hem vol ongeloof aan . Karim : is dat duidelijk?. Ik: jij bent echt ziek!!! Ik hoop dat je je goed voelt nu je mijn leven aan het verzieken bent het zal mij niet verbazen als ik morgen begraven ben door een van jou vijanden want dat is wat je wilt. Karim : Ik zal mijn gezin beschermen tot ik mijn laatste adem uitblaas. Ik: ja is je niet echt goed gelukt. Tranen sprongen in mijn ogen. Ik voelde de leegte in mijn buik.. Hij keek me verdrietig maar ook woedend aan. Karim: diegene die jou dit heeft aangedaan die is ondertussen al begraven. Ik; JA DAT IS WAAR JE GOED IN BENT MENSEN VERMOORDEN! EN UITEINDELIJK WORDEN WIJ AANGEVALLEN!. Ik huilde als een baby . Ik: IK KRIJG MIJN KIND NIET TERUG DOOR DIT KARIM. Karim: ons kind is nu een engel zo stond het geschreven.. Ik ging op de grond zitten met mijn rug tegen de muur. Hij zakte door zn knieën en wilde zn handen op mijn benen zetten , ik trok snel mijn benen weg. Ik: ik weet dat je niet uit mijn leven zal verdwijnen maar ik wil dat je weet dat ik niet gelukkig met je ben en niet verder met je wil. Karim: met wie wil je dan verder? Ik; karim verdorie!!! Jij bent de reden waarom ik mannen niet zal vertrouwen! Ik hoef niks van niemand ik wil rust Met mijn kinderen !!. Zijn telefoon ging af hij gooide die tegen de grond en ging liggen met zn handen op zn hoofd hij was aan het nadenken. Karim: we gaan weg van hier. Ik: ik ga nergens heen met jou . Karim; het was geen vraag nisrine . Ik begon mezelf te slaan dat was het enige dat in me opkwam hoe kon ik zo dom zijn en in zijn leugens trappen! Karim: nisrine hou op!!! Ik sloeg in mijn gezicht en huilde, hij hield me handen vast . Karim: doe rustig nisrine . Ik begon echt psychisch te worden door deze man en zijn problemen. Mijn gehuil werd steeds zachter hij zat bovenop mij terwijl hij mijn armen strak vast had. Ik: laat me los ga van me af!!! Hij ging langzaam van me af ik stond op en rende zo snel mogelijk naar het balkon ik wilde hier zo graag van af springen zo erg begon ik mezelf te haten . Karim: NISRINE KOM HIER NU!! Ik: blijf daar karim blijf daar kom niet dichterbij. Ik deed een been over het balkon daar stond ik dan huilend snotterig , verward , gebroken ik dacht alleen aan mijn baby die van me is afgenomen...
Sorry dames ik was gestopt met wattpadd en ga nu verder graag hoor ik hoeveel mijn verhaal lezen zodat ik weet of er interesse is in een vervolg!!❤️

Zwanger voor het huwelijk.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu