Vandaag zou hajar trouwen ! Ik was bij me ouders thuis het was fucking druk iedereen rende op en neer en ik zat rustig op de bank aan het genieten van mijn overheerlijke ben&jerry ijs. Me vriendin zou gelukkig vandaag oppassen op Farha en rayen . Hajar : HALLO? kifesh je zit daar rustig??? Ga eens watdoen! Ik lachte Het was 11 u ochtend stresskip .Na een kwartier stond ik op en hielp ik me moeder. Ik vond het Zo leuk dat ik en hajar dezelfde schoonmoeder hebben . 2 uur later ging ik een douche nemen , toen trok ik een prachtige takshita aan. Hij was zalm met diamanten en open bij me schouders en benen. Ik was er smoorverliefd op! De negaffa deed me haar en makeup . Toen zocht ik een spiegel wauw al zeg ik het zelf ik zag er prachtig uit!! Hajar: wajow je ziet er dodelijk uit! Hallo ik ben de bruid ik moet er goed uitzien niet jij. Ik lachte. Nadat iedereen was omgekleed kwam de bruidegom ! Ik miste Karim ik had hem sinds gisteravond niet gezien. Ik zag m'n schoonmoeder bij de deur staan en omhelsde haar. Iedereen joelde en danste ik was echt blij voor hajar en Ilias ze paste perfect bij elkaar. Onze schoonfamilie kwam aan iedereen joelde etc. Toen zag ik Karim . Hij keek me verbaasd aan. Ik rende net een klein kind op hem af en sprong in z'n armen. Karim : wauw je ziet er prachtig uit!. Ik: ik heb je gemist!. Hij keek om zich heen en trok me mee naar boven. Toen kuste hij me. Ik: doe rustig je verpest me makeup!! Karim; fuck dat voor wie moet je mooi zijn je bent van mij. Ik kuste hem ik zag in z'n ogen dat hij meer wou toen schudde ik met me hoofd. Karim: Ewa niet zo doen schatje. Ik lachte . Karim: doe wat over je schouders aan. Ik: wrm . Karim: je schouders zijn halfbloot?. Ik: niet overdrijven. Karim: ga je bijdehand doen?. Ik negeerde hem . Ilias : hallo waar blijven jullie we gaan richting zaal. We reden met veel auto's richting de zaal waar het supergezellig was! De bedoeling was vrouwen en mannen apart maar ik zag iedereen door elkaar lopen . Het was een drukke drukke avond me voeten deden pijn alles deed pijn. Ik liep naar hajar die blij in de bruidsstoel zat . Ik: en hoe vind je het gaan. Hajar: wollah geweldig ! Ben nog nooit zo gelukkig geweest! Ik gaf haar een kus. Er werd harde muziek opgezet iedereen kwam de dansvloer op. Ik liep naar de wc en liep daarna terug me ogen gleden naar Karim der stond een meid voor hem hij draaide z'n rug naar haar toe maar toen liep ze naar hem toe. Wie was zij en wat probeerde ze?? Ze zei iets tegen hem waardoor hij boos iets terug schreeuwde , toen lachte ze en overhandigde ze hem iets . Hij pakte het aan en liep weg. Ik had zoveel vragen in me hoofd. Na een lange drukke avond stapte ik in de auto , we zouden Farha en rayen morgen vroeg ophalen omdat ze al sliepen. In de auto was het stil. Karim: Ewa hoe vond je het?. Ik: leuk . Karim: wat is er zine?. Ik: niks ben gewoon moe. Ik besloot hem niks te zeggen over wat ik had gezien ik wou kijken of hij er zelf mee kwam. Hij legde z'n hand op me been. Karim: ben je heel moe of heb je nog kracht voor me?. Hij keek me ondeugend aan. Ik Rolde me ogen en keek naar buiten. Karim; oke wat is er ?? Je liegt tegen me . Ik: nikss. Het bleef stil. Toen we thuis waren schopte ik me hakken uit en liep ik naar me kamer ik veegde m'n makeup weg m'n jurk wou niet uit omdat ik niet bij de rits kwam ik probeerde het 5 minuten toen plofte ik neer op bed . Karim; hulp nodig? Ik knikte hij trok m'n rits open ik voelde hoe z'n kouden handen langs m'n rug gleden. Toen liep ik naar de douche waar ik een lange bad nam. Karim klopte op de deur . Ik: ja?. Karim: ik wil ook nog douche. Ik: ga boven douche. Karim : nee geen zin om de trap op te lopen. Ik hoorde dat hij de deur opende dus ik negeerde hem . Karim: moet ik je inzepen?. Ik: nee hoeft niet . Karim: kk wat is er met je?? Ik: niks. Karim: jawel je gaat nu vertellen wat er is??. Ik: fijn als je het zo graag wilt weten. Ik stapte uit bad en zag hoe z'n ogen langs me gleden , snel pakte ik een baddoek en wikkelde ik me erin. Ik: wie was dat meisje daarnet. Hij keek alsof hij moest nadenken waar ik het over had . Ik liep langs hem naar de slaapkamer hij liep me achterna. Karim: ohh dat was safa. Ik keek hem vragend aan terwijl ik me aankleedde . Karim: safa is het zusje van me ex . Ik: dus?. Karim: der is niks .? Ik: oke stil maar weer . Karim; Ewa ga je zo doen. Ik negeerde hem en trok een korte broekje aan toen liep ik naar beneden. Karim: ga mij niet negeren!. Ik: hou je bek kk mogol . Ik zag dat hij zich inhield . Snel liep ik de keuken in hij liep me achterna. Karim: je maakt me boos. Ik: je wilt niet eerlijk tegen me zijn?!! . Karim: oke , ik wil je niet laten stressen om onzin. Ik: nou dat is je dus totaal gelukt!! Lachte ik sarcastisch . Karim: waarom ben je zo kk eigenwijs . Ik: rot op Karim: weet je dat zeker?. Ik had gelijk spijt van me woorden. Karim: mhm ik zie je morgen wel hij liep de trap op. Ik liep naar de woonkamer ik voelde me zo erg geïrriteerd . Ik moest gewoon weten wat er was. Boos liep ik de trap op. Ik: je gaat me nu alles vertellen. Karim: alleen als je belooft dat je mij gaat geloven en niet boos word. Ik : oke. Karim: beloof het. Ik: jaa zeg. Ik ging naast hem op bed zitten. Karim: kijk safa kwam mij vertellen dat haar zus zwanger is en dat het van mij is , maar het kind is echt niet van mij . Ik: wat gaf ze jou?. Karim: een zwangerschapsverklaring. Ik: en hoe weet je dat het niet van jou is?. Karim: omdat ik niet vreemd ben gegaan in ons huwelijk?. Ik: Hmm.... Karim: geloof je me?. Ik knikte . Karim: zie je je hoefde niet te stressen . Ik: je kon het me gewoon vertellen. We vielen in slaap ik werd wakker door Karim z'n telefoon het was 4 u snachts en hij werd gebeld. Ik: Karim neem op!!. Hij mompelde wat en stapte het bed uit. Karim: schat ik moet weg. Ik: Zolaat??? Waarheen?. Karim: me vriend ligt in t ziekenhuis ik ben over paar uur terug. Ik viel weer in slaap. De volgende ochtend haalde ik Farha en rayen op me ouders zouden vandaag richting Marokko vertrekken dus ging ik helpen met alles en afscheid nemen. Ilias en hajar kwamen binnen. . Ze zagen er zo gelukkig uit!. Ik trok hajar mee. Ik: en hoe bevalt het om bruid te zijn. Hajar: pfff houd op ik was fucking moe ben met moeite me bed uitgekomen. Ik: kwam dat door de bruiloft of?... Ik lachte stiekem . Hajar: hahaha Viezerikje !. Na 2 uurtjes bracht namen we afscheid en bracht hajar onze ouders weg. Karim was er nog steeds niet en hij nam niet op ik reed naar huis en pakte Farha en rayen uit de auto ik hoorde dat de deur dichtgeslagen werd en safa zag ik lopen wat deed ze bij mijn deur????! ........ Sorry voor late vervolg en komt veel meer aan!!! En het word steeds leuker !
JE LEEST
Zwanger voor het huwelijk.
Teen FictionDit verhaal gaat over een 17- jarige nisrine. Nisrine heeft lichtbruin haar en groene ogen een pracht van een meid! Ze leert een jongen kennen genaamd Karim , Karim is 24 jaar oud en heeft pikzwart haar en donkerbruine ogen hij is bezig in de onderw...