Zijn vrienden

8.6K 374 213
                                    

De volgende dag, ik was met bonkende hoofdpijn gaan slapen en werd wakker met hoofdpijn. Karim had op de bank geslapen , ik hoefde hem even niet te spreken ik was nog steeds boos. Nadat ik gedoucht en ontbeten had reed ik naar hajar om m'n kinderen op te halen . Toen reed ik naar m'n moeder de huis om op te ruimen aangezien er niemand was had ik ook lekker rust. Na 2 uurtjes reed ik weer naar huis. Karim: waar was je?. Ik negeerde hem en trok Farha de jas uit ze rende naar der speelkamer toen legde ik rayen in z'n box. Mijn jas trok ik als laatste uit . Karim: ik vraag je wat?. Toen ik weg wou lopen duwde hij me tegen de muur aan. Karim: jij bent echt kkkk stress geef kkkk antwoord voordat ik je ga uithalen?!!! . Ik duwde hem van me af en zag hoe hij in elkaar zakte . Huh? Zo hard heb ik hem niet geduwd.? Hij greep naar z'n buik. Ik: Karim??. Ik zakte door m'n knieen voor hem en wou z'n trui omhoog trekken maar hij duwde m'n hand weg. Ik; wat is er ?. Hij stond langzaam op . Ik: Hallo??!. Ik stond op en trok z'n trui omhoog , er zat een diepe snee in z'n zij . Ik; Karim?? Hoe komt dit??!. Ik zag dat hij duizelig werd . Snel hielp ik hem naar de bank. Ik: ik ga ambulance bellen. Hij trok m'n hand terug. Karim: neee niet doen . Ik: hallo je hebt een fucking grote snee???!. Karim: je gaat niemand bellen !. Ik: hoe komt dit ???!! . Karim: leg ik je wel later uit. Ik liep naar de keuken en pakte een nat doekje en een verband doos erbij. Ik trok z'n trui uit dit was sowieso een mes steek . Ik legde het natte doekje erop en hoorde hem het uitschreeuwen toen ik verband erop wou plaatsen voelde ik dat hij met zn hand m'n kont vastgreep. Karim: ik moet toch ergens in knijpen?!. Ik Rolde met m'n ogen en hij gooide een sexy lachje. Toen ik verband had geplaatst ging ik naast hem zitten . Ik: vertel ?. Karim : Ewa Waaarom zo opdringerig ?. Ik: ik wacht ?!. Karim: ik en seif hadden ruzie met paar negers . Ik: zie je?! Je bent 1 dag met hem en het loopt al uit de hand?!. Daarom ben je dus niet naar huis gekomen ?!. Karim: Ewa doe rustig is niet zijn schuld. De bel gingg. Ik opende de deur het was seif , ik keek hem vanzelf boos aan. Ik: kan ik je ergens mee helpen. Seif: hee is Karim thuis.? Ik: ja maar hij kan je op dit moment niet spreken. Seif : Oh. Karim: Nisrine laat hem naar binnen !!!. Ik Rolde met m'n ogen en liet hem erlangs . Ze bleven uren praten  toen vertrok seif . Karim: kom is . Ik: wat?. Karim; ga niet dom tegen seif doen hij heeft niks gedaan. Ik: ik mag hem niet . Karim: hij heeft mij altijd gesteund ik zie hem als broer hij is een goede jongen wollah. Ik Rolde met m'n ogen . Karim: mag ik een kus. Ik: neee . Hij ging rechtop zitten . Karim: help me is opstaan. Ik liep naar hem toe en voelde hoe hij me op z'n schoot trok toen kuste hij me volop m'n mond. Ik had dit gemist , perongeluk leunde ik op z'n buik waardoor hij het uitschreeuwde . Ik: sorry!! Ik was het vergeten . Hij lachte met een pijnlijke blik. We herhaalde onze kus hij trok m'n arm mee naar onze slaapkamer waar we de liefde bedreven ik had hem echt gemist zijn geur zijn lippen alles. Karim: kan je me helpen habiba ik wil gaan douche. Ik haalde het verband eraf . Ik: je moest naar t ziekenhuis gaan je gaat echt pijn krijgen onder de douche. Karim: nou en. Ik hielp hem met uitkleden , veel had hij niet aan we hadden net al alles uitgetrokken . Toen zette ik het water aan . Hij ging eronder staan en deed z'n ogen dicht z'n tanden waren strak op elkaar ik wist dat hij dood ging van de pijn. Een kleine snee doet al pijn laatstaan een diepe in je zij. Ik pakte de douche kop en hielp hem door het water aan de andere kant van z'n lichaam te laten stromen toen zeepte ik hem in . Karim: Dankje!. Toen spoelde ik hem af. Karim: ik wil het weer met je doen. Ik keek hem vragend aan. Karim: sek* onder de douche heb echt zin. Ik lachte . Ik; je bent gek . Hij trok me naar zich toe ik voelde z'n natte borst tegen me aan . Karim: jij maakt me gek ja. Hij kuste me en voor ik het wist bedreven we de liefde voor de 2de keer . Toen we net klaar waren hoorde ik Farha schreeuwen ik rende de douche uit naar haar toe. Ik: wat is er schatje ???. Farha: spin!!. Ik keek naar Karim die net aankwam rennen met een baddoek om z'n middel. Toen lachte ik en tilde ik haar op . Karim: wat is er?!. Ik: een spinnetje . Ik wees naar een klein spinnetje op de muur. Karim lachte en pakte de spin toen liep hij op mij en Farha af . Ik: gaaaaa weg!!!!. Farha begon keihard te gillen . Hij lachte en gooide de spin het raam uit. Ik: sukkel je hebt der bang gemaakt !. Ik kuste Farha die net bijna een hart aanval had. Ik: je papa is stout he!. Karim kneep in m'n bil. Karim: ben zeker stout. Ik lachte . Karim tilde Farha op en kuste haar toen ging ik naar rayen die was al in slaap gevallen. Ik verschoonde z'n luier en gaf hem te eten toen stopte ik hem weer in bed. Ik: Farha bed tijd . Karim stopte haar in bed en ging zich toen aankleden. Nou aankleden ? Hij trok alleen een boxer aan. Toen ging hij op de bank zitten en pakte ik de verband doos om zijn wond opnieuw te dekken . Ik voelde z'n ogen op me prikken toen ik bezig was dus keek ik omhoog. Karim: je bent mooi. Ik: ahah weet ik. Hij gaf me een speelse klap. Ik hoorde rayen huilen en liep naar boven . Ik: sst je moet slapen schatje . Ik gaf z'n speen aan hem en keek even bij Farha die was al gelijk knock out ze was echt moe. Ik glimlachte en liep naar beneden . Karim had het licht uitgedaan en kaarsen aangezet . Ik: so dat heb je snel gedaan . Karim: je bent met Superman getrouwd. Ik: nou Superman laat zichzelf niet steken . Hij lachte en zette de tv aan ik ging naast hem zitten en pakte een dekentje erbij. 2 uur later Toen ik  heerlijk in zijn armen lag ging z'n telefoon af . Ik keek naar de klok het was bijna 11  uur. Karim: yo , ja , nee gaat wel goed niks ergs , waar ? Saff ik kom eraan. Karim: schatje ik moet weg. Ik: nee blijf. Karim: kan niet. Ik: het is bijna 11 uur en je bent gewond ??! Karim; Ewa is niet zo erg. Ik: nou en je blijft thuis ik wil in je armen blijven liggen. Karim: Ewa niet zo doen als ik terug ben mag je zolang blijven liggen als je wilt. Ik: waar moet je heen?. Karim: seif. Ik: nee bel hem maar af. Karim: kan niet hij maakte zich los van me en stond met moeite op. Ik: je gaat niet?! Karim: jawel. Ik: gaan we zien als je gaat. Karim: wat dan?. Ik stond op en deed de tv uit toen liep ik naar me bed. Hij is fucking gewond en allemaal door die seif en nu wilt hij doodnormaal z'n gezin savonds alleen laten voor hem . Ik ging in bed liggen en hoorde hoe hij de kamer inliep . Karim ; dan wat ? Wat wil je doen als ik ga. Ik: dat zie je dan wel. Karim; ga je zo doen??. Ik; we hadden het de hele tijd leuk en gezellig maar je wilt het nu verpesten?? Weet je dat zeker .? Karim: het is mijn vriend?. Ik: en wat ben ik dan?? Wat zijn wij je kk gezin ?!. Karim; je doet alsof ik voor altijd weg ga ik ben straks terug?. Ik: je hebt me begrepen slaaplekker!. Hij liep de kamer uit. Was hij nou serieus van plan om voor seif te kiezen ????. Gelukkig voelde ik een paar minuten later hoe hij bij me in bed kroop en z'n armen om m'n middel deed. Toen fluisterde hij: ik hou van je . Ik: ik ook van jou. Zo vielen we in slaap. Reageer Dan ga ik door!!!

Zwanger voor het huwelijk.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu