Karakterler

297 20 0
                                    

Almila Hayal Aksoy ~> Nastya Shamakova:
Hikayenin esas kızı. Anne babasının boşanmasıyla kendini derslere verir ve Özel Poyraz Koleji'ne %100 burs kazanır. Lise son sınıfa bu okulda devam eder. Maddi durumları orta düzeydedir. Yani anlayacağınız çokta zengin değiller. Bu okulda üç yeni arkadaş edinir ve kardeş gibi olurlar. Sonuçta önemli olan ne kadar zamandır tanıştığınız değil, birbirinize gerçekten değer vermenizdir... Akluofobisi vardır...

Uzay Poyraz ~> Vini Uehara:
Hikayenin esas oğlanı. Okulun veliahtı. Kız kardeşinin ölümünden sonra gülmeyi unutmuştur. 'Meleğim' dediğiniz birini kaybetmek ne kadar kolay olabilir ki... Yıllar sonra yeniden gülümsemeyi başarabilmiştir.

Arda Aksoy ~> Simon Van Meervenne:
Almila'nın ikiz erkek kardeşidir. Almila'nın akluofobisi olduğunu bilen tek kişidir. Bu fobi yeni oluştuğu için sadece ikizi biliyordur. Almila kadar çalısmamasına rağmen, aynı liseye burs kazanmayı başarabilmiştir. Hayatı boyunca hep zeki olmuştur çünkü. Onun için bu işler hep kolay olmuştur. Hayatta en değer verdiği kişi Almila'dır...

Ece Güz ~> Barbara Palvin:
Almila'nın yeni okulunda edindiği kardeşlerinden birisidir. Sakin bir kişiliğe sahiptir. Kolejde parayla okuyordur. Tahmin edebilmişsinizdir zaten, zengin evet...

Özgü Güçlü ~> Bella Thorne:
Almila'nın yeni lisesinde edindiği kardeşlerinden birisidir. Yeri gelince ağır başlı olabilir, yeri gelince de gayet eğlencelidir. Liseyi parayla okuyanlardandır. Babasını bebekken kaybetmiştir. Bu yüzden hatırlamaz. Bir anıları yoktur. Buna rağmen sıcak kanlıdır. Ece ile çocukluk arkadaşıdır.

Selen Yılmaz ~> Iga Wysocka:
Almila'nın yeni okulunda edindiği kardeşlerinden son kişidir. Bir önceki yıl bursla okula katılmıştır. Okula alışmakta zorluk çekmemiştir. Çünkü Ece ve Özgü onunla iyi anlaşmış hatta çok yakınlaşmışlardır. Uzay'ın arkadaş grubundan Tuna'ya platoniktir. Fakat Tuna'nın bundan henüz haberi yoktur.

Sarp Keskin ~> Cameron Dallas:
Uzay'ın arkadaş grubunun bir üyesidir. En komik, en obur, en sevimli olanıdır. Ailesiyle beraber yaşar. Liseyi parayla okuyanlardandır. Hiç aşık olmamıştır. Genelde kızlarla kanka olmayı tercih eder.

Tuna Başaran ~> Sergio Carvajal:
Uzay'ın en yakın olduğu ve en eski arkadaşıdır. Zengindir ve okulu parayla okuyordur. Duygusal bir kişiliği vardır. Grubun mantıklı düşünenidir. Zekidir...

Yağız Çevik ~> Dylan O'Brien:
Uzay'ın arkadaş grubunun bir diğer üyesidir. Gruba katılalı henüz bir yıl olmuştur. Fakat herkesle çok iyi anlaşır. Parayla okuyanlardandır. ailesiyle birlikte yaşar. Bir abisi vardır.

Yiğit Çevik ~> Fransisco Lachowski:
Yağız'ın abisidir. Amerika'da üniversite okuyordur. Geçici olarak orada yaşıyordur. ( Hikayede adı pek sık geçmeyecek.😊. Ama olsun yine de tanıtmak istedim.)

*****

Selam millet! Bir hikayeye başlıyorum ve güzel olmasını diliyorum. Şu karakter tanıtımına bile ne kadar çok uğraştım varya... Bundan sonraki bölümlerde de olmasını istediğim gibi, bu bölümde de yıldızcığı dolduralım. Okuyun lütfen. Çünkü size gerçekten çok ihtiyacım var. Okuyanlar oy verip yorum atarsa çok çok çok çok çok mutlu olurum. Hoşçakalın... Şimdilik tabii ki... 💞

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin