SS~1

239 18 1
                                    

Haydi bakalım ilk bölüm hayırlı olsun... 👽

Multi~> Almila 👑

****

Kolumun hunharca dürtülmesiyle gözlerimi araladım. Tepemde dünyanın en mal ikizi dikiliyordu. Kolumu delecek mübarek. Kolumu hızla kendime çektim ve tekrar dürtmesine izin vermeden konuşmaya başladım.

"Lan Allah'ın öküzü. Al gırdın gırdın. Kalktım ulan. Tamam kalktım. Uyku mu bıraktın sanki. Tamam Arda toz ol." Kollarını göğsünde birleştirip doğruldu.

"Abiyle lanlu lunlu konuşulmaz bücür." Yatakta hâlâ yatar pozisyondayken, hatta yüzüme gelen kumral saçlarımı yüzümden çekmeden ve mavi gözlerimi tam olarak açmadan ikizime döndüm.

"Abi mi? Ciddi misin sen? İkiziz biz gerizekalı. İkiz. Anlıyor musun? Bak tekrar ediyorum, i-kiz." Gözlerini devirdi ve kapıya doğru ilerledi. Tabii beni can evimden vurmayı ihmal etmedi.

"E aşağıdaki mis gibi krepleri de nutellayla beraber ben yerim," durdu ve bana döndü, bense mavilerim kocaman ona bakıyordum,"Aslında düşündüm de ikizim, sen yat. Ben ziyafet çekeceğim."

Yataktan hızla kalkarken, ayağıma yorganın dolanmasıyla yeri boyladım. Anıran Arda'yı umursamadan yerden kalktım. Ve hışımla aşağı indim diyemeyecektim. Hışım kısmı doğruydu fakat sonuç pek iç açıcı değildi. Üç basamak kala yine bir uçuş gerçekleştirdim. Çıkan pat küt sesleriyle annem, mutfaktan çıktı. Arda yine bir anırma seansı geçirirken, ben annemin yardımlarıyla yerden kalktım. Arda'ya döndüm ve sağ elimin işaret parmağı yukarıda ona doğru yavaşça ilerlemeye başladım.

"Seni öldüreceğim Arda. Sen bittin Arda. Bunların hepsi senin yüzünden Arda. Son duanı et, geliyorum Arda."

Noktayı koymamla üstüne atlayıp, saçını elime dolamam bir oldu. Beraber yere düştüğümüzde annem gülerek bizi izliyordu. E tabii kadın artık alıştı.

"Yo yo yo yo. Saçlarım olmaz. Bu sefer olmaz," tüm gücümle o çok değerli saçlarına asıldım. "aaaaaaağğhhhh. Hayvan. Bir daha saçımı çekersen tüm kitaplarını yakarım Almila. Bak demedi deme." Ben bunu duyunca iflas. Toparlanıp üstünden kalktım ve mutfağa ilerlemeye başladım.

"Tamam be." Mutfağa girdim ve masaya yerleştim. Annem çayları koyarken ben beklemeden yemeye başladım. O sırada saçlarını çektiğim yeri ovuşturarak içeri Arda girdi.

"Bir daha saçlarım üzerinde sinirini atarsan, o çok değerli kitapların yanar sevgili ikizim." Ona baygın bir bakış atıp önüme döndüm. Yapar mıydı? Kesinlikle.

Annem ve babam boşanmışlardı. Annemle yaşamaktan inanılmaz mutluydum. Babamı anneme tercih etmezdim şahsen. Çok nadir olarak ikizim ve ben babamla da görüşüyorduk.

Annem ve babamın boşanmasıyla, kendimi derslerime vermiştim ve Özel Poyraz Lisesine %100 burs kazanmıştım. İkizim zaten mal bir zeki olduğu için o benim kadar çalışmadan kazanmıştı bursu. Bugünse okulun ilk günüydü. Son sınıftım ve bu sene üniversite sınavına girecektim.

Okulda tanıdığım hiç kimse yoktu. En azından bir ikizim var. Birbirimizi sinir etsekte, seviyordum onu ya. Çok seviyordum.

Kahvaltımızı bitirip sofradan kalktık. Odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve tekrar aşağı indim. Annem bizden sonra çıkıyordu. Avukattı kendisi. Siyah etekli ve beyaz gömlekli, klasik bir formamız vardı. Buna uygun olarak siyah converselerimi ayağıma geçirdim. İkili balık sırtı örgü yaptığım saçlarımı iki omzumun üzerine attım. Makyaj pek benlik değildi. Bu yüzden 0 makyajla evden çıktım. Annemi öptük ve nasihatlarını dinledik.

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin