Chapter 5.

419 39 20
                                    

* Kakashi * :

Ma durea corpul tare si deabia mi-l simteam . MI-am deschis incet ochii pentru a vedea unde sunt dar o lumina puternica s-a aratat apoi dupa cateva secunde a inceput sa se vada . Eram intr-o camera alba , intr-o camera de spital mai exact. 

- Ce s-a intamplat ?      am intrebat in gol 

- Aa .... Te-ai trezit in sfarsit , Kakashi - san .      s-a auzit o voce cunoscuta dintr-o parte a camerei

Mi-am intors privirea in directia voci si l-am vazut pe Guy , unul dintre prietenii mei si un camarad de incredere pe care ma pot baza oricand . Acesta doar m-a privit apoi mi-a spus : 

- Ai ajuns la spital Kakashi ... 

- Cum ? Tot ce imi amintesc a fost ca veneam cu Sayuri dar mi-am pierdut cunostiinta ... Sa nu imi spui ca ea m-a adus pana la spital ?      am spus in timp ce ochii mi-i se mareau din cauza confuziei

- Ba da ... Ea te-a adus pana la poarta satului dupa care si ea si-a pierdut cunostiinta imediat ce a calcat inauntru . Kotetsu si Izumo erau de garda si au vazut-o cand te-a adus dar imediat a lesinat , pana sa poata ei face ceva . In acel moment veneam si eu din misiunea din Tara Apei si i-am vazut cum s-au apropiat de voi incet fiindca nu au stiu ce se intampla . Cand va duceam spre spital Sayuri si-a revenit si a reusit sa ne povesteasca ce s-a intamplat dar apoi si-a pierdut din nou cunostiinta fiindca era in stare grava din cauza ranii din abdomen iar Tsunade a bagat-o in operatie . Dar din pacate rana ei a fost foarte grava iar Tsunade a trebuit sa o bage la reanimare . Acum 2 ore doar a iesit dar este inconstienta .

- Inteleg .... Dar de cat timp suntem in spital ? 

- De o saptamana . Tu ai fost foarte epuizat iar corpul tau s-a refacut greu datorita faptului ca ai folosit atat de mult Sharinganul si in acelasi timp ai folosit si tehnici .

- Iar atunci Sayuri a fost la reanimare o saptamana ? 

- Da ... Rana ei a fost foarte grava . Unul dintre oamenii lui Mizuki a vrut sa o omoare in timp ce fugea dar a prins-o si a injunghiat-o .

- Ce ? Cine fugea .... ? 

- Sayuri a spus ca i-ai spus sa fuga cand ii dai semnalul si tu ai aparat-o ca sa poata sa scape .

- Despre ce vorbesti ?

- Cum adica ? La ce te referi tu ?

- Sayuri m-a salvat pe mine . Ea la omorat pe Mizuki cand a incercat sa ma injunghie pe mine iar ea s-a pus in fata mea si asa a fost ranita .

- Deci nu tu ai salvat-o pe ea ?

- Nu ....

- Atunci de ce a mintit ?

- Nustiu ... Dar trebuie sa o vad . Trebuie sa ma duc la ea ca sa o vad si trebuie sa isi revina fiindca nu am sa mi-o iert niciodata daca voi stii ca ea a murit din cauza ca m-a salvat pe mine .      am spus ridicandu-ma brusc din pat dar toata camera se invartea cu mine si cand sa cad Guy ma prijinise de umarul lui .

- Stai usor Kakashi , inca nu esti in stare sa mergi . Odihneste-te iar cand vei fi mai bine atunci poti merge sa o vezi.      imi spune Guy aratandu-si unul din zambetele sale orbitoare

- Nu , trebuie sa o vad acum si sa fiu sigur ca isi revine . Datoria unui shinobi e sa moara salvand sau aparand pe cei in pericol , nu ca alti sa isi dea viata pentru ei . Daca ea moare doar fiindca a vrut sa ma salveze pe mine , ce fel de shinobi mai sunt ? Si cum a-si putea sa imi m-ai privesc studentii ?

- Te inteleg Kakashi dar ....

- Guy du-ma la ea .... 

- Bine , daca asa vrei .      spune el exprimand o fata ca se da batut

Dorinta Lunii  ^Kakashi love story^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum