Chapter 7 .

705 63 68
                                    

Am mers pe un teren de langa padure apoi a inceput sa imi explice regulile de baza .

* Kakashi * :

- Ultima regula si cea mai importanta este : In lumea shinobi cei care incalca regulile  sunt considerati niste gunoaie . Dar cei care isi abandoneaza camarazii sunt mai josnici decat gunoiul . 

- Inteleg ...     imi spune Sayuri fiind atenta la ce i-am spus 

- Dar tu ai demonstrat ca nu iti abandonezi camarazii cand sunt in pericol .

Aceasta a zambit apoi am continuat :

- Deci hai sa vedem prima data cum te descurci cu manuitul unul kunai .

- Bine ...

I-am dat un kunai si i-am aratat cum sa il tina si sa il foloseasca . 

- Bun . Acum incearca sa arunci kunai-ul si sa nimeresti una dintre acele tintele care sunt atasate de acei butuci .

- Am inteles .      spune ea apoi se intoarce cu fata spre unul dintre butuci si se pregateste sa arunce .

- Concentreaza-te !     i-am spus   apoi ea si-a inchis ochii cateva secunde iar cand si i-a deschis a aruncat kunai-ul .

Cand am vazut cu ce viteza l-a aruncat am ramas uimit . Apoi mi-a intors privirea spre tinta sa vad daca nimerise si :

- Nu se poate ! Cum ai ... L-ai aruncat direct in mijlocul tintei !

Sayuri doar a privit si a ridicat din umeri.

- In regula atunci ....  Sa trecem mai departe .

Am pus-o sa arunce si cu stele ninja la tinta . Aceasta s-a pregatit apoi si-a inchis ochii si s-a concentrat . A stat cateva secunde apoi simultan si-a deschis ochii si a aruncat stelele . Ochii ei erau din nou albastrii ca luna dar pana sa pot urmarii unde se implantase cele 3 stele am simtit doar cum ceva m-a impuns in posterior , cand mi-am intors capul am vazut una dintre stele. 

- Ih .. !    am scancit putin in timp ce mi-am scos obiectul din posterior 

- Ce s-a intamplat ? Am nimeri mijlocul tintelor .    spune Sayuri confuza 

Mi-am intors capul spre tinte iar si de aceasta data a nimerit mijlocul tintelor .

- Cum ai .. ? Da ai nimerit tintele dar una dintre ele a nimeri altceva .    am spus aducandu-mi mana de la spate si aratandu-i steaua .

Aceasta s-a uitat cateva secunde apoi a izbucnit in ras :

- Sa nu imi spui ca aia te-am nimerit in fund ?    rosteste printre rasete .

- Nu , m-am impuns singur ...     i-am spus sarcastic iar fata a ras si mai tare 

- Ok , nustiu cum s-a intamplat sau cum am facut-o dar ai meritat .    spune privindu-ma in ciuda si ridicand din umeri 

- Ce ? Am meritat ? Pentru ce ?

- Fiindca ai intarziat 2 ore si 20 de minute . Poate asa data viitore vei invata sa fii si tu punctual .   spune simplu si zambeste in ciuda 

- Daca tot esti atat de vesela si bine dispusa incearca sa te concentrezi pe antrenament si pe ce trebuie sa tintesti nu altceva .    am spus serios si cu un ton autoritar

- Bine !  raspunde Sayuri cu cativa nervi in tonalitate 

Am pus-o sa exerseze cateva miscari de lupta corp la corp . Le executa destul de bine , aproape ca  Lee , unul din discipolii lui Guy care este specializat in taijutsu . Dar Sayuri cand lovea , lovea cu teama si nu avea incredere in ea . Ii era frica , lovea incet si nu punea forta . Daca ar avea incredere si nu i-ar fii frica ar putea fii foarte buna in taijutsu , pe langa ca executa bine miscarile ..  

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 07, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dorinta Lunii  ^Kakashi love story^Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum