Ahooj :) Tak je to tu :D Psala jsem to celý den! :D Jsem ráda, že jsem to ještě dneska dopsala! :) Prosím zanechte koment a dejte VOTE(hvězdičku) děkujuuu:P
‘‘Co je Harry? Máš taky problém s Tobym?‘‘ zakřičela jsem na něj.
*HARRY*
Zatáhl jsem ji na chodbu a ona na mě začala řvát. Zayn mi řekl, že sním spala, ale já tomu nechtěl věřit. Nemohla to bejt pravda. Musel jsem se jí na to zeptat. ‘‘Spala si s Blakem?‘‘ vyvalila na mě oči, jako kdyby nevěděla co tím myslím .‘‘Ano, spala ale v jedný posteli‘‘ moje nervy se zmírnili. Chtěl jsem jí cokoliv ještě říct, ale ona už byla na cestě do třídy. Jsem strašnej debil. Teď mě bude nenávidět. A to jsme se ani nestačili pořádně poznat. Vrátil jsem se zpátky do třídy což jsem neměl. Olizovali se tam. Žárlil jsem. Nevím proč, ale žárlil jsem. Podíval jsem se na Zayna a ten tam smutně seděl a koukal někam do blba. Nemohl jsem se na ně dívat, nemohl jsem být s nimi v jedné třídě. Otočil jsem a šel k autu. Po cestě jsem napsal Zaynovi sms. ‘‘Nemám na to nervy! Jedu domů, když budeš chtít stav se.‘‘ Otevřel jsem dveře od auta a mobil hodil na sedadlo pro spolujezdce. Celou dobu jsem na oba dva myslel, jak se líbají. Ten obrázek se mi pořád zobrazoval v hlavě. Musel jsem je nějak vyhnat z hlavy a napadla mě je jedna věc. BOX! Musím to ze sebe vymlátit.
*ZAYN*
Harry mi napsal, že se na ně nemůže dívat a odešel domů. Byl jsem z toho jak se ti dva za mnou pořád líbají na nervy. Věděl jsem, že až mě dojdou nervy tak mu přímo tady a přede všema rozbiju hubu. Nikdo si s Elenou nebude hrát, hlavně ne Toby. Za celej den mi nic neřekla, jen se občas na mě podívala, ale nic řekla. Já jsem jí také nic neřekl, neměl jsem co. Vyjadřovat se k jejímu vztahu nebudu. Je to její věc, ale až jí ublíží ať si ke mně nechodí pro radu, když se na mě takhle vykašlala. Bylo mi z toho na nic, když jsem je viděl jak se k sobě maj. Hned po škole musím zajet k Harrymu a nějak to sním probrat, protože musíme něco udělat. Nesmí ji ublížit. Byla poslední hodina, měli jsme geologii. Celou hodinu si tam povídali a i když je učitelka několikrát napomenula, tak pokračovali. Věnovali se jen sobě navzájem. Na konci hodiny šel Toby někam pryč sám a Elena šla taky sama. Přemýšlel jsem jestli ji mám zastavit a promluvit si sní, rozhodl jsem, že ji nechám být. Šel jsem na oběd a uviděl ji jak samotná obědvá. Ona si mě všimla taky, usmála se na mě, ale já odvrátil pohled. Hodil jsem do sebe jídlo, které bylo jako obvyklé odporné, ale hlad mě to donutil sníst, a utíkal ke skřínkám, protože Elena dojedla hned po mně. ‘‘Zayne‘‘ zavolal na mě velmi známý hlas ‘‘Eleno..‘‘ řekl jsem sklesle. ‘‘Potřebuju si promluvit.‘‘
Zayn:‘‘Nevím jestli chci já stebou mluvit‘‘
Elena:‘‘Zayne, prosím..‘‘
Zayn:‘‘Za to, jak se ke mně chováš poslední 2 dny? Že mě ignoruješ a ani nepozdravíš?‘‘ zvýšil jsem hlas
Elena: ‘‘Omlouvám se, ale Toby se mi líbí a mám ho ráda a myslím, že i on mě. Tebe mám, ale taky ráda.‘‘
Zayn:‘‘ Eleno, takhle to dál nepůjde. Rychle si mě odkopla. A do tvýho vztahu jsem ti nic říkal nechtěl, ale uvědom si, že já Tobyho znám strašně dobře, takže až ti ublíží nechoď za mnou.‘‘ řekl jsem a odešel. Ona ta jen tak stála a dívala se jak odcházím, vím že jsem to přehnal, ale musel jsem jí to prostě říct. Teď musím jet za Harrym a všechno mu říct. ‘‘Jedu k tobě‘‘ napsal jsem Harrymu sms. ‘‘Ok čekám na tebe‘‘ odepsal a já vyjel rovnou k němu domů. Zaparkoval jsem před jeho barákem, Harry mě už čekal a když viděl, že jsem přijel rovnou otevřel dveře. ‘‘Takhle to dál nepůjde, já tomu zmrdoj rozbiju hubu‘‘ řekl nervózně Harry.
Zayn:‘‘Harry musíme něco udělat já ho nenechám jí ublížit‘‘
Harry:‘‘Já taky ne! Víš Zayne sice ji neznám, ale když ji má on chci ji já.‘‘
Zayn:‘‘To ti taky nemůžu dovolit Harry, ona si to nezaslouží, nech ji být‘‘
Harry:‘‘Co ty mi máš říkat kdo si to zaslouží a kdo ne? Prostě bude moje‘‘začal na mě řvát.
Zayn:‘‘Harry, myslel jsem, že budem řešit Tobyho a né tebe! Snad mě nechceš ztratit nebo jo?‘‘ řval jsem i já.
Harry:‘‘Mám Nialla a Louise falešnýho kamaráda jako seš ty nepotřebuju‘‘ řekl už potišeji
Zayn:‘‘Jak myslíš.Nazdar! ‘‘řekl jsem prásknul dveřma, nasedl do auta a odejel domů. Cestou jsem přemýšlel nad naší hádkou. Nikdy o mně neřekl, že jsem falešnej, byl to naše nejhorší hádka v našem přátelství. Nemůžu uvěřit, že jsme se pohádali kvůli holce, kterou znám 4dny.
*HARRY*
Jsem strašnej debil. Mýho nejlepšího kámoše odkopnu. Řekl jsem mu věci co jsem tak nemyslel. Kvůli Blakovi a Forbsový. Na ty dva se už ani nepodívám ať si dělají co chtějí. Nedivil bych se, kdyby byla za měsíc přišla s tím, že je těhotná a on by ji pustil. Pokud by teda spolu měsíc vydrželi Myslím, že ji co nejdřív stejně podvede. Je mi to všechno už jedno. Nebudu se o to starat není to můj problém. A jestli se chce o to starat Zayn, tak ať se stará. Ten box mě sice předtím uklidnil, ale teď mám zas nervy a něco, nebo spíš někoho bych rozbil. Jdu si dát radši něco k pití. Šel jsem do sklepa kde jsem si vytáhl vlašku červeného vína. S flaškou jsem šel do svého pokoje, kde jsem si sedl na postel, zapl notebook a přihlásil se na facebook. Začal jsem pít a přitom jsem koukal na jeho profil, pak na Elenin, kterou jsem neměl ani v přátelích, a pak zas na jeho. Celou flašku jsem vypil asi za 10 minut a hodil ji na zem. Byl jsem opilej a nic nevnímal. Měl jsem nervy na Blaka a Forbsovou. Rozhodl jsem se něco udělat. Nasedl jsem do auta a měl namířeno k Eleninýmu domu. Jeho auto jsem nikde neviděl, ale i tak jsem zazvonil. Otevřela mi nějaká paní. ‘‘Něco si přejete?‘‘ zeptala se. ‘‘Elenu Forbsovou‘‘ řekl jsem opilým hlasem. Řekla ať chvíli počkám, že mi ji zavolá.
*ELENA*
‘‘Zlatíčko dole tě čeká nějaký kluk‘‘ řekla a já myslela, že to je Zayn. No, ale když jsem přišla dolů, zjistila jsem, že to Zayn není. ‘‘Co tady děláš Harry?‘‘ řekla jsem chladně.‘‘Forbsová co máš za problém?‘‘ zeptal se a já poznala, že je opilý. ‘‘Ty si opilý, musíš jít domů.‘‘ vidím jak před barákem je jeho auto. ‘‘Ty si jel autem? Ses zbláznil v tomhle stavu?‘‘ něco si mumlal pod nos, ale nerozuměla jsem mu. ‘‘Pojď‘‘ chytla jsem ho za ruku a táhla do pokoje pro hosty.
ČTEŠ
Never give up(CZ-Harry Styles)!!
FanfictionByla šikanována a proto se přestěhovala. Poznala nové přátele a kluka, o kterém si myslela, že ho miluje, no nebylo to tak. Pak se zamilovala do Harryho a všechno se změní. Co se stane, když ji on nemiluje, ale i tak je pořád sní? Nebo, jak to všech...