No, už budeme skoro u konce :) Brzy se tat povídka ukončí johooooo ^^ Jen nevím jestli Happy END nebo ne. Uvidíme :D
*HARRY*
‘‘Ehm.. to já.. Zayne řekni něco.‘‘ prosebně jsem se na něj podíval.
‘‘Oh…no…my.. no já kurva nevím, co je pravda.‘‘ řekl.
‘‘Jak nevíš? Snad jsem ti to vysvětlila.‘‘ křikla Noemi.
‘‘Já nevim čemu mám věřit. Podle mě prostě Harry nemohl mát halucinace ještě k tomu, když šel s nějakou holkou na večeři. A ještě k tomu slyšel její hlas a to co říkala. Já prostě nevím.‘‘
‘‘Mám zavolat Rose ať jsem příjde?! Uvidíš jak jí je podobná!!!‘‘ řvala Noemi.
‘‘Fajn, tak ji zavolej.‘‘ odvětil ji Zayn.
‘‘Tak pojďte.‘‘ pozvala nás dovnitř a pak někam na chvíli odeběhla. Přesněji pro telefon. Vytočila nějaké číslo. Ahoj Rose, je tady ten idiot, co si myslel, že si Elena můžeš přijít? Jo to budeš hodná děkuju. Řekla a hovor vypla. Podívala se na mě vražedným pohledem a sedla s k nám. Nikdo nic neříkal, bylo naprosté ticho. Ale pak nás vyrušil zvonek.Noemi se zvedla a šla otevřít. S někým se přivítala, byl to holčičí hlas, takže teď uvidím Rose? Pravděpodobně. Mám, ale docela strach, co když si zase budu představovat Elenu? To by mě hned poslali do blázince a já bych s tím nemohl dělat, protože bych věděl, že mají pravdu a mají důvod mě tam dát. Do pokoje přišla s Noemi dívka, byla asi tak 175 centimetrů vysoká, měla dlouhé hnědé vlasy, hnědé oči a byla hubená. Podobala se jí, ale nebyla to ona.
‘‘Fajn, fajn. Měl jsem halucinace, přiznávám. Opravdu jí je hodně podobná. Ale nedivte se mi, víte že se mi o í teď skoro pořád zdálo a měl jsem divný pocit, pocit viny.‘‘ hlavu jsem si schoval do dlaní.
‘‘Já to chápu, možná že bych si taky ze začátku myslela že to je ona, kdyby nebyla tak blízko. Z dálky vypadá skoro jako ona.‘‘ přiznala Perrie.
‘‘Takže teď by jste mohli odejít, a doufám že mě už nebudete otravovat.‘‘ řekla Noemi. Všichni jsme se zvedli a odešli.
***
Před Zaynovím a Periiným(lool:D) barákem jsem nasedl do svýho auta a vydal se k sobě domů. Auta jsem si zaparkoval na svoje místo a skočil si domů pro něco, co nutně potřebuju a nechal jsem to předtím doma. Peněženku. Nevím jak a v kolik a v jakém stavu se dostanu domů, takže si auto nechám tady. Tudíž jsem se vydal na půl kilometrovou cestu do baru. Sice je něco kolem 6 pm, ale já to potřebuju cítit teď.
Sedl jsem si přímo před barmana a objednal si 4 panáky vodky. Hodil jsem do sebe první, druhý, třetí, čtvrtý a nebylo to ještě dost, řekl bych že necítím, že bych v sobě něco měl. Proto jsem si objednal další 4. První už je za mnou, jsem v náladě. Mám chuť si zatancovat.
‘‘Hlídej‘‘ řekl jsem na nějaký chlápka vedle mě. ‘‘A zkusíš něco vypít tak odtud neodejdeš bez zranění a při nejlepším tě poveze sanitka a při nejhorším pohřebáci!‘‘ jen na mě přikývl a já odešel hledat nějakou sexy dámu pro dnešní noc. Spíše jen pro první tanec. Otočil jsem se a podíval se na chlápka, co mi má hlídat moje drinky. Naštěstí ani z jednoho neubylo, no to se může změnit, až dopije svůj. Rozhlížel jsem se po parketu a spatřil dvě samotné tančící holky. Zrzka a blondýna. Hmm.. zrzku jsem ještě neměl.
‘‘Ahoj, chceš si zatancovat?‘‘ podívala se na svoji kámošku a ta na ni mrkla. Ona se na ni usmála a už mě táhla na parket. Otírali jsme svá těla o sebe do rytmu hudby, už asi na 3 písničku a já se začínám nudit.
‘‘Jdu se napít.‘‘ řekla jsem a ona přikývla. Šel jsem teda zpátky k baru a ten chlap očima skenoval moje pití. Bouchnul jsem ho do ramene a on odvrátil zrak a něco si brblal podnos. Pokroutil jsem nad tím hlavou a hodil do sebe druhýho panáka. Zase nic. Vzal jsem třetího panáka a už se mi začínala pomalu točit hlava. Rychle jsem hodil do sebe čtvrtýho a už jsem se pomalu motal. Jenže to nic nebylo. Objednal jsem si další 4 a vypil je všechny na ex. Motá se to tady všechno, úplně všechno, lidi, židle, stoly, bar i tak chlap, kterej mi to měl hlídat. Zamotal jsem se a spadl na někoho. ‘‘Kurva‘‘ zamrmlal jsem a zkoušel jsem vstát, ale nešlo to.
‘‘Ty kreténe nevíš, že si spadl na moji holku?!‘‘ zařval nějaký kluk. Motal se.
‘‘Je ti dobře? Víš to, že se točíš?‘‘ hluboce jsem se zasmál. Natáhl jsem ruku pro tu holku, abych ji zvedl, protože ležela pořád na zemi, ale mezi tím ji on zvedl ze země. Oh kurva, asi jsem moc opilý.
‘‘Ty se motáš ty kokote‘‘ mě nikdo nadávat nebude. Napřáhl jsem se a chtěl mu dát ránu, ale netrefil jsem se. Najednou jsem ucítil štípavou bolest na mý tváři. Ten grázl mi vrazil pěstí. Spadl jsem na zem a v tom mě někdo zvedal a táhl ven.
ČTEŠ
Never give up(CZ-Harry Styles)!!
FanficByla šikanována a proto se přestěhovala. Poznala nové přátele a kluka, o kterém si myslela, že ho miluje, no nebylo to tak. Pak se zamilovala do Harryho a všechno se změní. Co se stane, když ji on nemiluje, ale i tak je pořád sní? Nebo, jak to všech...