20.část

1.7K 72 2
                                    

Ahooj :P Takže další část je tu. :) Já nevím, jestli mám tenhle příběh psát dál, protože to vůbec nekomentujete. :( Asi přestanu psát úplně, když nikdo moje příběhy nečte.

*NIALL*

Prvně jsem nevěděl, proč na mě oba tak zírají, no pak jsem to pochopil. Řekl jsem něco, co normálně neříkám, jen když se něco děje. A ono se opravdu něco děje, ale já jim to nechtěl říct. Ne teď, protože se o tom bavit nechci. Je to pro mě těžký. Je těžký odjet od svých nejlepší přátel na měsíc pryč. Nesmíte s nimi volat. Nesmíte si s nimi psát. Prostě nic. No jenže, jsem to nakousl a tak jim to bohužel musím říct. ''Kluci, já vám to chtěl říct, ale je špatný o tom mluvit, ale když už jsem začal, tak vám to řeknu. Doufám, že se nenaštvete, protože já za to opravdu nemůžu'' zvedl jsem zrak, protože jsem koukal do země a pokračoval dál.''Za dva dny odjíždím do New Orleans za mým tátou. Moje máma potřebuje někam odjet a nechci mi říct kam, no já doma sám prý zůstat nemůže. Ani mi to nevadí, že odjedu, jenže můj táta mi zakázal se s vámi bavit. Vadí mu, že máte tetování. Chtěl jsem si s vámi psát na facebooku, twittru, sms a nebo volat, ale on mi řekl, že mě bude kontrolovat. A to mě opravdu zaskočilo, chce mi vzít moje nejlepší přátele. Bohužel s tím nic nejde udělat. Jedu tam a celý měsíc a vás nic neuslyším a vy o mně.'' dořekl jsem a sklopil hlavu. Oba kluci mě objali a nalili do sebe panáka. Potom druhý, třetí, čtvrtí, pátý...desátý a pak už jsem to ani nepočítal. Hlavně to nemělo smysl, protože když jsem se o to pokoušel dopadlo to špatně.''čtvyžái, osm,dcvatet desem'' byl jsem totálně opilý, takže jsem chtěl jít už domů, protože si mi motala hlava a bylo mi špatně.

*ZAYN*

Když nám to Niall řekl, nemohl jsem tomu uvěřit, nechci tomu věřit. On nemůže odjet na celý měsíc bez toho aby nám volal nebo psal. To prostě nejde. Na celý měsíc. Bože, to je na mě moc. Vzal jsem panáka a hodil ho do sebe. Kluci udělali to samý a pak jsme do sebe házeli jeden za druhým. Pořád přemýšlím, nad tím jak se mám zeptat Harry na Elenu no bojím se, že není natolik opilý, aby si nepamatoval. Niall začal počítat, i když to jako počítání nevypadalo. ''čtvyžái, osm,dcvatet desem'' smál jsem se mu, ale věděl jsem že má dost a chtěl ho odvést domů. Já jsem měl asi panáků jen 5, protože jsem věděl, co musím udělat. Harold, už se taky pořádně ožral, tak jsem je dal do auta a mohli jsme vyjet. Nialla jsem vyhodil doma a uložil do postele, jak malýho. To mi přišlo v celku směšného, protože mi říkal tati. Harry na mě čekal v autě a mluvil si něco pro sebe, no já jsem šel opatrně k autu a poslouchal.''Elenááá, musím jít za Elenou'' říkal si pořád dokola a já pochopil, že to s ní asi myslí vážně. Takže se ho na to nebudu nějak vyptávat. Konečně jsme dorazili k jeho domu, ale Harry už spal. No nechtěl jsem ho budit, tak jsem auto před jejich domem zaparkoval a lehl si na sedačku. Ještě rychle jsem napsal sms Eleně. ''Asi to stebou myslí vážně ;) :)-Zayn'' odpověď mi nepřišla, asi už spala. Odložil jsem mobil a usnul.

*ELENA*

Pípnul mi mobil. Oh bože, kdo mě může otravovat takhle pozdě večer? Kašlu na to, přečtu si to až ráno, snad to nebude tak důležitý. Zavřela jsem mobil a hned usla. Hned ráno jsem se vzbudila jsem nahmatala mobil a přečetla si zprávu ''Asi to s tebou myslí vážně ;) :)-Zayn'' Nemohla jsem uvěřit svým vlastním očím. Že by to Harry semnou myslel opravdu vážně? Je to zřejmé, přece by neplatil někomu tolik za jedno jídlo. No já se k němu, ale nějak hlásit nebudu. Naštval se na mě, tak ať zamnou zase přijde pěkně on. ''Páni :O To jsem nečekala. Nešel by si někam na oběd, nebo večeři? :)-Elena'' odepsala jsem mu a odhodila mobil zpátky na postel. Vstala jsem a šla do koupelny. Svlékla jsem se a pyžamo hodila do koše na prádlo. Vlezla jsem si do sprchy a nechala horkou vodu téct po mém těle. Cítím se volná. Jako kdyby všechno zlé, ze mě vyprchalo, všechno se smylo. Celá jsem se uvolnila a pak vylezla. Usušila jsem se a zabalila do ručníku. Ze skříně jsem si vytáhla modré tílko a úzké bílé džíny. Přešla jsem k posteli a hledala mobil dokud jsem ho nenašla. Přišla mi odpověď od Zayna "Oběd by byl fajn, vyzvednu tě ve 12 ;)- Zayn" bylo teprve půl 11 tak jsem měla času dost. Odešla jsem zpátky do koupelny a přemýšlela co si udělám s vlasy. Zapojila jsem si kulmu, abych si mohla je mohla navlnit. Za chvíli se mi rozehřála a já si točila jednotlivé prameny.  To mi ti trvalo cca půl hodiny. Pak jsem nanesla make-up, pudr, silné linky nahoru i dolu a hodně řasenky. Neumím si představit, že bych se nemalova, to by prostě nešlo.  Když jsem skončila měla jsem ještě 10 minut čas, tak jsem se přihlásila a facebook. Zayn ani Harry nebyli online, tak jsme se odhlásila, hodila mobil do kabelky a šla čekat před barák dokud Zayn nepřijede. Najednou pře mým domem zastavilo černý auto a já přesně věděla, kdo to je.

Never give up(CZ-Harry Styles)!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat