Ahooj :) Takže je tu další část jako 13+ noo :DD Až tu bude 5+ VOTES a 2+ komenty dám další :)
+od teď budu přidávat příběh na blog odkaz v komentu :)
Little Me najdete na straně ---->>>>>>
*ELENA*
Jen tak tam stál a zlost mu vířili v očích, no nic neříkal, tak jsem nevěděla proč. Chvíli jsme tak na sebe koukali a pak jsem se rozhodla promluvit.
Elena:‘‘Co je Harry?‘‘
Harry:‘‘Co taky kurva dělá Zayn?! Semnou se pohádáš a jdeš za jiným?‘‘ pak se otočil na Zayne‘‘Auto jsem ti nepůjčil, aby si jel na rande s ní!!‘‘ řval po něm.
Zayn:‘‘To nebylo rande‘‘
Harry:‘‘Ne, tak co teda?‘‘ Zayn, jen sklopil zrak a mlčel. No nemohla jsem ho v tom nechat.
Harry:‘‘Říkal jsem to! Seš zmrd!‘‘
Elena:‘‘To by stačilo Styles! Žádný rande, já jsem jen chtěla, aby mi řekl jestli to semnou myslíš vážně‘‘ řvala jsem na něj.
Harry:‘‘Myslím, že pravdu asi znáš‘‘ zašeptl a odešel. No chtěla jsem jít za ním, ale nemohla jsem. Nemohla jsem protože právě tady na nás řval a obviňoval z něčeho do čeho mu nic není. Zkazil mi dobrou náladu! Takže musím vyhodit Zayna, protože chci být sama.‘‘Zayne, já už nějak nemám náladu a chci být sama, promiň‘‘ pokusila jsem se o omluvný úsměv. Vstal z gauče a objal mě. ‘‘V pohodě, ráno pro tebe přijedu‘‘ přikývla jsem a šla ho doprovodit ke dveřím. Rozloučili jsme se, vyběhla jsem do pokoje hodila se na postel. Na mobilu jsem si zapla písničky a koukala na strop. Usla jsem ani nevím jak, no pak mi zavibroval mobil a já se probudila.‘‘El, moc se omlouvám za dnešek-Harry‘‘ ‚‘‘Harry nereš to. Stejně by to mezi námi nefungovalo;)-Elena‘‘ odeslala jsem a čekala na zprávu, jak mi bude psát, že to ne, že by to mělo cenu. No nestalo se, byla jsem docela zklamaná. Za chvíli někdo zazvonil, seběhla jsem dolů a otevřela.‘‘Harry..‘‘ nestačila jsem to doříct, protože mě umlčel polibkem. Po otevřela jsem pusu, abych mu umožnila lepší přístup. Z nějakého důvodu jsem se od něj nemohla odtrhnout. Užívala jsem si to. Po chvíli jsem mu začala šahat po triko, měl krásně vypracovanou hruď, přetáhla jsem mu přes hlavu triko a on se mi zahleděl do očí. Usmál se a znovu se mi přisál na rty. Sundal ze mě také triko, zahleděl se na mě a ďábelsky se usmál, jedním tahem jsem měla dole podprsenku a neubránila jsem se dalšímu úšklebku. Přitáhla jsem si ho zase k sobě a jazykem zkoumala, každičkou část jeho pusy. Přesunul se k mému krku a lačnými pohyby, mi sál kůži. ‘‘Harry..‘‘ vzdychala jsem jeho jméno. Sundala jsem mu kalhoty a potom přesně k lemu jeho boxerek.‘‘Nenene, prvně ty‘‘ mrkl na mě a sundal mi kalhoty. Svalil mě na gauč a rukama nachmatal lem mých kalhotek. Jedním tahem je ze mě sundal. Chtěla jsem z něho ty boxerky sundat, ale on potřeboval předehru, vrazil do mě dva prsty začal s nimi pomalu pohybovat, no po chvíli zrychloval a já cejtila, že už skoro budu. ‘‘Bože Harry, nepřestávej‘‘ vzdychala jsem a on přestal. Dělá si ze mě kurva prdel?! V tý nejlepší chvíli?!
*HARRY*
Všiml jsem si, že skoro byla, tak jsem přestal. Ten její výraz a lá ty kokote debilní, useknu ti kouklr a už nikdy nezasuneš, byl k nezaplacení. Sundal jsem si boxerky a vnikl do ní. Zachvěla se, musel jsem se zasmát, nad tím jak si semnou užívá, místo Blake nebo Zayna. Přirážel jsem tvrdě víc a víc. On ajen vzdychala moje jméno. No musím uznat, že byla dobrý, protože jsem se udělala dřív než ona a to měla předehru. Leželi jsme vedle sebe a zrychleně dýchali. Když už jsme byli při obě zvedl se a odešel, nejspíš se šla osprchovat. Jsem šťastný, protože tohle jsem přesně chtěl. Můj plán vyšel. ‘‘Mám ji-Harry‘‘ Musel jsem se Adél pochlubit s mojí novou trofejí. No ona mi na to nic nepsala, tak jsem se rozhodl, že půjdu za Elenou. Vstoupil jsem do jejího pokoje a slyšel téct vodu, takže jak jsem řekl sprchovala se. Mám tam jít za ní nebo ne? Nebude to příliš moc? Byl jsem proto, že zůstanu tady v pokoji, aby si neřekla, že ji chci jen na jebání. No pravda byla taková, že chci, ale to se ona nikdy nedoví. Možná jo, ale to už bude dávno po našem vztahu jestli se to tak dá nazvat. Ležel jsem na posteli jen boxerkách a čekal než příjde, no nedočkal jsem se, protože jsem záhadně usnul.
*ELENA*
Vylezla jsem ze sprchy, usušila se a oblékla pyžamo. Rozčesala jsem si vlasy a šla do pokoje a koho jsem neviděla? Spícího Harolda rozvaleného po celém obvodu mé postele. Byl roztomilý když spal. Přikryla jsem ho dekou a odkráčela si do pokoje rodičů. Sakra! Nemám telefon, takže jsem se musela vracet zpátky do mého pokoje. Nikde tu nebyl, tak jsem přemýšlela kam jsem ho dala. No jasně Harry na něm spí. Pomalu jsem z něho sundala deku a doufala, že někde ten telefon bude, no nemýlila jsem se, je tam ale pro moi smůlu, na kousku leží Harry.‘‘Dík Styles‘‘ zašeptala jsem, abych ho nevzbudila. Chvíli jsem čekala jestli se nepohne a mě tím umožní si telefon vzít, no on s nepohnul. Kašlu na to, musím jít spát! Přišla jsem k posteli, čapla mobil a čekala na reakci, je se pomrvil a spal dál. Uff, tak tohle mi vyšlo. Nastavila jsem si budík a ulehla konečně do postele. Miluju rodičů postel, je tak měkká a příjemná. Ani nevím jak a kdy jsem usla. Ráno mě probudil ten otravný zvuk budíku, už mě ten Justin štve budu si to muset změnit. Docela se mi líbí písnička Little Me od Little mix, takže si ji tam dám. Když jsem ji slyšela poprvé a viděla videoklip, naskočila mi husí kůže a měla jsem zvláštní pocit. Šla jsem do mého pokoje a nevěděla, jestli Harryho vzbudit nebo ne, rozhodla jsem se pro ne. Vlezla jsem si do koupelny, udělala si ranní hygienu, nanesla make-up, pudr a korektor pod oči, na které jsem si pak nanesla tenkou linku a trochu míň řasenky než obvykle, ale pořád to bylo dost. Podle některých holek se maluju jako děvka, jenže mě to absolutně nezajmá. Pro jejich radost, jsem se rozhodla pro rudou rtěnku. Z koupelny jsem si to namířila přímo do skříně, kde jsem vytáhla černou sukni a bílé tílko. No Harry pořád spal, tak jsem se chtěla převlíknout tam. No to jsem dělat neměla…
ČTEŠ
Never give up(CZ-Harry Styles)!!
FanfictionByla šikanována a proto se přestěhovala. Poznala nové přátele a kluka, o kterém si myslela, že ho miluje, no nebylo to tak. Pak se zamilovala do Harryho a všechno se změní. Co se stane, když ji on nemiluje, ale i tak je pořád sní? Nebo, jak to všech...