Sebastian ani bir hareketle efendisinin belinden çekerek çılgın fujoshileri coşturmuştu.
"Öp öp öp öp yala yut löpölöp"Efendisinin buruşmuş suratına yaklaştıkça o geri çekiliyordu
"Sik..tir..git.. SEBASTİAN!"Sebastian meşhur gülümsemesini suratına yerleştirerek fanlardan bir kaçının ölümüne sebep olmuştu
"Emriniz?"
"Sebastian SİKTİR GİT AMK OĞLU Bu bir emirdir!"
"Emriniz net bir şekilde duyulmuştur genç efendi"
Kahya efendisinin aralık dudaklarına eğilip, kendi dudaklarını bastırdı. Bununla beraber hayatını kaybeden tüm fujoshiler gözleri parlayarak yok oldular. "Gözümüz açık gitmeyeceğiz!"
Sebastian geri çekilip efendisini kucağına aldığında karnına yediği tekme yılmasına yetmemişti.
Genç efendinin odasına götürüp kapıyı kilitledi. "Napıyosun lan şerefsiz!? Sana siktir git diye emir verdim ibne!"Sebastian yine seni sikerim gülümsemesini yapıp efendisini yatağa oturttu
"Evet, bana siktir git diye emir verdiniz genç efendi"
Ciel'in jeton düştüğünde çoktan iş işten geçmişti. Sebastian parmağını efendisinin arkasında gezdirerek darlığında sabitlediğinde Ciel kızarmaktan buz kesilmekle meşgüldü "S-sakın öyle birşey-"
"Yapacağım genç efendi, şimdi izninizle parmağımı ittireceğim. Ah hayır, önce ıslanması gerekiyor değil mi?"
Sebastian efendisini yüz üstü yatırıp kalçasını kaldırdı.
Ciel deliğinde hissettiği ıslaklıkla irkilerek gözlerini kapattı.
Sebastian dilini içeri ittirerek efendisinin kendini kasışını izledi
"Ngh!"Bir süre ıslattıktan sonra parmağını hızlıca içine soktu, Cielse kendini sıkmakla meşguldü. İkinci parmağını ekleyerek çocuğun gözünden yaş geldiğini farketti. Üçüncüyü de işe katıp hareket ettirmeye başladı "Mnh, evet.. Daha hızlı!"
"Ah, zevk noktanızı mı bulmuşum?"
Sebastian aynı noktaya daha sert ittirerek efendisinin zevkle inleyişlerini dinledi. Elini bulunduğu yerden çekerek göğüs uçlarına uzandı "S-seni sübyanı şeytan!"
"Ama genç efendi, çok sevimli inliyorsunuz. İçinize gireceğim"
"Seni öldürürüm, sakın öyle bir- Nhg!"
Sebastian konuşurken çoktan soyunmuştu, kendini efendisinin içine daha sert ittirererek öne dönmesini sağladı, hem içinde hareket ederken hem de efendisinin erkekliğini eline aldı.
"H-ah!"
"Zevkli mi genç efendi, memnun musunuz?"
"Daha hızlı seni pislik!"
Sebastian efendisini dinleyerek kendini daha hızlı ittirmeye başladı. Sesli bir şekilde boşaldığı zaman efendisinin yanına yığıldı "Seni öldüreceğim Sebastian.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kuroshitsuji ~ messenger yazışmalar ~
Fanfickuroshitsuji messenger yazışmaları. Sebaciel muhabbetleri içerir. özel bölüm falan :D mesela reaksiyon falan özel bölümü yapabilirim ************* yıl 2016. kuroshitsuji karakterlerinin gruplu ve özel yazışmaları içerir ************ bütün hakları he...