Benim adım Azra. Büyük bir şehirde güzel bir okulda okuyorum. Okulu pek fazla sevmem ama okulu güzel yapan şeyler olduğunda iş değişebiliyor.
7.sınıfa gidiyordum. Bana göre okulun en güzel sınıfındaydım. Çünkü okulun en popüler çetesi bu sınıfdaydı. O çeteyle takılmak kolay olmuyordu. Yeni biri gelirse ve daha artist orospu kızlardansa sizi çeteden atabiliyorlardı. Daha önce bu çeteyle takılmışlığım yoktu. Çetede iki erkek ; yedi tane de kız vardı. Bunların hepsinin sosyal medyada beğenileri +100 idi. Benimkileri +20 bile olmuyordu. İşim gerçekten de çok zordu. Ama bir gün bunu başaracağımı biliyordum. Liseye gitmeden, ayrılmadan onlarla "BEST FRİEND" olmalıydım. Fazla zaman kalmasa bile onlarla takılmak istiyordum. Çetenin lideri Pelin diye bir kızdı. Diğer üyeler ise "Gökçe,Zeynep,Selenay,Hasret,Sıla,Merve,Eren,Ege.". Ege'den hoşlanıyordum. Gerçekten de yakışıklıydı. Sosyal medya beğenileri 200'ü buluyordu. Uzun boylu uzun saçlıydı. Biraz da esmerdi. Ama çok yakışıklıydı. Belki bir gün olurda o da benden hoşlandığını söylerdi. Hayal işte. Bir umuttur yaşamak derler ya hani, benimki de öyle bi'şey işte.
Bir gün okula gittiğimde derse öğretmenin girdiğini fark etmemiştim ve sınıfa dalmıştım. Ders sosyal bilgilerdi. Sosyal öğretmenini kızdırmak istemezdi kimse. Gerçekten de ne yapacağı belli olmazdı. Adı "Kemal"di.
Kemal Öğretmen:
-Azra, ne yaptığını sanıyorsun sen ?
-Özür dilerim öğretmenim. Biraz dalgınım da.
Bütün sınıf bana bakıyordu. Ege'de dahil. Çok utanmıştım.
-Bir daha derse geç gelmiyceksin Azra !
Çok sinirlenmiştim. Kendime engel olamadım;
-Ben geç gelmedim öğretmenim. Saat 08:15. Siz çok erken gelmişsiniz. Dersin başlamasına 20 dakika var.
Pelin ve çetesi şaşkınlıkla bana bakıyordu. Diğer çocuklar ise gülüyorlardı.
-Sen nasıl bir öğrencisin Azra? Öğretmene laf mı sokulur? Sınıf başkanı kim?
Pelin ayağa kalktı. Sınıf başkanıydı.
-Pelin' hemen bu kızı müdüre götür. Ne dediğini biliyorsun. Aynısını müdüre de söyle. Kemal Öğretmen disiplin cezası verilmesini istiyor, de.
Pelin;
-Peki.
****
Ben önden Pelin arkadan sınıftan çıktık. Ağlıyordum. Pelin merak etti
-Neden ağlıyorsun Azra?
-Şeyy bunu sana söyleyemem.
-Peki sen bilirsin. Eğer müdür disiplin cezası verirse okulunu ya da sınıfını değiltirecektir ve kimse seninle takılmak istemeyecektir.
Bu olmamamalıydı. Olmasına izin veremezdim. Ege ne olucaktı. Ege'fen çok hoşlanıyordum.
-Biliyorum. Ama çok sinir oldum. Keşke kendime hakim olsaydım.
-Bence çok iyi oldu Azra. Ben böyle birşeyi demeye cesaret edemezdim. Seni sevdim. Bak ne diycem. Müdüre gidelim. Ben daha hafif anlatırım. Derse girmeyiz. Tenefüste de birlikte takılırız.
Şaşırmıştım. Okulun en popüler çetesiyle takılacaktım. Çok güzel olacaktı.
-Tamam takılırız. Çok iyi olur. O zaman biran önce müdürle konuşalım. Sonra da derse girmeyiz ve sosyal medyadan falan bahsederiz.
Belki de bu sayede sosyal medya beğenilerim artabilirdi. Ama asla yeni arkadaşlarımı popüler olmak için kullanmayacaktım. Popüler çeteyle takılmak kolay da olmayacaktı. Okul formasının altına kızlar etek ya da siyah kot pantolon giyerlerdi. Saçlarını da balık sırtı veya fönlerlerdi. Ben bunlara dünden razıydım. Ancak annem pek razı gelmeyebilirdi. Bir yolunu bulacaktım.
Müdürün odasının kapısına gelmiştik. Biraz korkuyordum. Sınıfım değiştirilmediği sürece herşeye razı gelirdim. Pelin kapıyı tıklattı. İçerden ses gelmedi.
-Hmm sanırım içeride kimse yok. Müdür yardımcısına bakalım. Ne dersin?
-Bana uyar. Hem müdür yardımcısı bayan olduğu için daha yumuşak davranır belki.
-Güzel olduğun kadar zekisin de bakıyorum Azra.
-Teşekkür ederim...
Teşekkür dışında ne diyeceğimi bilemedim. Sonuçta ilk kez popülerlerle takılacaktım.
***
Müdür yardımcısının odasından çıkmıştık. Müdür yardımcısı İlkay Hanım sadece uyarmıştı. Ceza vermemişti. Pelin ile sınıfımızın önünde gittik. Kemal isimli salak öğretmen ders anlatıyordu. Pelin "COOL" görünüyordu. Bense okul formasının içinde, saçımı toplamış, tıpkı bir inek gibi görünüyordum. Pelin'in eteği dizlerinden 4 parmak yukarıdaydı. Benimki ise dizlerimin altındaydı. Kombin değişikliği zamanıydı. Ayrıca Pelin ve diğerlerinin telefonu Iphone,Samsung ve LG'nin son model telefonlarındandı. Benim telefonum küçük ve Samsung'un en eski telefonlarındandı. Satışı bile kaldırılmıştı. Bu yüzden telefonumu fazla çıkartmıyordum. Büyük bir değişim beni bekliyordu. Derken zil çaldı. Derin düşünceler beni zile kadar sürüklemişti. Sınıfa girmeden önce öğretmenin çıkmasını bekledim. O çıktıktan sonra girdim. Pelin sırasına oturdu. Ben tek başıma oturuyordum. Pelin Gökçe ile, Hasret Selenay ile, Sıla Zeynep ile, Merve ise tek başına oturuyordu. Çetede iki erkek olduğuna göre onların oturma düzenini de tahmin ediyorsunuzdur artık.
||||||
Arkadaşlar yorum ve voteleri unutmayın bir sonraki bölümü yakında yayınlıycam💭💭💭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karmaşık Okul Meseleleri
ChickLit8.sınıfta bir kız "Hande Erçel" kadar bir çeteye hayranlık duyuyorsa ve elinden gelen her şeyi bu çeteye katılmak için yapıyorsa. Geriye ne kalıyor ? Ben size söyliyim. Geriye kalan tek şey Azra'ya gereken bir yol arkadaşı. Azra'nın yol arkadaşı o...