Minutu co minutu se myšlenky v mé hlavě měnily. Nejprve byl pro mě jeden z mnoha kluků, následně kamarád, nejlepší kamarád a teď? Těžko jsem to mohl brát za přátelství, když jsem ho líbal na jeho kouzelné rty, které mi dneškem přišli tak dokonalé, když se mu na nich objevil úsměv. Uvnitř svého těla jsem cítil jak mi srdce buší víc, něž by mělo. V mé bílé košili a kalhotách mi najednou začalo být hrozné vedro. Jako kdyby bylo nejméně 50stupňů. To nebylo, ale zdaleka to jediné. Kromě ohromného vedra mi byli mé kalhoty těsné. Boule v mém rozkroku, která se postupně tvořila a zvětšovala se už nedala přehlédnout. Snažil jsem se ho líbat, hrát si na to, že se nic neděje. Jenže se Lukáš od mých úst náhle odtrhnul, věnoval mi krátký úsměv a rty se přesunul k mému krku, kde utvořil menší flíček. "Luky!" Vykřikl jsem "Vždyť to nepůjde zakrýt! Co na to řeknou lidi." Ten sexy kluk nade mnou se ale pouze zasmál a sklonil k mému oušku "To co se děje v tvém rozkroku taky ne a je to v pořádku. Taky mě vzrušuješ. Uvolni se, postarám se o tebe." Zašeptal s něžností v hlase a ucho mi zkousnul, následně se vrátil k mému krku, kterému věnoval krátké polibky. Jedna jeho ruka nenápadně mezitím sjížděla dolu až k mému klínu, kde zastavila. A po malé chvilce zmizela v mých kalhotách. Na své tváři jsem v ten moment musel mít ten největší odstín rudé barvy. Z mých úst mi unikl tichý sten, neboť mi rozkrok místo toho aby zůstal v klidu začal masírovat. V ten moment jsem začal zhluboka dýchat "Lukáši" Pronesl jsem mezi tichounkými vzdychy jeho jméno. Styděl jsem se. Neměl jsem tohle nikdy z holkou, natož s tak krásným klukem. Ano byl jsem nezkušený. Doufám jsem, že aspoň tohle na mě nepozná. Myslel jsem, že jsem celkem dobrý herec, ale předním jsem nedokázal předstírat nic. Jen co uznal, že můj krk má jeho polibků už dost rozepl mi druhou rukou košili a ihned se vrhnul na moji hruď, které dal nejdříve slabý polibek pak jí ale přejel celou jazykem až k jedné z mých bradavek, kde zastavil. Špičkou svého mlsného jazyka mi po bradavce kroužil a rukou, která byla pořád v mém rozkroku zajel do mého spodního prádla, lehce mi dolní část oblečení svléknul, aby se lépe dostat k mému mužství a uchopil ho do ruky. V ten moment se mi naprosto zatajil dech, mé srdce bušilo ještě víc, jako by mělo každou chvíli vyletět z hrudi, zaklonil jsem hlavu a když rukou začal pohybovat hlasitě jsem vzdychal.
ČTEŠ
Překvapení od Lukyho. (Slza) CZ
FanfictionZačalo to klidným, normálním koncertem. Přišlo mnoho lidí a nikdy by mě nenapadlo. Co se ten den stane..