Mým tělem začaly projíždět vlny slasti, chvěl jsem se. Tohle všechno pro mě bylo poprvé a nikdy by mě nenapadlo, že to bude zrovna s ním. Ale sám sobě jsem si musel přiznat že se mi to líbilo. Zasténal jsem když mě znovu vyvedl z myšlenek tím, že mi zkousnul bradavku o kterou se staral ústy. Sál jí, dráždil jí zoubky a po kratší době se přesunul i na druhou bradavku, které začal dělat totéž. Nevěděl jsem z čeho mám šílet víc, jestli z jeho úst a nebo z toho co mi rukou dělal dole. Moje mužství bylo už tvrdé jako kámen a stálo jako pevná věž. Netrvalo dlouho a Luky zřejmě usoudil, že mi jeho ruka už nestačí a vytáhnul jí. Odtáhl se ode mně a vtiskl mi polibek na rty "Jsi krásný" Nezapomněl zopakovat a pak mě znovu začal líbat po hrudi pomalu však sjížděl níž a níž. Prohnul jsem se v zádech, když ústy dorazil až tam dolu a políbil mě na špičku, okusoval jí jako sladkost, trápil mě. "Luky" Vydechnul jsem poněkud ztrápeně. Když už jsem byl kvůli němu tak strašně nedržený, přál jsem si aby to tak neprotahoval a dopřál mi to. "Ano? Copak bys chtěl? Povíš mi to?" Nevinně se usmál. No to snad ne. On se rozhodl provokovat mě i slovně. Na sucho jsem polknul a znovu se mi vrátila ta barva do tváře, když jsem pootevřel ústa a zašeptal směrem k němu "Vykuř mě!" Očekával jsem, že mi po tomhle dá co chci. On se na mně ale pořád díval s nevinným výrazem ve tváři a mé mužství pouze olíznul "Promiň, co jsi říkal? Asi jsem tě neslyšel." Moc dobře jsem věděl, že to slyšel. Neřekl jsem to tak potichu. Skrčil jsem nohu a lehce jej kopnul "Luky! Prosím.." On se začal smát a zahleděl se na můj rozkrok "No jo, no jo. Tak dobře, že jsi to ty." Vsunul si můj penis do úst a chvíli nedělal nic. Začal jsem se kroutit neboť mi to vadilo, byl jsem hrozně nadržený a potřeboval jsem to. Chytil mi nohy abych sebou tak neškubal a konečně začal hlavou pohybovat nahoru a dolu. Přestal jsem se hýbat a znovu se prohnul, spokojeně jsem začal vzdychat. Cítil jsem se momentálně jako v sedmém nebi ačkoliv jsem tohle na dnešek rozhodně neplánoval. I tak co je lepší? Jít si sednout někam k pivu a nebo se nechávat kouřit od nejlepšího kamaráda, který po dnešku asi moc kamarád nebude. Měl bych přestat myslet na věci kolem a soustředit se pouze na jednu věc, na to jak krásně mě kouřil. Rukou jsem mu zajel do vlasů, které jsem mu jemně stisknul. Z mých úst kromě vzdychání vycházelo také jeho jméno. Kvůli mé velké nadrženosti a tomu jak mě trápil jsem cítil, že už dlouho nevydržím kord, když moje nohy pustil a rukama se začal starat ještě o má varlata, hlavou pohyboval rychleji a já už to nevydržel. Hlasitě jsem vykřikl jeho jméno a udělal se mu do úst. "P-promiň" Cítil jsem se trapně a netušil jestli se nebude zlobit. Odtáhl se, koukl na mě a nic neříkal. Pak však místo toho aby mé sperma vyplivnul, polknul a sklonil se k mé tváři. "Chutnáš tak sladce jak vypadáš. Za co se omlouváš? Však ty mi to oplatíš. Nebo ne? Vykouříš mě Petře? Co kdybychom jeli ke mně. Můžeme si dát víno. Sprchu. Pak si můžeme vlézt do postele...A tam bys mi mohl udělat něco hezkého a já ti na oplátku ukážu ještě nějaké další, hezké věci." Přejel mi prstem po špičce penisu a já se znovu zachvěl, byl jsem rudý a sledoval ho. "K-k tobě?" Pomalu jsem se posadil a vzal jsem si své věci. "Dobře. Když tak moc chceš" Nejistě jsem se usmál a vtiskl mu polibek na jeho sladký rty "Teď mě ale nech obléct, prosím" Začal jsem si natahovat oblečení a Lukáš se mezitím s úsměvem usadil na místo ředíce a zapnul si pás . Výjimečně slušně čekal až se obléknu a posadím na místo vedle něj. "Můžeme jet" Řekl jsem mezitím co jsem si zapínal pás. Lukáš se na mě ještě otočil, prohlédl si mě, políbil a nastartoval auto aby jsme co nejrychleji byli u něj.
ČTEŠ
Překvapení od Lukyho. (Slza) CZ
FanficZačalo to klidným, normálním koncertem. Přišlo mnoho lidí a nikdy by mě nenapadlo. Co se ten den stane..