Melody
Δευτερα. Εχω σχολειο για πρωτη φορα μετα απο αυτο που συνεβη μεταξυ μας. Τον σταματησα για να μην τον σκεφτομαι αλλα και παλι δεν μπορω να τον βγαλω απο το μυαλο μου.
Ο τροπος που με αγγιζε, που με φιλουσε. Ο τροπος που με δαγκωσε και ανατριχιασε ολο μου το σωμα...
Μπηκα στην ταξη. Καθοταν ηδη στην θεση του και κατι ζωγραφιζε στο τετραδιο του, πραγμα που δεν εκανε σχεδον ποτε. Εκατσα διπλα του διστακτικα χωρις να ξερω τι να κανω. Επρεπε να του πω κατι, εξαλλου εγω μας σταματησα, εστω μια εξηγηση η μια δικαιολογια.
Αλλα δεν ηξερα τι να πω. Πρωτη φορα μου αρεσε καποιος και πρωτη φορα δεν ηξερα πως να συμπεριφερθω με ενα αγορι.
Christopher
Εκατσε διπλα μου και φαινοταν αμηχανη. Πιστευω πως και εγω ημουν, οσο και αν προσπαθουσα να το κρυψω. Μπορει να ημουν και περισσοτερο απο την ιδια.
Δεν καταλαβαινω τι εχω παθει μαζι της, αλλα απο τοτε που την γνωρισα... απλα δεν ξερω νιωθω καπως διαφορετικος. Πιο χαρουμενος ισως. Στην περιπτωση μου πολλοι λενε οτι τους αρεσει μια κοπελα η ειναι ερωτευμενη μαζι τους.
Εγω δεν ειχα ξανανιωσει ετσι μου φαινοταν πρωτογνωρο. Μπορει να ειχα ξανανιωσει ετσι για μια κοπελα οταν ημουν 12, αλλα απο τοτε καμια αλλη δεν με εκανε να νιωθω ετσι.
Δεν μου μιλουσε καθολου κατα την διαρκεια του μαθηματος, ενω επρεπε να πει κατι. Οτιδηποτε. Μια εξηγηση εναν λογο για την αντιδραση της. Και ημουν σιγουρη πως το ηξερε. Την ειχα μαθει πια.
Αλλα δεν θα ελεγα κατι, τουλαχιστον οσο αντεχα, μεχρι να μου μιλησει πρωτη.
Ολο το μαθημα περασε ετσι, χωρις να μιλαμε ενω εγω ζωγραφιζα και εκεινη κοιμοταν. Δεν ειχε ξανακοιμηθει στο μαθημα απο τοτε που την καρφωσα.
Melody
Το μαθημα τελειωσε και βγηκαμε απο τις ταξεις. Το χειροτεροδεν ηταν οτι δεν μιλουσαμε στην ωρα του μαθηματος, αλλα οταν βρισκομασταν στην τραπεζαρια.
Ενω στζητουσαμε με τα παιδια, ενα αγορι ηρθε απο πισω μου και αρχισε να με χαιδευει στον λαιμο. Ηταν ενα καστανοξανθο αγορι με ομορφα καστανα ματια.
"Γεια σου ομορφη."μου ειπε και γω τον κοιτουσα μπερδεμενη. "Κανεις τιποτα το βραδυ;"συνεχισε και αρχισε να ερχεται πιο κοντα μου.
Το βλεμμα μου επεσε πανω σε αυτο του Chris και χωρις να το καταλαβω, χαμογελασα ελαφρα.
YOU ARE READING
Hell Or Heaven?
Short StoryΗ Melody ειναι μια 17χρονη bad girl που ζει στη Νεα Υορκη. Ειναι η "βασιλισσα" του σχολειου και οσο ωραιο και αν ακουγεται, για την ιδια δεν ειναι ιδιαιτερα. Καθως οι γονεις της αδιαφορουν για την ιδια, η Melody δεν ενδιαφερεται για τιποτα εκτος απο...