[7]

76 15 4
                                    

Christopher

"Τι κανεις εσυ εδω;"με ρωτησε ολο απορια και γω της χαμογελασα ελαφρα.

"Ξερεις, πρεπει να ευχαριστησεις τον αδελφο μου που σε εβγαλε απο την φυλακη."της ειπα και εκεινη τοτε φανηκε να καταλαβαινει τι γινοταν.

"Ελα παμε. Πρεπει να σου πω πολλα."της ειπα και βγηκαμε απο το αστυνομικο τμημα. Μπηκαμε στο αμαξι και κατευθυνθηκαμε προς το σπιτι μου.

Μου ελειψε τοσο πολυ. Ειχα να την δω δυο μερες. Τελικα ειχα δικιο για το ποιος τον σκοτωσε. Και αυτος ηταν ο κολλητος μου, ο δευτερος μου αδελφος.

Αλλα δεν μπορυσα να την αφησω στην φυλακη για κατι που δεν εκανε. Δεν της αξιζει. Ποτε δεν της αξιζε.

Φτασαμε στο σπιτι μου και ανοιξα την πορτα. Ο αδελφος μου καθοταν στο τραπεζι που βρισκοταν στο κεντρο του σπιτιου και διαβαζε.

"Ωστε εσυ εισαι η περιβοητη Melody."ειπε και εκεινη χαμογελασε ελαφρα.

"Ευχαριστω που με... εβγαλες."ειπε διστακτικα και χαμογελασε. Το πιο ομορφο χαμογελο...

"Τιποτα. Λεγε με Nicholas."συστηθηκε ο αδελφος μου.

"Χαρηκα για την γνωριμια."ειπε καθως εγω την πηρα απο το χερι και την ανεβασα στο δωματιο μου.

"Ηρεμησε."ηταν το μονο που ειπε και γελαγε καθως εκατσε διπλα μου στο κρεβατι.

Τοτε θυμιθηκα την τελευταια φορα που ειχε ερθει και τι συνεβη. Απο τοτε δεν ειχα ξαναφερει κοριτσι στο σπιτι μου, δεν ξερω γιατι αλλα δεν μπορουσα. Δεν ηταν το ιδιο.

Αρχισα να της αφηγουμαι τι εγινε εκεινο το βραδυ με καθε λεπτομερεια και της εξηγησα οτι ο κολλητος μου τον σκοτωσε.

"Δηλαδη θες να μου πεις... οτι ο Kevin σκοτωσε τον Ben ενω ηταν μεθυσμενος;"με ρωτησε προσπαθωντας να το χωνεψει και εγω εγνεψα θετικα.

"Δεν ηθελε να του κανει κακο. Αλλα οταν του ειπα σημερα πως μαλλον το εκανε ο ιδιος, μου ειπε οτι οντως θυμοταν καποια πραγματα και πως θα παραδινοταν."της εξηγησα και εγνεψε.

Μετα απο λιγο ενω υπηρχε σιωπη, επιτελους μου μιλησε. "Γιατι με εβγαλες;"με ρωτησε ξαφνικα και με επιασε απροετοιμαστο.

Μπορουσα να της πω ενα σωρο δικαιολογιες. Οτι για παραδειγμα ηταν το σωστο. Αλλα δεν ηθελα. Επρεπε επιτελους να το μαθει, οπως κι αν το επαιρνε.

"Γιατι σε θελω."ειπα και το βλεμμα της αλλαξε αμεσως.

Melody

Hell Or Heaven?Where stories live. Discover now