Deodată el mi-a dat o palma.Fara niciun motiv.Absolut niciunul.
Ne-am holbat în jur de un minut și apoi mi-a dat un pumn în mana.Apoi un picior în mana.Am simțit cum mi-a luxat-o.
Deodată am fugit către casa(de frica nu de altcvea) iar el mă alerga din urma.Nu mă interesa ca nu mai puteam.Viata mea consta în joc.
Ușa de la intrare era închisă(frate,am uitat ca mama o închide la 11 noaptea.Insa acuma e 1 noaptea!!).
M-am ascuns după tomberon încercând sa îmi trag sufletul.
El se uita în stânga și în dreapta încercând sa mă localizeze.Insa nu a reușit.
Deodată a tipat:
-SHINY!O SA MĂ RĂZBUN EU!
Apoi a plecat.Am căutat prin buzunare și...nu am găsit cheia.Iar mama cred ca doarme.
Mi-a venit o idee.Dar am nevoie de prietena mea,Isabela.
I-am dat mesaj sa iasă cu scara lui tatăl ei și am decis sa urc pe ea pana la geamul camere mele însă era inchis (o frate,am uitat ca închide și geamurile).
I-am mulțumit și a dus scara la loc.A decis sa rămână cu mine ca sa găsim o cale în care sa intru în casa.
Am sunat-o pe mama însă nu a răspuns. Cred ca si-a lăsat telefonul pe silențios.
Tot ce știu e ca mama doarme buștean și numai ceasul ăla cu alarma aia care când o auzi te face sa disperi o trezește.
STAȚI UMPIC.ASTA E!
Însă deodată Isabela a observat ca mama ei a incuiat-o pe dinafară. Super!Acuma vom dormi amândouă afară. O noapte în aer liber ca fetele,ce sa zic.
Deodată aud un foșnet al tufișului din curtea mea.
Isabela moțăia pe o banca așa ca am hotărât sa cercetez.
După tufiș era un bilet.L-am deschis și l-am citit:
Credeai ca scapi de mine așa ușor?
Ei bine,nu!Nu e frumos ce ai făcut în seara asta Shiny,nu e frumos!
Ai sa regreți asta!Doamne!Pe bune!Cat de anormal sa fi!Eu nu i-am făcut nimic.Si mă ia de victima.Incepe sa mă sperie.
Mă trezesc de dimineață lângă Isabela pe banca și în fata noastră stăteau........
Salut!Scuze ca am întârziat cu capitolul!Am avut muulta treaba.Next pun mâine sau poimâine. Văd.Dar pun stați liniștiți. Bye...