Deodată aud o voce:
-Hello!
Și se auzi aceasta vocea în ecou.
-Cine ești? zic destul de infricosata.
-Sunt eu.Nu mă mai ți minte?
-Nup.
-Pai încearcă sa Îți amintești.....și o sa te ajut!
-Ești o prietena?
-Nu.
-Ești o ruda?
-Nu.
-Atunci ce naiba ești? tip eu nervoasa.
-Sunt o jucărie.Apoi am căzut pe gânduri.....aveam o jucărie care am parasit - o la 13 ani.O iubeam mult......și știu exact cine e.....Tedy Ursulețul De Plus!
Apoi am zis hotărâtă:
-Știu cine ești!
-Cine.
-Tedy Ursulețul De Plus.
-Poate.
-Fără poate.Tu ești!
-Da.Eu sunt!Și am hotărât sa dispar din viață ta.
-De ce?Fiindcă te-am părăsit?
-Da.Am fost cel mai trist.Atunci am luat mini-lanterna și am aprins-o.In fata mea era un ursuleț maro deschis cu doi ochi și o funda la gat.
-Cum ai ajuns aici?m-a întrebat curios.
-Pai cotoroanta de aici mi-a capturat părinții.
-Of...o sa fie greu sa îi recuperezi.
-De ce?
-E foarte rea.
-Bine....caut o cheie....știi unde e..?
-Dap.Este acolo....în acel colt.Dar ai grija.Daca faci vreun zgomot vei fi răpită. E coltul liniștii.
-Ok.Mă duc încet,iau o cheie micuța și ruginita și mă strecor lângă ursuleț.
Răsuflu ușurată și îl iau în brate:
-Te voi lua cu mine.spun.
-YEEEEY!
-Dar cu o condiție!
-Orice!
-Mă vei ajuta sa scap de aici.Si te voi lua cu mine.In cealaltă lume.
-Da.Si cred ca știi ,nu?
-Da.Trebuie sa găsesc niște bile cu aceasta piatra.Trebuie sa mai găsesc 3.
-Uite.Eu știu unde sunt.Dar oricât as vrea nu pot spune.Iti pot spune doar aproximatia.
-Ok.Hai!Poate e una aici!
-Da,este una aici.Dar fi atenta,poate fi oriunde.
-Dap.Am căutat cu piatra și lanterna,cu ursulețul în brate,însă când am găsit bila,oglinda-portal se deschisa.Inhăț cheia și bila și le pun în buzunar dar când mă uit la cotoroanta,ea nu mai avea......
Curioși,nu?Scuze ca nu am postat.Mi s-a stricat telefonul.Promit,promit,promit, ca doar a venit weekend-ul,postez!!Ly:*