Iar cotoroanta nu avea nasturii.Defapt,nu mai avea nimic unde erau nasturii.
-AAAAAAAAAAA!
-Ce ai pățit?
-Ești urâtă! Mă speri!
-Mda....văd ca te-ai mai ,,potolit" umpic.
-Deci.....?
-Te eliberez.Nu am zis nimic.M-a scos și m-am dus în camera mea și m-am închis acolo.Am promis ca voi fi bună cu cotoroanta în cât sa nu bănuiască nimic.
M-am așezat pe pat și o mana ma tras de picior.
Era tatal meu cu nasturi.
I-am dat cheia,apoi l-am lăsat sa plece.Inainte sa plece, din buzunarul blugilor a scos o bila,și mi-a dat-o.Apoi a plecat.Ura!Doar o bila mai am de găsit!
Însă va fi foarte greu.
De sub pat iese pisoiul meu și îmi șoptește:
-Ultima bila e la cine te aștepți mai puțin.What?Nu înțeleg.......of doamne.
Nu am adormit azi-noapte gandindu-ma la spusele pisoiului.
M-am gândit sa încerc....doar nu strica cu nimic...
Dimineață m-am trezit mi-am făcut cereale,am urcat un camera și m-am dus la pisoi.
-Neatza.spune el.
-Hey.
-Ce faci?
-Știu.
-Ce sti?
-Cine are ultima bila.zic hotărâtă.
-Serios.zice el sarcastic.
-Dap.
-Și.....cine e?
-Tu.Sa așternut o liniștite arzătoare....pana când o sparg:
-Deci....El nu zice nimic.Ridica alba, iar pe parchet se rostogolește o bila.
Îmi venea sa fac ,,dansul fericirii".
Apoi mi-a zis:
-Bravo!Dar acuma vine cea mai grea parte - diferența!
-Adică?
-Pai trebuie sa îți dai seama ce e aici și în fosta ta casa nu e.
-Și....?
-Nu mai știu.Dar ursulețul tău știe.Am plecat către șifonier și am luat ursul.
-Hey.
-Bună draga.zice el.
-Am nevoie de tine.
-Cu ce?
-Cu găsirea părinților mei.
-Aaa!Deci,după ce ti-ai găsit părinții în forma micșorata, trebuie sa te duci la usa de la intrare în casa,însă trebuie sa iei cheia de la cotoroanta,deschizi ușa și trebuie sa ai în mana bilele,părinții tai în forma micșorata și pe mine.Trebuie sa alergi destul de mult.
-Off.
-E greu dar vei reușii.M-am dus în bucatarie și am cautat-nimic.
În camera cotoroantei - nimic.
În camera mea - nimic.
În baie - nimic.
Dar când m-am dus în living,pe șemineu am văzut ceva ce ma uimit.Era un...........
Curiozitatea și suspansul arde,nu?Ei bine sa o facă! 😂
Sper ca va plăcut! Și nu ratați următoarele capitole!We heart it- lifestyle_6
Wattpad- FelisityForLife