Multide Beren
Evet bu sene liseye yeni başlayacağım. Yani yeni başlıyıcam derken yeni bir okuldan bahsediyorum.11.sınıfı başka bir okulda okuyucam. Babamın islerinden dolayı mecbur kaldım. Heyecanlı olmadığımda söylenemez tabi.yeni arkadaşlar,yeni ortamlar.E tabi illaki zorlanıcam.Ha bir de teyzemin yanında kalicam . Zaten kuzeninden de ayrılıcaktım.Bu yaz çok eğlenmiśtik oysa ki.Neyse daha fazla duygusal bağlamayayım.sonra ağlarım ben.Şimdi eksiklerimi almam gerek onun için alışverişe çıkmıştım.Eksik dediğim şey ne mi.. Bilirsiniz işte kıyafetler,deodorantlar,parfüm.. .Teyzemin evinin en sevdiğim yanı da internet olması daha önce söyledim mi...Ya ben daha gidecek oldugum yeri bilmiyorum sınıfımı bilmiyorum .Kendi kendime b*ku yedin Beren derken reklamda gördüğüm siyah kot gömleği görünce gözlerim faltaşı gibi açıldı.peki alıcak mıydım?Tabiki alıcaktım.Gömleği aldıktan sonra mağazadan çıktım .Zaten ihtiyacım olan herşeyi almıştım.Eve doğru yürümeye başladım.Bir on dakika sonra eve varmıştım.Annem televizyonun karşısında film izliyordu.Ses çıkarmadan odama girdim .Aldığım kıyafetleri annemin hazırladığı çantaya yerleştirdim .Yarın yerleşecektim teyzemlere.O yüzden herşeyimi hazırlamıştım.Bugün iyice yorulduğumu fark ettim.Kulaklıklarımı takıp kendimi yatağa attım.Canım nedense sokak lambası(multimedyada var ) şarkısını dinlemek istemişti.Odada kendi kendime şarkıya eşlik ediyordum.Yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başlamıştı.kendimi daha fazla zorlamayarak uykuya daldım._____________________________
Annemin sesiyle uyandım. 'Kızım kalk hadi .Akşam yemeği yemeyi düşünmüyo musun?Bak birde kulaklıkla uyumuş.Kaç kere diyicem şunu sürekli takma diye.' Annem her zaman kulaklık takmamdan rahatsız olmuştur.Ama ne yapayım bende de alışkanlık olmuş.Annem söylene söylene mutfağa giderken ben de kendime gelmek için yüzümü yıkamaya gittim.Aynada kendimi görünce hortlak görmüş gibi oldum birden.Elimin üstüne yattığım için suratımda elimin izi çıkmıştı.Oda yetmezmiş gibi saçım darmadağın olmuştu.Bir süre bu halim güldükten sonra yüzümü yıkayıp mutfağa gittim.
Herkes yemeğe başlamıştı bile.Ben yemeğimi yerken babam konuştu.Ee kızım heyecanlı mısın bakalım .Ben de lafı fazla uzatmak istemediğimi için kısaca cevap verdim.'Evet baba.biraz heyecanlıyım.' Babam biraz düşündükten sonra tekrar bana döndü. 'Kızım biliyorsun ki bizden uzakta olacaksın .'Aha babam konuşurken duraksadı mı.Kesin bir çapanoğlu var bu işte .hadi bakalım. 'Biz sana birçok konuda yardımcı olamayacağız.Ve bu devirde etrafa pek güven olmuyor biliyorsun.Bunun için de senden bir şey isteyeceğim. 'Allah allah babam benden birşey isteyecek .hah! güliyim de boşa gitmesin.Tabi bunları içimden söyledim. 'Tabi baba' .'Selim amcanı tanıyorsun dimi.Hani benim asker arkadaşım.'Bu iş iyice tuhaflaşmaya başladı.Ne alakası var Selim amcayla benim okulumun.'Evet tanıyorum baba.Babam düşünceli bir şekilde bana bakarak .'Onun oğlu da seninle aynı okulda okuyormuş .Senden bir yaş büyük .Bende düşündüm ki okula alışana kadar o sana eşlik etsin.Ne dersin .' Bunu duymamla buz kesmişe döndüm.Ne demek ya! Ne demek .Daha fazla sofrada durursam herhalde sinirden herşeyi batırırım diye düşündüm ve hemen kalkıp odama gittim. O sinirle odaya girerken ayağımın serçe parmağını kapıya çarptım.Şimdi mi ne yapıyorum .Acıdan kendimi yerden yere atıyorum.Ayağımın acısı hafifleyince telefonumu elime alıp yatağımın içine girdim.Sonra babamın dedikleri aklıma geldi.Yine sinirlenmeye başlamıştım.Off ya ben ne güzel kendi kendime bir ortam hayal ediyordum .Ne demek Selim amcanın oğlu.Bakıcılık mı yapıcak bana ya.Ben böyle düşünürken telefonuna gelen mesajla duraksadım.İnşallah kuzenim İncidir diye sevinmeye başlamıştım.Ama telefondaki mesajla ağzım beş karış açıldı.
'Pazartesi günü görüşürüz güzelim.'
What dedin gülüm.Bu ne ya böyle . Bu kim ya.Numarayı da gizlemiş pezevenk.Şaşkınlıktan dilim tutulurken acaba kim diye düşünmeye başladım.Uykumun geldiğini fark edince herhalde yanlışlıkla gelmiştir diye düşündüm ve başımı yastığa koyup uyumaya baktım .Ama nedense düşünmeden de edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli
Teen FictionYeni bir liseye başlayan kızın başına neler gelebilir sizce.Hadi o zaman birlikte öğrenelimmm...