OKUL

7 0 0
                                    

Medyada 'Furkan'

On dakikadır bu gerizekalının peşinden gidiyorum.Ama nedense hala okula varamadık.Zaten okula gidip gitmediğimiz de belli değil allah bilir nereye götürüyodur bu sapık beni.Hayır yani babam da beni buna emanet ediyo .Neymiş çok saygılıymiş ta çok efendiymiş de .Hee tabi tabi kesin öledir zaten.Akraba evliliği resmen lan bu.Ben kendi kendime konuşurken nereye geldiğimizi henüz çözememişken bu salak çocuk beni bir grup erkeğin -dikkat ederseniz erkek hiç kız yok -yanlarına doğru sürüklemey başladı.Birde kolumdan çekiştiriyo hayvan heriff .

'Ya bıraksan beni yaaaa Sapıkmısın kardeşim sen .hani biz okula gidiyoduk .Ben etrafta hiçbir eğitim kurumu göremiyorum'.

'Bir kes sesini okula gidicez zaten .Halletmem gereken önemli bir iş var.Sende bana emanet edildiğine göre ...ben nereye sen oraya küçük hanım.'

Sensin küçük HANIM . hanımın da üstüne bastıra bastıra söylemeyi de ihmal etmedim.Tamam biliyorum 11.sınıfa gidiyorum ama çocuk gibi davranıyorum.Ne yapayım yani içimdeki çocuğu henüz öldürememişim demek ki ..suç bende mi şimdi.

'Sen bana ne demek istiyosun.Biraz açık konuşsana.' Hah! Aferin sana Beren .Hiç bir erkeğe hanım denir mi? Hele bunun gibi oduna. Bu sefer kesin bittim ben yaaa of allahım off.

Ben kendie halime kuruntu yaparken bu salak benim kolumu bırakıp o grubun yanına gitti.Biraz konuştuktan sonra gruptan her türlü anırma ,ıslık çalma,'ooooooo 'lamalar gelmekteydi.Ilkten aldırış etmedim.Ama sonra bir tane salak 'Maşşallah taş mübarek deyince'olmayan cesaretime güvenip yanlarına gittim.Ne diyeceksem onu da bilmiyorum yani..

'Sen daha demin bana ne dedin.' Benim bu lafım üzerine mavi gözlü kumral bir çocuk ortaya atladı.

'Sen onu takma biraz embesildir de arkadaş.' Nedense bu çocuk bana çok sempatik gelmişti. 'Kardeşim ağzını topla istersen yoksa ben toplamak zorunda kalıcam.'

'Allah allah nasıl yapcakmışşın yap da bir görelim' Allah allah! Şimdi bunlar kavga eder mi acaba yaaa diye düşünürken yanımdaki odun araya girdi.

'Şşş abicim bir sakin olun yaaa şu çirkin için değer mi kavga etmeye yaaa. Afferim !bak nasıl ayırdı hemen kavga- nee çirkin miiiiiiiii.

'Sensin çirkin.'

'Emin misin?.'

'Hayatımda ilk defa bu kadar eminim'
Tam cevap vermek için ağzımı açsamda mavi gözlü taş benim yerime cevap verdi .

'Gençler bir sakin olun isterseniz.Furkan sen de şu kızı okula bırak sonra şu meseleyi halledelim .'
Furkan mavişin dediği laftan sonra beni yine peşinden sürükledi .Ama en azından okula getirdi.sonrada beni okulun bahçesinde mal gibi bıraktı.Hayır insan bir sınıfa bırakır dimi ben nereden biliyim sınıfımı.Ben okul bahçesinde beklerken bayağı dikkat çekmiş olacağım ki biri beni dürtünce kendime geldim.

'Merhaba ben Elif .Sen şu yeni gelen kızsın dimi .Beren ?

Ben yeni gelen kızım da bu benim ismimi nereden biliyor ki yaa
'Evet ama adımı nereden biliyosun ?'

'Bizim burda yeni biri geliceği zaman müdür sınıfa daha önceden bildiriyo.Yeni gelen kişiye karşı herhangi bir saygısızlık yapmamamız gerektiği konusunda bizi uyarıyo.Anlarsın işte klasik müdür.'

'Hmm anladım.'

'Ee o zaman gelde sana okulu gezdireyim sonrada birlikte sınıfa çıkarız.Ne dersin?'
Normalde böyle birşey yapmazdım ama nedense bu kız bana çok canayakın gelmişti nedense.

'Peki olur'













Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LiseliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin