TOP 10: NEJZÁHADNĚJŠÍ PŘÍPADY ZMIZENÍ LIDÍ ZE SVÉHO PRACOVIŠTĚ

122 3 0
                                    


Podobnou desítku už jsme tady měli , nyní jsme se však zaměřili pouze na taková zmizení, které se odehrály během pracovní doby. Zdánlivě rutinní událost – jdete do práce, odpracujete si svoje, přijdete z práce domů. Lidé zmínění v tomto článku se však už nikdy k poslednímu bodu nedostali.

10 LYNN BURDICKOVÁ

V roce 1982 byla zaměstnána 18 letá Lynn Burdicková jako úřednice v Barefoot Peddler General Store v malém horském městečku na Floridě, v americkém státě Massachusetts. Dne 17. dubna pracovala do večera a v práci tak zůstala sama. Kolem půl 9 večer ji volali rodiče, jestli nepotřebuje odvoz domů. Nikdo však telefon nezvedal.

Její bratr se tak vydal do podniku, zkontrolovat, zda je v pořádku. Po Lynn však nebyla ani stopa a ani následné rozsáhlé policejní pátrání nic neobjevilo, teda až na jednu věc. Zjistilo se, že chybí peníze v pokladně, konkrétně 187 dolarů. Spekuluje se však, že její zmizení souvisí s incidentem, ke kterému ten večer došlo.

V ten samý večer se totiž pokusil neznámý muž unést (neúspěšně) mladou ženu z nedalekého kampusu vysoké školy Williams. Studentce se podařilo utéct a útočník zmizel. Krátce poté, tmavý sedan, který odpovídal popisu vozidla podezřelého, byl zahlídnut ve směru k Barefoot Peddler General Store, který je od zmíněného kampusu vzdálen pouhých 15 kilometrů. Existuje tedy možnost, že ten samý útočník přijel k podniku a Lynn unesl.

Jedním z možných podezřelých byl muž jménem Leonard Paradiso. Tento muž byl odsouzen za zabití mladé ženy v roce 1984 a věří se, že byl zapleten i v dalších, dosud nevyřešených, vraždách. Existuje tu možnost, že právě tento muž byl na místě činu v době únosu. Nikdo to však nebylo potvrzeno a v roce 2008 umřel ve vězení na rakovinu.

9 BRIAN CARRICK

Večer, dne 20. prosince 2002, šel 17 letý Brian Carrick na svou obvyklou směnu do supermarketu Val's Foods v Johnsburgu, v americkém státě Illinois. Když další den nepřišel z práce domů, jeho rodiče ho okamžitě nahlásili jako nezvěstného. Vyšetřování nenarazilo na nikoho, kdo by viděl Briana z práce odcházet.

Ráno, po Brianově zmizení, si však všiml jeden zaměstnanec kaluže krve v místnosti s mrazáky. Správce si myslel, že to je krev z nějakého syrového masa a nechal kaluž uklidit. Nicméně, ve zbylých částech obchodu se našly další kapky krve, které byly odeslány k DNA testům. Potvrdilo se, že patří právě Brianovi.

Až za několik let se vynořila zpráva, že za zmizení Briana byl zodpovědný dozorce Mario Casciaro. Když zavřeli za drogové obchody Mariova spolupracovníka Shana Lamba, Shane udal i Maria, a to nejen za drogy. Podle Shana, Brian pro Maria prodával marihuanu a dlužil mu nějaké peníze. Když pak přišlo na konfrontaci ohledně peněz, Mario přizval na pomoc Shana. Věci se však vymkly z rukou a Briana v mrazící místnosti nechtěně zabili a poté se zbavili jeho těla.

V roce 2010 byl Mario Casciaro obviněn z vraždy prvního stupně, poté, co proti němu Shane Lamb vypovídal za vidinou snížení trestu.

První pokus o usvědčení Maria však skončil nezdarem, avšak v roce 2013 byl již shledán vinným a dostal 26 let vězení. Mario dodnes popírá účast na případu a tělo Briana Carricka nebylo nikdy nalezeno.

8 LISA GEISOVÁ

Když 27. února roku 1989 dorazili zaměstnanci firmy Norcross do práce, zjistili, že je budova zatopená.

Požár vznikl v blízkosti pracovní stanice, která patřila 26 leté zaměstnankyni jménem Lisa Geisová. Ta den předtím pracovala sama. Požár se rozšířil až do sprchového systému, což způsobilo onu potopu. Všechno tohle se však stalo až sekundárním problémem, když se zjistilo, že Lisa Geisová zmizela a na jejím pracovním stole je kaluž krve.

TOP 10Kde žijí příběhy. Začni objevovat