TOP 10 NEJZVLÁŠTNĚJŠÍ DRUHY DIET

64 5 0
                                    

Existuje mnoho druhů diet. Je ovšem klíčové, jakou zvolíme, zda ji budeme opravdu dodržovat a musíme brát také ohled na neoblíbený jojo efekt. V následujícím článku vás seznámíme s dietami, které rozhodně nedoporučujeme dodržovat, a nad kterými dokonce zůstává i rozum stát. Můžete se dočíst něco o mírnějších dietách až po ty opravdu extrémní. Je neuvěřitelné, co někteří lidé dokáží pro ideální míry udělat a kolikrát si ani neuvědomují, jak moc ohrožují své zdraví.

10 MLÉČNÁ DIETA

Tato dieta by se mohla zdát jako neškodná a dokonce i zdravá, ale jak se říká, všeho s mírou. Mléko je zde hlavní surovinou. Jídelníček není nijak složitý – stačí 250 ml mléka ráno, k dopolední svačině, na oběd, odpolední svačině a i k večeři. Občas se dá mléčná dieta proložit masem, zeleninou a ostatními mléčnými výrobky, jako je například tvaroh. Za 14 dní jde zhubnou až o 8 kilo.

9 JAPONSKÁ RANNÍ BANÁNOVÁ DIETA

S tímto novým druhem diety přišla v roce 2006 farmaceutka Sumiko Watanabe, čímž způsobila, že banány jsou momentálně v Japonsku nedostatkovým zbožím. Podstatou této diety je konzumace banánu k snídani spolu se sklenicí vody pokojové teploty. Jde o to, že banán může být pojídán pouze v syrové formě, nikoliv sušený nebo jinak upravovaný. Můžete jich sníst, kolik chcete, ale musíte mít pocit, že jste alespoň z 80% nasycení. U této diety se doporučuje vyhnout mléčným výrobkům, tučným jídlům a alkoholu, které nám ušetří mnoho zbytečných kalorií na víc. Jinak můžete během dne sníst, co chcete. Mnoho lidí si banánovou dietu velice chválí a říkají, že díky ní se dostali na jejich ideální váhu. A v čem tato dieta spočívá? Banány obsahují vysoký obsah škrobu, který nám přivodí pocit plnosti a po zbytek dne nemáme takový hlad a potřebu přejídat se. Celkově nám tato snídaně nastartuje metabolismus a prospívá zdraví. Doporučuje se také, aby poslední večeře byla před 8. hodinou večerní a spát bychom neměli jít později než o půlnoci.

8 DIETA Á LA ŠÍPKOVÁ RŮŽENKA

Už z názvu vám může být patrné, že tato dieta je spojena se spánkem a je určitě snem každé upracované a časově vytížené ženy. Ta by si nemusela lámat hlavu s tím, kdy zajít do fitness centra a zda na to má vůbec čas – stačí si jen pospat. Heslem této diety je: „Pokud nejste vzhůru, nejíte." Pro běžný život je ale trochu nepraktická. Hojně tuto dietu využívají třeba modelky, které prospí velké množství času a tím pádem pak prakticky nesnídají ani nevečeří. Malý přínos jídla ale nedokáže pokrýt energetickou potřebu a dochází tak k oslabení imunity a únavě.

7 DIETA S PŘÍSADOU SPERMIÍ

Je mnoho podivných diet, ale tato se rozhodně řadí mezi jednu z nejzvláštnějších. S tímto druhem diety přišla pornoherečka Kim Kelly. Svoji váhu chtěla snížit o 10 – 20 liber. Díky této dietě zhubla 15 liber. Kimin jídelníček se skládal po 30 dnů pouze z 3-6 lžiček spermatu denně, banánů a brokolice. Více jak 800 mužů nabídlo v tomto směru pomoc.

6 ŽVÝKACÍ DIETA

Při této dietě můžete jíst prakticky cokoliv, na co si zrovna vzpomenete. Zdá se vám to jako sen? Začátek zněl až moc příliš slibně, že? Zastánci této žvýkací metody tvrdí, že veškeré důležité živiny získá tělo ze žvýkání v ústní dutině a není tedy třeba toto jídlo nadále polykat. Takže po řádném rozkousání potravy zase všechno zpátky vyplivnete. Asi bych nechtěla potkat někoho v restauraci, kdo tuto podivnou dietu praktikuje.

5 MIMINKOVSKÁ DIETA

Tato dieta vznikla pravděpodobně z úvahy, že malé děti málo váží. Je založena na tom, že veškeré maso a zelenina musejí být rozmixovány do lehce stravitelné podoby. Ovšem pouze v takovém množství, které odpovídá tomu, co by snědl malý kojenec nebo batole.

4 VATOVÁ DIETA

Tento druh diety je založený na tom, aby člověk snědl méně jídla, je třeba, aby měl co nejvíce zaplněný žaludek. Otázkou je, čím by se měl zaplnit, aby to nebylo kalorické a rychle stravitelné. Těžko říct, kdo přišel s tímto nápadem, ale odpověď je až šokující – vatou. Ta dokáže spolehlivě naplnit žaludek a tím pádem nedojde ke konzumaci velkého množství jídla anebo úplně nejlépe – žádného jídla.

3 DIETA, JEJÍMŽ POMOCNÍKEM JE PROJÍMADLO

Mnoho diet je založeno na tom, že člověk může sníst, co hrdlo ráčí. To zní až příliš hezky, ale vždy je zde nějaký háček. U této diety je podstatné to, že vše, co dostaneme do těla, je velice důležité zase dostat co nejrychleji z těla ven. K tomu slouží různé druhy projímadel a pročišťovacích nápojů. Hrozí zde ovšem velké riziko vytvoření závislosti a mnozí lidé pak nejsou schopni normálně konzumovat.

2 TASEMNICOVÁ DIETA

Tato šílená dieta je založena na principu přítomnosti tasemnice v těle. Přijde mi docela děsivé, že někteří lidé jsou ochotni kvůli štíhlé postavě zajít až tak daleko. A jak tasemnici dostat do těla? Jednoduše. Stačí spolknout její zárodek. Tasemnice pak v těle člověka pěkně roste a živí se potravou, kterou daná osoba zkonzumuje. Tato metoda opravdu vede k hubnutí, je jen spojena s průjmy a se zvracením. Jakmile se dostanete na vaši ideální váhu, stačí si vzít pilulku, která tasemnici zabije. Pokud budete mít štěstí, tasemnici se vám podaří vyloučit.

1 BREATHARIANISMUS

Jako nejpodivnější a zároveň nejděsivější jsme zvolili právě breathrianismus. Lidé, kteří tuto dietu dodržují věří, že přežijí bez jídla i vody a budou se "živit" pouze ze vzduchu. Nutno zmínit, že experimentování s breatharianismem vedlo k několika úmrtím. Více o této bizarní metodě hubnutí se můžete dozvědět .

TOP 10Kde žijí příběhy. Začni objevovat