Budeme kamarádi?

732 43 15
                                    

Uplynulo už 6 let od doby co jsem tady. Celých 6 let jsem strávila trénováním s mým Senseiem, jménem Kakashi. Byl to jediný člověk, se kterým jsem strávila celá ta léta. To on mě učil, jak být silná a utvořit si masku před ostatními lidmi. On věděl o mé minulosti, která mě přivedla sem. S ostatními lidmi jsem si moc nerozuměla. Protože od té doby, co jsem se s nimi poprvé setkala, byly vidět jejich vyděšené obličeje, kterými na mě hleděli. Nechtěla jsem, aby měli strach, a tak jsem si myslela že bude lepší se vzdálit.

Teď stojím před zrcadlem a prohlížím se. Mám delší černé vlasy do půlky zad, ale díky mé kapuce s ušima nejsou vidět. Usmívám se a mám na sobě bílou mikinu a černé kraťasy do půlky stehen. Na pravém stehně mám kapsičku.

Dnes je den, který by mohl změnit život, dnes jdu totiž poprvé do akademie.

Akiko povaha:

Je odhodlaná, nevzdá se, za každou cenu ochráním své milované. Od té doby, co mi Sensei vyprávěl o své minulosti nechci tak dopadnou, protože já chci chránit za každou cenu své přátelé, a to i ztrátou života. Od začátku si říkám, že můj tým= má rodina, když tu tak stojím, uvědomuji si, že už nemám čas.

Ale vážně, nestíhám. Rychle si do ruky vezmu chléb a běžím do akademie. Už teď vím, že to nestihnu. Rychle se odrazím a skáču do okna svém třídy. A tím upoutám na sebe všechnu pozornost. Polovina třídy se na mě překvapeně hledí, někteří na mě vyděšeně hledí, a to mě vyvede z míry, ale když se podívám na teď už svého Senseie, nasadím svou tvář.

Sensei mi řekl ať jdu k tabuli a představím se. Šla jsem tedy a řekla: Jmenuju se Akiko. Sensei řekl, ať si sednu vedle Sasukeho Uchihi a ukázal na zadní lavici. Při slově Uchiha jsem se zarazila, zatnula pěsti. Teď jsem si uvědomila, že na mě všichni koukají. Usmála jsem a šla k Sasukemu. Vedle něho seděl roztomilý blonďák, ten se na mě usmál a řekl: Budeme kamarádi?  

Ahojte lidičky. Tak máme další kapitolu.

Doufám, že se vám kapitola líbila.

Kdyby jste něčemu nerozuměli, tak napište do komentářů.

Na obrázku je jak vypadá Akiko teď .

Kukatt se loučí :3

Akiko  (naruto)Kde žijí příběhy. Začni objevovat