Yessss!! Finally!!! I got a new girlfriend!!
Taehyung berkata gembira sambil melompat-lompat di dalam biliknya.
Amboi, kemain excited Taehyung ni dapat Yeonji walaupun baru kenal pagi tadi.
Knock knock knock
" Taehyung?? Dah kenapa tu?? Bising je omma dengar tadi " - omma
" Hehhe takde pape "
" Macam happy je.. Dapat tackle Yeonji ke?? " - omma
" Sshhh mana boleh bagitau "
Pn. Kim memulas tombol pintu bilik anaknya itu lalu ditutupkan semula sebaik masuk.
" Kamu dah 21 tahun, patutnya dah kawin " kata omma serius.
" Yela omma, arayo "
" Kalau rasa kamu betul-betul suka dia. Bawa dia jumpa omma appa. Nanti kami bgtahu Pn. Kwon dan kahwinkan kamu dua " - omma
Wow, ahjumma ni craving cucu ke ape.
" Eh omma! Tak payah la cepat sangat! Biar kitorg dating berbulan-bulan dulu.. baru Tae propose dia "
" Bulan??? Omma bagi kamu 3 minggu je. T I G A M I N G G U J E! " - omma
" Okay omma.. sayang omma "
Ish, aku baru kenal pagi tadi. Aku tak kenal lagi si Yeonji tu betul-betul. So aku kena cuba cintakan dia, sayangkan dia dalam masa 3 minggu ni.
Sejak daripada itu, dia semakin kerap memesej Yeonji dan mereka makin rapat dan rapat. Perasaan cinta mula berputik apabila Taehyung selalu mengambil berat tentang hal semasa Yeonji.
>>>>>
" Yeonji "
" Um ne? " - Yeonji
" Naneun... " (saya...)
" Huh? Cakap la oppa " - Yeonji
" Sa... saranghae "
Yeonji terkedu mendengar kata-kata Taehyung. Buat pertama kalinya, Taehyung mengungkapkan kata-kata itu sejak 2 minggu bercinta.
Dia tunduk lalu menitiskan air mata. Air matanya itu jatuh pada peha gebunya yang terdedah kerana memakai mini jeans.
" Um, waeyo? Kenapa awak nangis?? Awak tak suka saya cakap macam tu ke? "
" Ke awak tak suka saya? "
" Or awak tak ready lagi? "
Yeonji mendongakkan kepalanya dan memandang Taehyung. Dia senyum senget lalu mengesat air matanya yang berada di pipinya.
" Ani.. aniyo.. " - Yeonji
" Habistu?? "
Yeonji mengesatkan air matanya itu sehingga kering lalu memeluk Taehyung dengan sangat erat.
YOU ARE READING
Amnesia - kth
Romance• CASTS • ❤︎ Kim Taehyung ❤︎ Kwon Yeonji ❤︎ BTS Members ❤︎ SVT Members ❤︎ GFriend Members • AND MORE • >