Ravenclaw

2.3K 51 24
                                    

Seçmen Şapkan'nın Tanımı:
Rawenclaw kısmetin belki,
Oradakilerin hiç çıkmaz sesi,
Mantıktır onlarca önemli olan,
Öyle kurtulurlar tüm sorunlardan.

Rawenclaw Öğrencileri: Zeki,Yaratıcı,Akıllı,Espritüel ve Özgündürler.

Elementi: Hava

Temsili Hayvanı: Kartal

Gri Leydi (Hayaleti): Hogwarts kurucularından Rowena Ravenclaw'un kızıdır. Gerçek adı Helena Ravenclawdur. Helena annesi Rowena'yı kıskandığı için Ravenclaw'un bilgelik tacını alır ve Arnavutluk'taki bir ormana saklar. Bunu öğrenen annesi, ona aşık olan Kanlı Baron'a onu getirmesi için emir verir. Ama Helena, Kanlı Baron ile dönmeyi reddettiğinde, Kanlı Baron bir anlık öfke ile Helena'yı öldürür. Ve daha somra pişman olarak kendisini de öldürür.

Rowena Ravenclaw (Kurucusu): Rowena Rovenclaw'ın da diğer büyücüler gibi doğum tarihi ve doğum yeri zaman içinde kaybolmuştur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rowena Ravenclaw (Kurucusu): Rowena Rovenclaw'ın da diğer büyücüler gibi doğum tarihi ve doğum yeri zaman içinde kaybolmuştur. Ama söylentilere göre Rowena, bir kaç çocuk ile dolu bir büyücü köyünde doğmuştur. Asosyal olan Rowena kendi kendine büyü çalışmaya başlamıştır. Daha 8 yaşındayken kendime ait büyüler keşfetmiştir.

Bir kaç yıl sonra Rowena, Avrupa seyahatlerine başlamıştır. Fransa'da en önemli büyülere çalışmıştır. Binasının simgesi olan kartalı da bu gezilerin birinde bulmuştur. Küçük,dar bir yolda yürürken; büyük, derin bir çukura düştüğünde, Rowena,kartalı görmüş ve kartal onu kurtarırken korktuğu bir şey olmuştu. Asasını düşürmüştü ama Rowena'nın çıkmasına yardım eden bu kartal onun asasını da almış ve ona geri vermiştir. Rowena hayatında ilk defa böyle bir şeyle karşılanmıştır. Daha sonra kartal uçup gitmiş ve Rowena, bir köye ulaşana kadar seyahatine devam etmiştir. O zamandan beri Rowena bu kartala borçluymuş ve onu yine görmese bile binasının simgesinin kartal olmasını istemistir.

Diğer üçlü ile okulu kuruduğunda, Salazar, Rowena'nın korktuğu bir şeyi gerçekleştirmişti, öldürücü ve lanetleyici büyüler yaratmıştı. Salazar öldürücü ve lanetleyici büyüler yaratırken, Rowena, her zaman ona karşı gelecek büyüler geliştirdi. Rowena genç bir büyücü ile evlendi ve 3 çocuğundan ikis öldü. Evlendiği büyücü, duyumlara göre, Flitwick adında bir büyücüydü. Üçüncü çocuğu ise Hogwarts' a yazılalardandı ve mezun olduğunda orada bir öğretmen oldu. Rowena geri kalan hayatında hatıralarını Hogwarts kütüphanesine yazdı ve oraya araştırmalarını bıraktı.

Söylenenlere göre, Rowena, en son Brezilya'da unutulmaz arkadaşı Helga Hufflepuff için Amazon ormanları'ndan ona bir kaç bitki almaya giderken bir botla görülmüş. Bir daha ne ondan ne de bindiği botundan haber alınmıştır.

Bilinen Ravenclaw'lular:
Gildory Lockhart
Cho Chang
Luna Lovegood
Sybill Trelawney
Myrtle Warren
Padma Patil
Penelope Clearwater
Helena Rawenclaw
Filius Flitwick
Quirinus Quirrell

Konum: Ravenclaw Kulesi Şato’nun batı yanına konumlandırılmıştır. Giriş, beşinci katta, tepede sıkıca sarmalanmış bir merdivenden gidilen bir kapıdır. Kapıda hiç kol ve anahtar girişi yoktur, ama konuşan, bronz, kartal şeklinde bir kapı tokmağı vardır. Tokmak bir soru sorar, eğer doğru cevap verirsen, tokmak cevaptaki kişiyi över ve kapı sallanarak açılır. Ortak oda, diğer ortak odalar gibi binanın renkleriyle dekore edilmiştir. (mavi ve bronz ipek duvar asmaları, ve yıldızlarla dekore edilmiş bir gece-mavisi halı). Ve duvarlar, zarif kemerli camlarla çevredeki dağların, Quidditch sahasının ve seraların mükemmel görüntüsünü görmeyi sağlar. Kitaplıklar, masalar ve sandalyeler, ve girişin karşısında, yatakhanelere giden başka bir kapı vardır. Bu kapının yanında, Rowena Ravenclaw’ın diademini taktığı beyaz mermer heykel bulunur.

Bir Ravenclaw olmanın muhteşem yanları: Öncelikle eminim ki herkes kışta bir fincan kahve ile sessiz bir ortamda kitap okumayı seviyordur ve iste bu ortamı en cok Ravenclaw ortak salonunda bulabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir Ravenclaw olmanın muhteşem yanları: Öncelikle eminim ki herkes kışta bir fincan kahve ile sessiz bir ortamda kitap okumayı seviyordur ve iste bu ortamı en cok Ravenclaw ortak salonunda bulabilirsiniz. Ayrıca Ravenclawlar kendi görüşlerini çok iyi savunurlar ve sevdiklerini de gayet iyi korurlar. Ravenclawlar'ın iyi bir espiri anlayışları vardır (tabi arada iğrenç esprilerde yapabiliyorlar ;)). Ravenclaw'lıların çok geniş hayal gücü dünyaları vardır. Ayrıca Hogwarts'taki hareket eden merdivenler fikride Rowena Ravenclaw'a aittir. Ahh birde kahretsinki en güzel renkleri kapmışlardır mavi ve gümüş rengi 💙❤💙❤

Bir Potterheadin Bilmesi GerekenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin