Seçmen Şapkan'nın Tanımı:
Düşersin belki Slytherin'e sen,
Bir başkadır sanki oraya giden,
Amaçları için neler yapmazlar,
Açıklasam bitmez sabaha kadar.Arma: Gümüş bir yılan arka fonda yeşil.
Hayaleti: Kanlı Baron. Diğer hayaletler ondan korkmaktadırlar. Ayrıca Kanlı Baron Ravenclaw'un hayaleti olan Helena Ravenclaw'a aşıktır.
Öğrencileri: Hırslı, Kurnaz, Kendini Savunan, Lider, Safkan ve Beceriklidirler.
Salazar Slytherin (Kurucusu): Salazar Slytherin defalarca Gryyffindor ile arkadaşlık kurmaya çalışsada bunu başaramamıştır. Godric Gryffindor da bunu başaramamıştır. Godric Gryffindor, Mugglelarla çok samimiydi. Öte yandan Slytherin, muggleları bir süre sonra sevmemeye başladı. Sonra Slytherin, kalede başkaları ile arkadaşlıklar kurmaya çalıştı. Ama başarısız oldu ve bu yüzden Gryffindor'dan nefret etmeye başladı. Salazar Slytherin, Hogwarts Okulu'na sadece safkanların girmesini ve büyü ilminin öz be öz büyücü aileleri arasında kalmasın istiyordu çünkü muggle doğumlulara güvenmiyordu. Ama diğer kurucular buna karşı çıktı. Onların düşüncesi büyücü yeteneği olan herkesin bu okulda ders alabileceği üzerineydi. Bu yüzden Slytherin'in bu düşüncesi diğer kurucularla anlaşmazlıklara yol açtı ve bir sabah Slytherin Hogwarts'ı terketti. Gitmeden önce de Slytherin şatonun çok altında gizli bir bölüm inşa etti. Bu odanın adı sırlar odasıydı. Bu odanın yeri bilinmiyordu. Birçok yetenekli büyücü ve cadı bu odayı araştırsa da asla bulamadı. Slytherin oraya bir canavar yerleştirdi. Basilisk yılanı bu yılanı ve bu odayı okula giren muggle doğumlu büyücüler(bulanıklar)in ortadan kaldırılması için yerleştirilmişti. Sonra Slytherin, yılanlarla ilişki kurdu. Dünyadaki ilk Çatalağız, yani yılanlarla konuşabilme yeteneğine sahip kişidir. Bu yüzden Slytherin binasının simgesi bir yılandır. Yine onun soyundan gelen Gaunt'lar ve varisi Lord Voldemort da Çatalağızdır. Serinin ikinci kitabında Harry bu odayı bulup yılanı Gryffindor kılıcı ile öldürdü. Harry bir hortkuluk olduğu için yılanlarla konuşabiliyordu ama hortkuluk olmaktan çıkınca bu yeteneğini kaybetti. Rowling onun bu yeteneğini kaybettiği için hiç üzgün olmadığını açıklamıştır.
Elementi: Su.
Hayvan: Yılan.
Konum: Slytherin ortak salonu alçak tavanlı, yeşil lambalar, sandalyeler ve her yerdeki kurukafalarla zindan gibi görünür. Gölün altına kurulmuştur.
Bilinen Slytherin'ler:
Severus Snape
Draco Malfoy
Licuis Malfoy
Tom Marvolo Riddle (Lord Voldermort)
Bellatrix Lestrange
Merlin
Horace Slughorn
Andromeda Tonks
Pansy Parkinson
Rita Skeeter
Dolores Jane Umbridge
Vincent Crabbe
Gregory Goyle
Narcissa MalfoyBence Slytherin: Evet arkadaşlar Slytherin Hogwarts'ın 4.evi! Bence Slytherin çok gizemli ve eğlenceli bir ev ( evet Slytherin'den korktuğum ve biraz çekindiğim doğrudur 😆 Ama ne yapayım bu kadar gizem, karanlık, hırs korkutuyo :/ Burdan tüm Slytherin'lerden özür diliyorum, biliyorum çekinmemem gerekiyo ama olmuyo işte. Belki Slytherin olarak bana yazarsanız yorumlar bırakırsanız sizinle iletişime geçerek bunu aşabilirim😁) Ayrıca bence Slytherin olmak çok havalı olurdu!!! Düşünsenize gölün altında yaşıyorsunuz! Ve o yeşil uniformalar ne öyle çok güzeller (tabi Rawenclaw'ınkini de unutmayalım😅).
Ve şunu da dile getirmek istiyorum çoğu kişi Slytherin'in karanlık büyücüleri yetiştirdiğini, bencil olduğunu fln düşünüyor ama bence öyle değil. Evet Slytherin'ler çok Karanlık Büyücü yetiştirmiştir ama Dünya'nın en iyi Büyücüleri'nin çoğu da bu evden çıkmıştır. Ayrıca en zeki, inek öğrenciler Ravenclaw olarak gözüksede unutmayın ki Slytherin golden trio okula gelmeden önce 7 sene ardı ardına en iyi ev olarak seçilmiştir. Herkes Slytherin'in sevgi, dostluk gibi duygulara önem vermediğini düşünsede Andromeda bir muggle ile evlenerek, Snape ise Lily'ye olan aşkı ile gerçek Slytherin'lerin de sevgiyi, aşkı bildiklerini gösteriyor. Cursed Child'ı okuyanlarda arkadaşlık gibi duygulara önem verdiklerini anlayabilir (spoi için üzgünüm :/ :)). Birde bence Slytherin'in elementi Hava olmalıydı, sizce?
Bugünlük benden bu kadar ☺Büyü ile kalın 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Potterheadin Bilmesi Gerekenler
NonfiksiTüm Potterheadlere merhaba!!!! Harry Potter ile alakalı hiç bilinmedik şeyler öğrenmek ister misin? Hogwartstaki tüm öğrencileri, yemek tariflerini, büyüleri,iksirleri... ve daha niceleri ile alakalı bilgi istiyorsan bu hikaye tam sana göre ;)) Ayrı...