(Chloe Carter👆)
Γειά σας είμαι η Chloe Carter,για τις φίλες Chlo,και κατάγομαι από το Μαλιμπού.Ο πατέρας μου είναι από το Μαλιμπού και η μητέρα μου από την Ελλάδα. Είμαι Οικονομολόγος και μόλις τελείωσα το μεταπτυχιακό μου!Μένω μαζί με την κολλητή μου σε ένα διαμέρισμα στην Νέα Υόρκη... Βέβαια,δεν είμαστε μόνες μας...Στο κάτω διαμέρισμα μένουν οι υπόλοιπες κολλητές μου!Αυτό το διάστημα δεν έχω σχέση και δεν θέλω κανέναν στην ζωή μου μετά από μια επώδυνη σχέση που είχα...
(Sylvie Harris👆)Χευυ!Είμαι η Sylvie Harris,βέβαια οι κολλητές μου με φωνάζουν Sylv,και κατάγομαι από την Αργεντινή και έζησα κάποια χρόνια μαζί με τους γονείς μου στην Ελλάδα. Από την Αργεντινή ήρθα στην Νέα Υόρκη για να σπουδάσω διοίκηση επιχειρήσεων.Μένω στο κέντρο της Νέας Υόρκης μαζί με την κολλητή μου Chloe...Καλά δεν είμαστε μόνες μας!Έχω άλλες τρεις κολλητές που μένουν στο κάτω διαμέρισμα...Δεν έχω κανένα αγόρι και δεν θέλω να έχω!!
(Kelly Mitchell👆)Hello!Είμαι η Kelly Mitchell και κατάγομαι από την Φλόριντα,βέβαια μεγάλωσα στην Ελλάδα γι' αυτό ξέρω τόσο καλά Ελληνικά. Παιδιά, το ότι οι κολλητές μου με φωνάζουν Kel με νευριάζει αφάνταστα!!! Σπούδασα παιδαγωγός και προσπαθώ να βρω δουλειά,αλλά είναι λίγο δύσκολο...Συγκατοικώ με δύο από τις κολλητές μου,την Emma και την Christen. Οι άλλες δύο κολλητές μας,μένουν στον πάνω όροφο της πολυκατοικίας. Πριν από ένα χρόνο τα έφτιαξα με τον Jacob και είναι πολύ γλυκός και τρυφερός μαζί μου...
(Christen Henderson👆)
Hey guys...I'm Christen Henderson και κατάγομαι από την Βοστόνη,αλλά έζησα και μεγάλωσα στην Ελλάδα...Ήρθα στην Νέα Υόρκη,για να σπουδάσω κοινωνιολογία και πριν ένα μήνα τελείωσα το μεταπτυχιακό μου!Μένω με την Emma και την Kelly,τις κολλητές μου... Στο πάνω διαμέρισμα μένουν οι άλλες δύο κολλητές μου,η Sylvie και η Chloe... Πριν ένα μήνα γνώρισα τον Matt... Ένα γλυκό και όμορφο αγόρι που μου άρεσε από την πρώτη στιγμή... Όμως κάναμε παρέα για κάποια περίοδο,αλλά νιώσαμε πολλά ο ένας για τον άλλον και είπαμε να δοκιμάσουμε! Ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ...
(Εμμανουέλα Νικολάου👆)
Γειά σας παίδες! Με λένε Εμμανουέλα,για τις φίλες Emma... Είμαι από την Αθήνα... Ήρθα από την Ελλάδα στην Νέα Υόρκη,για να σπουδάσω ψυχολογία! Αφού τελείωσα τις σπουδές μου,αποφάσισα να γυρίσω στην Ελλάδα για να μείνω μόνιμα πλέον εκεί... Όμως,οι κολλητές μου,με έπεισαν να μείνω στην Νέα Υόρκη μαζί τους... Κάνω παρέα με το καλύτερο crew!Την Chlo,την Sylv,την Kell και την Chris...Εγώ είμαι η #forever_alone της παρέας... Βέβαια είναι καθαρά δική μου επιλογή,αφού σε όλες τις σχέσεις που έχω κάνει έχω πληγωθεί ανεπανόρθωτα...
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Hello unicorns! Πρώτο κεφ σε αυτό το βιβλίο... Ελπίζω να σας άρεσαν οι χαρακτήρες...
Ερωτήσεις:
• Εάν διαλέγατε να είστε κάποια από αυτό το βιβλίο,ποια ή ποιος θα είσασταν?
•Τι πιστεύετε θα γίνει παρακάτω?
Επειδή έχουμε και αγόρια και δεν πρέπει να τα αφήσουμε παραπονεμένα θα ανεβάσω ένα κεφ που θα γνωρίσετε τα πολυπόθητα αγοράκια μας!👌
Αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι και κάντε μπόλικα σχόλια αλλιώς επόμενο κεφάλαιο μετά από ένα μήνα!
Helen's out!
VOUS LISEZ
Dark night!
Roman pour Adolescents"EMMAAA"αναφώνησε η Christen για να ξεκλειδώσω την πόρτα του δωματίου μου... "Δεν θέλω να έρθω! Να πάτε οι τέσσερις σας!"είπα καθώς στεκόμουν πίσω από την πόρτα. "Ρε τελείωνε!Θα πάμε σε ένα club το βράδυ για να σου βρούμε κανένα αγόρι..."είπε η Chri...