•Γιατί έχεις αντίληψη ψαριού!•

13 1 16
                                    

Previously on D.n.:

•Η Emma είδε τσόντα live...😂

•Έχει ονομάσει το αυτοκίνητο της Jane *(psycooo)* και αποκαλεί τον Jacob και την Kelly "Το ζευγαράκια της Αγίας Παρασκευής"! *(Dude,who does that?😕 Ο παππούς μου σίγουρα!)*

•Και τέλος,σιχαίνεται τα φιλάκια και τις αγκαλίτσες ανάμεσα στα ζευγάρια!😘

💄This time💄

Christen's P.O.V.

"Ξημερώματα δίνεις δικαιώματα! Μια δεν μου μιλάς μια μου λες πως μ' αγαπάς. Ξημερώματα γυρίζω και δεν με αναγνωρίζω... Ξημερώματα δίνεις δικαιώματα!" τραγουδήσαμε και οι τρεις ταυτόχρονα,ενώ εγώ οδηγούσα το αυτοκίνητο μου!

"Christen,που είπαμε ότι πάμε;" είπε η Sylvie και χτύπησα με το χέρι μου το μέτωπο μου... Νομίζω φάνηκε από την ερώτηση ποια είναι η χαζή της παρέας.

"Κοίτα! Εμείς πάμε καλά! Εσύ δεν νομίζω..."είπα σαρκαστικά και φάνηκε να μπερδεύεται.

"Μα στο ίδιο αυτοκίνητο είμαστε ρε! Πως γίνεται να πάτε εσείς καλά και εγώ όχι; Μετά λέτε εμένα χαζή... Τελικά δεν είμαι εγώ η χαζή της παρέας αλλά εσύ!"είπε η Sylvie και την κοιτάξαμε με γουρλωμένα μάτια...

"Sylvie,τα σκέφτεσαι πριν τα πεις ή απλά πετάς μια κοτσάνα για να μπεις στην συζήτηση;"είπα και με κοίταξε με ένα βλέμμα όλο νεύρα. Σταύρωσε τα χέρια της και έκατσε πίσω χωρίς να πει λέξη!

ΤΗΝ ΤΑΠΩΣΑ!

Χεχε,εμ δεν νιώθω καθόλου τύψεις τώρα!

Ρε ηλίθια! Πλήγωσες μια από τις κολλητές σου!

Ωπ! Γεια σου,φωνούλα!

Καλά σε λέω εγώ χαζή... Μαρή τράβα πες συγγνώμη στην Sylvie!

Ειιι! Γιατί δεν έκανα κάτι! Είναι άδικο να κάνω εγώ πάντα πίσω...

Ρε μαλάκω! Ελληνικά μιλάμε! Είναι κολλητή σου... Όταν έχεις ένα πρόβλημα θα τρέξεις σε αυτήν! Εκείνη θα σε ακούσει... Θα προσπαθήσει να σου βρει λύση για το πρόβλημα! Θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα,όταν θα είσαι χάλια και σωματικά και ψυχικά! Ξέρεις αν εγώ ήμουν στην θέ-

ΦΤΆΝΕΙ! ΓΛΙΣΤΡΊΔΑ ΈΦΑΓΕΣ ΡΕ ΧΑΡΊΚΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΆΖΕΙΣ ΓΛΏΣΣΑ ΜΈΣΑ; Ε-Λ-Ε-Ο-Σ...

Πήγαινε να της ζητήσεις συγγνώμη μην ακούσεις τον εξάψαλμο!

Dark night!Onde histórias criam vida. Descubra agora