•Θεέ μου,ρεζίλι!•

10 1 0
                                    

Previously on D.n.:

○Η Christen έχει εσωτερική φωνή που την λένε Χαρίκλεια.*(Είναι χαζή!!!)*😏

○Η Emma ζητάει βοήθεια από τον Θεό για να αντέξει την Kelly και τον Jacob και έχει και εκείνη εσωτερική φωνή που την λένε Κίτσα! *(Αυτή είναι για το τρελοκομείο!)*😂

○Κατά τα λεγόμενα της Christen,η Sylvie είναι η χαζή της παρέας!

○ Η αδελφή της Emma ήρθε για να την δει και οι γονείς της θα έρθουν σε δύο μέρες.

💫Dis tiiiiiiime💫

Emma's P.O.V.

"Ρε Christen... Αυτό το φόρεμα έχει όλη την πλάτη έξω!"είπα παραπονιάρικα και η Christen ξεφύσιξε από την αγανάκτηση της.

"Αγάπη μου,είναι τέλειο για εσένα!"μου είπε για να νιώσω καλύτερα. Είμαι σίγουρη ότι αυτό το φόρεμα είναι σαν σάκος πάνω μου.

"Όχι! Δεν το θέλω!"είπα και χτύπησα το πόδι μου κάτω στο πάτωμα σαν ένα κακομαθημένο παιδάκι που δεν του αγόρασαν ότι ήθελε...

"Καλή μου Emma! Αν δεν διαλέξεις αμέσως ένα φόρεμα που να σου αρέσει θα μείνουμε εδώ μέχρι αύριο!"είπε η Chloe και σταύρωσε τα χέρια της κάτω από το στήθος της.

"ΚΑΛΆ!"είπα με αγανάκτηση και κοίταξα γρήγορα γύρω μου και είδα ένα άσπρο φόρεμα μέχρι το γόνατο!

"Αυτό μου αρέσει!"είπα και το έδειξα!

"Άλλο!"είπε η Christen και μούτρωσα.

"Μα γιατί;"είπα και ξεφύσηξε από την αγανάκτηση.

"Ωραία πάρ'το αλλά δεν θα το φορέσεις σήμερα! Θα σου δώσω ένα από τα δικά μου φορέματα." είπε η Christen και πήγα και το πήρα! Πήρε και αυτή ένα φόρεμα για να το φορέσει το βράδυ, πληρώσαμε και φύγαμε για την καφετέρια που μας περίμενε η Αναστάζια,η Kelly,ο Jacob και η Sylvie!

[...]

"Νιεεεχ!"είπε η Christen και την αγριοκοίταξα,πήρα το επόμενο φόρεμα που μου έδωσε και πήγα στο μπάνιο να αλλάξω! Όταν βγήκα από το μπάνιο την είδα να φτιάχνει τα μαλλιά της Kelly.

"Πώς σου φαίνεται αυτό το φόρεμα;"είπα και έδειξα το σκατουλί φόρεμα που μου είχε δώσει να βάλω.

"Νοοπ!"είπε και μου έδωσε ένα μπορντό,στράπλες φόρεμα και πήγα ξανά στο μπάνιο να αλλάξω! Αυτή η κοπέλα... Αν δεν γίνει το δικό της θα σκάσει! Ξαναπήγα στο μπάνιο να αλλάξω αυτό το σκατουλί φόρεμα που ήταν σαν σάκος πάνω μου! Φόρεσα το μπορντό και μόλις το είδα πάνω μου ενθουσιάστηκα! Είναι τέλειο! Αμέσως βγήκα από το μπάνιο και είδα την Christen να βάφεται.

Dark night!Onde histórias criam vida. Descubra agora