TAM ZAMANI

4 0 0
                                    

Zır zır zır zır zır zır..

Evet o sacma alarm yine beynime zorluyoru.Bugun kızlarla kamp yapacaktık.Gece 2de yola cıkmamız lazımdı.

Ohoo saat gec olmuş hemen saçıma,başıma bakıp esofmalarımı cıkarıp sortumu üzerime gecirdim.yanıma fazla bişey almamıştım acıkcası.Amac kafa dagıtmak.2 gun gelir kalırız.Bikaç parca bişey aldım.Arabanın anahtarını masadan kaparak ışıkları kapatarak evıme veda etmiştim.

*****
Elimin radyoya degmesiyle en sevdıgım muzık kulgımj eglendırırken bende keyfını çıkarıyordum.

Zır zır zır zır.

Ahh evet tabıkı esma.

"Aşkım ben cıktım 3 dk sizin ordayım hemen cık beklemek istemiyorum.Rabişede haber ver cıksın."

Esma

"Tamam aşkım hadi kapat."

Bıraz daha hız yaparak dedığim vakitte ordaydım.Esmanın cıkacagı yok.Paketımden bir dal sigara cıkarıp yaktım.Sokağın sesızlıgi içimi ürpertiyordu.Esmanın bınadan cıkmasıyla irkildim

"Yaklaşık 1 dk 34 sanıye gec kaldın esmacım."

Esma
"Tamam hadi konusma."

Ikımızde muzık eslıgıde rabişi almaya gidiyorduk.

Esma
"Heyecan varmı bakalım."

" Ormanda tek olacagımızı göz önünde bulundurursak eh işte"

Birbirimize bakıp anlamsızca gulduk hadi ama.Rabişi sokagın başında gördük.Onuda aldık.Anlamsızca yolun gitti yere sürüyordum.

*****
Yaklaşık 3 saatır yoldayız.Sonunda o ıssız yolu bulmuştuk.Kösede bir kafe gördük cok guzel ve renkliydi.Ani frenle kızları irktim.

"Hadi orda bi kaç bişey içelim."

Bu fikrimi sevmiş olmalılarki başlarıyla onayladılar.Arabayı park edip oraya dogru yuruduk.İçinde yaklaşık 56 kişi vardı.Dışarda bir masaya oturduk.Elime sigaramı alarak.Keyfime bakıyordum ki birden oturdugumuz balkonların kıtlenmesıye cok oldum.

O renkli kafeden eser yoktu heryer kahve rengı ve pembeydı sadece onumuze duvarlar gecıyırdu.Herkes panık içindeydi.Bırıncı demır gecmeden kaçtım.Kafe bolumune geldım.Digerleri orda kalmıştı.Size yardım getirecegım diye inledim.Diger demir inmeden yine gecmiştim.İşte cıkıs kapısının onune gelmiştim kafamı kaldırmamla demir kılıtlenmiş bir kapı görunce sok olmustum.

CIKIS YOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin