7.Imi este frica

1.2K 107 9
                                    

Directorul incepe sa isi lipeasca buzele de ale mele. Ma zbat foarte tare dar este prea puternic. De ce sunt atat de sexy? Vreau la Derek.. Incerc sa imi dau cravata de la gura cu dinti.

Pedofilul asta imi baga mainile pe sub haine si se joaca cu sfarcurile mele.

La usa bate cineva.

-Asteapta putin. striga pedofilul in timp ce imi da cravata jos de la gura si isi ia camasa inapoi pe el.

-Intra.

-Domnule Teneky, sunteti chemat la o sedinta a directorilor.

-Bine. Asteapta-ma afara, vin imediat. spune el privindu-ma.

Secretara iese afara.

-Pustiule, nu ai scapat.

-Va reclam la politie. spun eu speriat.

-Doar incearca si persoana care iti este draga nu va mai fi in viata. se ridica si pleaca dupa secretara.

Rasuflu usurat si plec inapoi in clasa.

-Ce ai patit Cosmin? intreaba Derek ingrijoarat.

-Ă, nimic. Mi-a facut doar o morala.

-Nu este doar atat, ce este? Transpiri si premuri. Spune-mi ce este.

-Pai..directorul a inceput sa ma sarute si sa ma pipaie. Iti jur ca am facut orice sa scap dar ma tinea cu forta.

-(Derek priveste putin timp in gol dupa care izbucneste) Director nenorocit. O sa-l reclam la politie.

-NUUU,spun eu putin tare profesoara atrazandu-ne atentia.

-De ce nu? Ti-a placut sa inteleg.

-Nu, nu, nu. A spus ca daca o sa-l reclam la politie, perosana care imi este cea mai draga o va omari.

-Deci mama poate muri linistita. *zambet*

-Nu mama ci tuuuuu!!!

-Hai ca ma fac sa rosesc. Lasa ursulet, spunem politiei apoi nu mai are ce sa ne faca.

-Dar nu vreau sa mori.

-Nici nu va fi asa. si imi da un bobarnac peste nas.

HELAUUUU!!! Stiu ca, capitolele sunt scurte dar nu am idei.
#CapitolNeeditat

Imi e silaaaaa..

#BYE


BrotherxBrother *Yaoi*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum