5.Nu mai esti asa de dur.

1.7K 136 11
                                    

Derek imi da blugii jos si imi baga mana in boxeri frecandu-mi membrul. Gem usor cu o fata de excitat.

Ma urc peste Derek si ii rup tricoul. Incep sa il ling pe gat coborand pe piep. Ii dau blugii si boxerii jos si ii desfac picioarele. Il privesc putin dupa care zambesc si incep sa-l penetrez, el scotand tipete de placere. Derek ma strange de spate si incep sa il pup pe gat si din cand in cnd sa-I sug pielea lasandu-i semne.

-Ba, penetreaza-ma mai cu vlaga, spune Derek cu cateva lacrimi in ochi.

-Sa facut boss.

Incep al penetra din ce in ce mai repede pana cand imi dau drumul in el..Nu voiam sa o fac, dar sa intamplat. Derek incepe sa stranga foarte tare cearceaful in pumni.

°^°

-Frate, ma doare fundul, se plange Derek.

-Deja? Nu te mai plange atat. Ti-a placut, nu?

-Ăă..pot sa zic ca da. Dar esti dereglat, cum sa-l futi pe fractu?

-Hei, tu ai inceput primul, rad eu.

-Ma duc sa fac un dus.

-Bine.

Derek pleaca iar eu incep sa-l urmaresc. El intra in dus si incepe sa se spele. Intru deodata peste el si il apuc de testicule punandu-i mana la gura. Ii frec testiculele, el gemand puternic. Nici dus nu are voie sa faca de mine :>. Incep sa-l sarut salbatic si sa-l frec din ce in ce mai tare si mai repede. Eram in boxeri. Il trantesc.

-Vezi ca intru.

Intru in el , ambii respirang greu.

-Ah..mai repede...mai repede..ah.

Ma evacuez din nou in el si il sarut din ce in xe mai brutal.

-Nu pai esti asa de dur, nu-I asa?spun zambind.

Il prind de ceafa si il aplec in jos.

-Suge-o!

El incepe sa o suga. Dupa aceea il scot din dus si il trantesc pe mocheta din baie. Pozitia 69 isi face aparitia. Amandoi incepem sa scoatem gemete care se aud in toata incaperea.

-Cosmin, te i-ubesc..

-Ahhh...Si eu...

-Fa ce vrei din....minee....ihh....

Imi bag capul in pieptul lui de sportiv sexy. Il asez cu spatele la mine si il strang puternic in brate.

Numai de sex are parte saracul Derek. Sper ca va placut. Daca mai vreti capitole, eu o sa postez maine-seara sau peste 2 zile.
#BYE

BrotherxBrother *Yaoi*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum