11.

1.1K 92 19
                                    

Derek

Sunt acasa la Mailo si il astept sa isi aduca hamsterul in curte. Cum am plecat fara ca Cosmin sa dea de banuit?Pai pur si simplu i-am spus ca ma duc la inmormantarea hamsterului, lui Mailo si mda..acum sunt cu Cosmin langa mine ca de ce sa ma duc singur, poate imi face Mailo ceva -_- .

Mailo coboara si mergem in curtea din spate. Mailo aseaza hamsterul intr-o cutiuta care era asezata pe o masuta. Mailo se indeparteaza si ii curg cateva lacrimi dupa care sare in bratele mele. Cosmin se uita cu indiferenta la noi sar in acelasi timp cu ura spre Mailo. Il apuc de mana pe Cosmin dupa care imi zambeste tandru.

Cosmin tresare usor la bazairea telefonului sau. Raspunde si se indeparteaza putin.

-Derek, eu voi pleca, Malisa ma rugat s-o ajut la un proiect.

-Oh..Bine, spun cam trist.

-Oh, nu, ce pacat, Pa pa, spune Mailo cu o voce enervanta.

Cosmin pleaca si raman singur cu Mailo. Dupa terminarea inmormantarii, Mailo ma invita sa vem ceva, eu accept fiindca imi era foarte sete.

Intru in casa si ma asez pe canapea, Mailo imi aduce un pahar cu apa dupa care ma priveste insistent.

Dupa scurt timp, imi ia paharul din mana si il pune pe masa dupa care imi pozitioneaza fata intre palmele lui si ma saruta apasat, eh...nu rupostez ca si mie imi place.
Mailo ma lasa usor pe spate dupa care el il las pe el pana ma asez peste el si il sarut salbatic plimbandu-mi mana de colo colo pe corpul sau.

-Tot eu sunt, mi-am uitat j..acheta..era Cosmin care se uita la noi abtinandu-se sa nu planga.

-Cosmin, nu este ceea ce pare, ma ridic dupa Mailo.

-Oh, da? Deci tu nu te sarutai cu Mailo.

-Poate ca este ceea ce pare dar, uite, eu...

-Nu mai vreau sa aduc scuze, si lasa ca o lacrima sa-i curga pe obraji dupa care pleaca trantind usa.

-Cosmin, st..Uite, vezi ce ai facut? strig eu la Mailo nervos.

-Parea ca si tie sa-ti placa, nu ai ripostat deloc, spune el cu un zambet in contul gurii.

Fug repede dupa Cosmin dar el nu mai era prin jur.

Merg direct acasa si intru in camera lui Cosmin. El avea o lama in mana.

-La revedere Derek, spune el dupa care se taie la vene.

Fug repede spre el si iau un tricou pe care il rup si il bandajez.

-Hei, hei, esti in regula, si ii arunc putina apa pe fata.

-Nu am nimic, lasa-ma, du-te la Mailo al tau, ca oricum iti pasa mai mult de el decat de mine.

-Ba nu-i adevarat, nu stii ca nimeni nu-mi poate rezista?, si schitez un zambet in coltul gurii. Ia treci tu aici.

Ii leg carpa la mana dupa care il sarut salbatic si il asez intre picioarele mele magandu-i mana intre picioare si frecandu-l. Cosmin geme de placere si se intoarce cu fata la mine si mi da tricoul jos si ma saruta pe piept. Imi dau pantalonii jos si ii fac oral dupa care il dezbrac si pe el si il penetrez puternic, Cosmin facand ochii mari de durere si scotand ignete...

Gata, nu mai am idei, nu mai stiu ce sa scriu. Sper ca va placut acest capitol.

#BYE

BrotherxBrother *Yaoi*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum