●1

1.6K 47 5
                                    

***********נקודת מבט כללית**********
"סול סיילו אני אחכה עוד הרבה ?!!"
"כן!" שתיהן ענו יחד, אנחלה החליטה להשתעשע איתן והתחילה לנסוע...
פתאום היא שמעה צלצול נייד מאת 'סול מי אמור' והיא בסופו של דבר ענתה
"אנחלה איפה את?, עכשיו סיימנו להתארגן"
"אני בחנייה של סניור פפה אם אתן רוצות לבוא איתי אתן תלכו ברגל עד לסניור פפה"
"נוו אנחלה פור פבור" "אוקיי אוקיי רק אל תעשי שוב קול חמוד"
כעבור דקה :
"נוו אני לא רוצה לאחר!, שמעתי שסניור אלוורו לא מוותר על עונשים ולא בא לי ריתוק יש לי חיים!" "אנחלה בזמן שאת נאמת נאום אנחנו כבר עלינו לאוטו" "טוב יאללה נוסעים".

******* נקודת מבט אנחלה ********

לא משנה איזה שטויות הן עושות אני פשוט מאוהבת  בהן!, אני לא אהיה מסוגלת לפגוע בהן... כשכולם היו צוחקים עליי בכיתה ז' הן היו שם, הן עזבו את כל שאר החברים שלהן שצחקו עליי ועברו לצידי למרות שזה לא היה הצד הפופולרי, עכשיו כשעשיתי גשר והשניים שלי כבר ישרות כשגבעתי קצת והרזתי כולם פתאום רוצים להיות חברים שלי הבנים שצחקו עליי מכניסים לי את המספרים שלהם לכיסים או שכשאני הולכת למועדונים בנים מתחילים איתי בבר, אבל אני מנפנפת את כולם לא כי אני רוצה להיום 'קשה להש תלגה' אלא כי אני לא בקטע שלהם ...
ואני גם לא צריכה חבר יש לי את בן דוד שלי
אלחנדרו שאני והוא
א. בני דודים
ב. חברים הכי טובים
ג. כשערסים וזה מתקרבים אליי והוא בסביבה הוא משחק אותה חבר שלי שם יד מסביבי ומנשק אותי במצח כאילו חזרנו אחרי ריב

הגענו לבית ספר ואמרתי לבנות שלא יחכו לי שאני עוד קצת עצבנית ממקודם (כן... זה היה שקר סתם רציתי להיות לבד) והן הבינו לגמרי ועוד ביקשו סליחה, כבר אמרתי שאני חולה עליהן? כי אני חולה עליהן , הלכתי ופתאום התנגשתי במשהו אבל מה זה  ?
או או השאלה הייתה אמורה להיות מי זה ...

זה היה לוקאס וחבריו מאחוריו לוקאס הוא הבאד בוי של הבית ספר כולם פוחדים ממנו גם הגדולים יותר וגם הקטנים ...
"סליחה" אמרתי בלי לגמגם וכן אני לא מפחדת ממנו הוא נראה דיי טוב נו על מי אני עובדת הוא מעלף סול וסיילו מאוהבות בו בטירוף אני כל כך מבינה אותן ...
"מה אמרת הרגע ?!?" "אמרתי סליחה מה לא ברור !!!" אמרתי בעצבים מה עכשיו הוא גם חירש ?
"תגידי קטנטונת את יודעת מי אני
ואם לא אז תני לי לחדש לך אני לוקאס הבד בוי של הבית ספר כיתות גבוהות מפחדות ממני המורים מפחדים ממני אז באיזה זכות גמדה כמוך באה ומדברת איתי בטון כזה נגוע ?" "אלף כול אני לא גמדה אני מתר שבעים זה שאתה גונזילה לא אומר כלום
ואני לא מפחדת ממך כי אתה מעניין לי את אתה יודע מה
ובת, אני אדבר לכל אחד איך שבא לי ברור לך !!!" זהו זה הגבול מי הוא חושב שהוא? 
"את עומדת להתחנן לרחמים" "אוי אמא תראה איך אני רועדת" "זהו עברת כל גבול" הוא בא לסטור לי ואני ישר סובבתי לו את היד מתוך אינסטינגט...
"אני מבינה שאתה בד בוי אבל לנסות להרים יד על אישה עובר כל גבול! " אמרתי והסתובבתי לא נתתי לו אפשרות לדבר
הלכתי מהר לסול וסיילו וסיפרתי להן הכול
הן צחקו וצעקו "אין כמוך אנחלה" או "אנחלה הבאד גירל של הבית ספר" עם הזמן גם אני צחקתי...

Her Bad BoyWhere stories live. Discover now