●21

265 17 3
                                    

מי היה מאמין שאני אתאהב בה?, שהיא תשגעה אותי מכול הכיוונים?,שדווקא היא תשבה את ליבי?!,
והיום... היום היא עומדת לחזור אליי.

"לוק כול הצוות כבר מוכן, אני רוצה לצאת כבר! אומר לי אלחנדרו, "כע אחי בוא נמהר אני מתגעגע אלייה" אמר גם סבסטיאן (תודו שהתגעגעתם), "יאללה הולכים להציל את אישתי" אמרתי ויצאנו...

נקודת מבט אנחלה:

שבוע... שבוע עבר מאז שאני כאן, הרעיבו והצמיאו אותי, הכו אותי, ואני עדיין בחיים.... מה שמשאיר אותי כאן זאת המחשבה שלוקאס יבוא..., שהוא סלח לי מאז אותו יום, שהוא שוב אוהב אותי ושאיכפת לו ממני... עם כול יום התקווה הולכת ומתנפצת יותר ויותר...

רעש דלת נפתחת קטע את המחשבות שלי,
נזרק עליי חבל עבה והדלת נסגרה שוב במהירות, הסתכלתי על החבל והחלטתי לעשות את זה, אין לי יותר בשביל מה לחיות,לוקאס עזב אותי,חברות שלי לא יודעות מה איתי, להוריי לא איכפת ממני, ואני סתם אמשיך לסבול.

לקחתי את החבל ועשיתי קשר, קשרתי אותו לאחר מכן לצינור שבור בתקרה, עליתי על הכסא והלכתי מעט באוויר עד שהדבר היחיד שהחזיק אותי מעל האדמה היה החבל, האוויר שלי החל להיגמר וחיוך רחב נפרש על שפתיי... סוף סוף חופשייה.

נקודת מבט לוקאס:
אני אלחנדרו וסבסטיאן נכנסנו במהירות לצינוק של ניקול (אחרי שהם חיסלו אותה בכאבים רבים) ושם ראיתי אותה את המלאכית שלי תלויה עם חבל באוויר כשאין בה רוח חיים אלה וסב התחילו לבכות פתאום הרגשתי משהו חלק ורטוב על הלחיים שלי ואז הבנתי אני... אני בוכה.

לאא זה לא הפרק האחרוןן יש עוד המשך אל תדאגו אוהבת המון עדןן💞

Her Bad BoyWhere stories live. Discover now