Pov. Ella
Ik zit in de zetel, een beetje aan het zappen.Ik weet niet wat te doen, ik verveel mij.Plots krijg ik een sms'je van Fien:~Zullen we nr park gaan nr jongens kyken kverveel my😘😁💛😋ik zal nr u kome~
Natuurlijk stuur ik terug:
~ja is goed kom maar af💚~
Ik zet de tv uit doe een shortje en een topje aan ik doe snel mijn make-up op, gewoon beetje mascara en wat Eos aanbrengen.
Juist wanneer ik klaar ben hoor ik de bel ik loop naar beneden daar zie ik dat de deur al open is en dat mijn oudere broer flirt met Fien.
"Bol af Tom!" Schreeuw ik bijna.
Eigenlijk heet hij Thomas maar het is makkelijker op Tom te zeggen.
"Wow wow rustig zusie" zegt Tom macho achtig. Pfffff...Typisch Tom...
"Ella, doe maar rustig hij zei niets ergs" zegt Fien geruststellend maar ook weer raar. Niets ergs? Wat?
"Euhmm... Ella gaan we nog of moet ik terug naar huis?" Vraagt ze met een ongemakkelijke glimlach. Tom is natuurlijk al weg.
"Euh ja ik pak even mijn phone en dan gaan we."
Zeg ik snel.
Ik ga snel naar boven pak mijn gsm en ga terug naar beneden. Terwijl ik van de trap loop struikel ik en val bijna op Fien, gelukkig heeft ze me vast in een knuffel.
"Woooow zusie ik dacht dat dat jij op Alex was maar als ik jullie zie..."hij wijst naar ons twee en zegt "Dan weet ik het niet hoor..."
Nu word ik echt boos! Fucking broer heb ik toch. Hhhrrrr...
"Weetje..." Begin ik maar ik weet dat ik dit beter niet moet zeggen dus zeg ik maar "laat maar" op een rustige toon. Rustiger dan ik verwacht had. Fien onderbreekt de ongemakkelijke stilte met te zeggen "Kom we gaan" en trekt me mee de deur uit. Als we buiten zijn hoor ik dat Tom de deur hard dichtklapt. Ik wil nu terug naar huis gaan en de rest vertellen, maar ik weet dat dit slecht gaat aflopen dus laat ik het los... Ach ja probeer ik toch.
Ik ben zoveel aan het denken aan Tom dat ik niet door heb dat iemand me roept.
"Kella!"
Wtf? Wie is Kella? Ik vraag aan Fien of ze dat ook hoort en ja ze hoort het ook. We kijken rond en ik zie dat de knapste supermooie jongen de Badboy van de school, een goddelijk mens naar ons toe komt maar aan de andere kan van het straat zie ik dat Mila haar klein zusje en broertje en het liefje van Mila (zijn naam herinner ik me niet).
Ze komen naar ons toe en Mila stelt haar liefje voor.
"Hey meiden dit is Robin, weten jullie nog van die keer in de cinema?"
"Oh jaja dat herinner ik me wel toen je ons in de steek liet hè" zegt Fien boos.
"Heyy Kella" Daar komt mijn droomjongen aangelopen, wanneer hij stopt is hij buiten adem. Hij ruikt geweldig. Ik begin te blozen omdat hij mij aanstaard, hij heeft prachtige lichte blauwe ogen net zoals de zee...
Ik ben echt hopeloos verliefd op hem...
Maar ja ik krijg hem toch nooit hij gaat met meisjes die mooier zijn dan mij die slanker zijn die mooire rondingen hebben... Ach laat los Ella. Vergeet hem.
Terwijl ik en Alex elkaar eindeloos aanstaren heb ik zelfs niet door Fien en Mila aan het schreeuwen zijn tegen elkaar. Ik wil heel graag weten waarom hij mij riep en waarom hij Kella zei in plaats van Ella maar daar heb ik geen tijd voor. Zonder iets te zeggen leg ik mijn hand op Fiens mond en sleur ik haar mee ze probeert tegen te strubbelen maar het lukt niet maar dan bijt ze in mijn hand.
"Auhh!!" Roep ik
"Sorry sorry echt waar maar je moest me niet op die meenemen je kon me ook bij m'n pols pakken" zegt ze met een glimlach.
"Ik weet niet hoe ik je moest meepakken dus ik heb het zo gedaan" zeg ik ongemakkelijk.
We praten nog wat bij tot ik ergens mijn naam hoor.-----------------------------------------
------------------
----------------
Hejjjj🍂
(tips welkom)
Hoe vonden jullie het??
xxx
Muchos Lovos!
of zoiets ahahahah
xxx
JE LEEST
I think its love
Teen FictionElla is een doodgewoon meisje en is dolverliefd op Alex.Maar Alex is een superpopulaire jongen en ook wel een badboy.Dus denkt ze dat ze geen kans maakt bij hem omdat hij al veel liefjes heeft gehad.Maar zou ze daar zo zeker over zijn?