4.časť

42 8 10
                                    

"Jorge, ja som ti chcela povedať, že ja.. som teraz kamarátka s Valeriou a..." prerušil ma
"To je super, keď sa dievča čo milujem a moja najlepšia kamarátka spolu bavia" usmial sa na mňa. Ach...už som ho asi navždy stratila...
"No... a keď sme teda tí NAJLEPŠÍ KAMARÁTI, tak ti môžem povedať všetko, však?" úprimne som sa na neho pozrela.
"Samozrejme a neboj sa, nikdy ťa neopustím" venoval mi jeden z tích jeho nádherných úsmevov. On je proste dokonalý.
"No dobre. Ja... som sa s Valeriou rozprávala o tebe..... a ona je do teba zamilovaná" Čo???? Martina Stoessel čo si to práve povedala?? Už to nemôže byť horšie...
"To naozaj" vyzeral ako najšťastnejší človek na svete. To sa mi nepáči. Ja som vedela, že to skončí zle... potom som mu prikývla a on ma silno objal.

z pohľadu Jorgeho
Toto je ako sen. Val je do mňa zamilovaná. Musím sa s ňou hneď teraz porozprávať.
•••
Poslal som jej sms-ku, aby prišla do parku. Dúfam, že príde.

z pohľadu Tini
Prišla som domov. Hneď ako som zatvorila dvere, tak sa zo svojej izby rozbehla Mechi a objala ma.
"Čo sa ti stalo? Ty si plakala?" Prekvapene som sa jej spýtala.
"Xabi sa so mnou rozišiel." rozplakala sa ešte viac. Ou... neviete o koho ide.. Xabiani je momentálne jej bývalý priateľ, ale čo sa stalo? Veď boli spolu taký šťastný.
"A prečo?"
"Vymenil ma za nejakú inú!" tak toto by som fakt na Xabiho nepovedala. Ešte raz ma objala a odišla do nejakého baru. Dúfam, že to neprehná s alkoholom. Počkať čo to hovorím? Jasné, že to prehná, veď pred chvíľou sa s ňou rozišiel chalan! No čo... už to ďalej nejdem riešiť.

z pohľadu Jorgeho
Už idem do parku. Na lavičke už vidím Valeriu.... ktorá bozkáva nejakého chalana!?
"Ehm... neruším?" naštvane som povedal.
"Jorge ja ti to vysvetlím..."

Je t'aimeOnde histórias criam vida. Descubra agora