Počkať... To dievča naozaj napísalo novú kapitolu? 😱😂 Áno je to tak.. stále žijem! 😂 Tak Vám prajem príjemné čítanie a dúfam, že sa Vám bude nová kapitola páčiť😊
"Jorge.. toto je môj priateľ André. André, toto je môj kamarát Jorge." Ehm... Priateľ? Asi som niečo zaspal. Valeria mi zlomila srdce. Už ju viac nechcem vidieť. Ešte raz som sa na ňu pozrel a odišiel som. Počul som, ako na mňa volá, ale mne to bolo jedno. Vytiahnem mobil a vytočím Tinine číslo. Hneď to zdvihne.
J: "Tini? Prídeš prosím ku našemu miestu?"
T: "Jasné. Ale.. čo sa stalo?"
J: "To ti vysvetlím potom"
T: "Dobre. Ahoj"
J: "Ahoj"
Prišiel som ku našemu miestu, kde bola lavička a okolo nej boli stromy. Po asi 5 minútach prišla aj Tini. Hneď som ju musel objať. Ona sa na mňa len nechápavo pozrela.
"Čo sa stalo?" smutne povedala.
"Valeriu... videl som Valeriu ako sa bozkávala so svojim frajerom" znechutene som povedal. Chvíľu bolo ticho, ale potom som ho prerušil.
"Pamätáš na tie časy, keď nás trápilo len to, že nám rodičia nechceli kúpiť hračku, ktorú sme tak hrozne chceli?" pousmial som sa.
"Áno, boli to krásne časy" zasmiali sme sa.
"Vieš, ako som ťa mal vtedy rád?"
"Áno viem. Prečo?" nechápavo sa spýtala.
"Tak teraz ťa mám ešte radšej. Si tu vždy pre mňa, keď ťa potrebujem. Kľudne by si odložila aj dôležitejšie veci, len kvôli tomu, aby si ma mohla objať. To isté by som urobil aj ja. Ja by som za teba dal aj život. Mám ťa hrozne rád Tini." videl som, ako sa usmieva a tečie jej slza po líci. Až teraz som si všimol, aká je nádherná.
"Aj ja ťa mám hrozne rada. Viac ako si myslíš" po týchto slovách ma z celej sily objala. Úplne som prestal na všetko myslieť, aj som zabudol na to, aká je zima. Prekvapuje ma, čo so mnou dokáže Tini všetko spraviť. Asi 10 minút sme sa objímali, potom sme sa odtiahli od seba a išli sme už domov a pritom sme sa rozprávali.
ESTÁS LEYENDO
Je t'aime
FanficAhojte ja som Martina Stoessel, ale všetci mi hovoria Tini alebo Tinita. Niesom taká, ako ostatné dievčatá. Vôbec ma nezaujíma móda ani nič také. Nechcem nosiť oblečenie v ktorom by som sa dusila a nosila by som ho len preto, aby som bola IN. Radšej...