,, Dobré ráno Brácha! " Řvala sem Adamovi do ucha.
Nejspíš měl chuť mě zabít protože jakmile leknutím vyskočil, nabral odstín červené.Pak ale schladl a naskočil mu na tváři ten jeho škodolibej úsměv.
Hodil mě na postel a začal mě lechtat.
Oproti němu jsem strašně lechtivá ale i on je někde lechtivej.Pak se šel obléknout, já už sem byla obléknutá tak sem šla za Molly do kuchyně.
V kuchyni byli všichni.
Najednou se otevřely dveře a stál v nich Charlie a Bill.
Tak dlouho sem je neviděla že když sem je v rychlosti blesku obejmula, málem spadly dozadu.,, Charlie! Bille! Tak dlouho sem vás neviděla!"
Říkala sem.
Byla sem štěstí bez sebe. Tak dlouho byli pryč.Bill pracoval dnem i nocí u Gringottovích a Charlie pečoval o Draky v Rumunsku.
Zbytek rodiny však byl doma.
Molly byla nejlepší kuchařka světa a Arthur spravedlivý a vtipný otec.
Percy byl nafoukaný.
Ron byl prostě hňup a Georgie a Frediee byli srandovní.Ginny byla ještě moc malinká.
10 letá holčička která zrovna jedla rohlík a šunku.Můj bratr Adam je v pohodě.
Jak je zvykem, neustále se škádlíme a děláme blbosti.
Občas nás Molly pokárá ale i jí většinou cukají koutky úst.
Sme dvojčata.
Rozdíl je jen barva vlasů.
Ikdyž jí můžeme měnit.
Nevíme jakto.Molly nám vysvětlila že jsme Metamorfomágové.
To sou kouzelníci s mocí, měnit svůj vzhled.
Asi to máme po matce či otci.
To nikdo neví protože nás našly u dveří.Dost už o nás.
,,Tvoje a Adamovi narozky by jsme nemohly prošvihnout."
Ušklíbl se Charlie a Bill dodal.
,,A Ronovi"
Mrknul a pak si všichni všimly přicházejícího Adama.Někdy přemýšlím jestly nosí něco jinýho než modrou.
Ikdyž sme oblečeni skoro pořád stejně, v modrý.
Milujem modrou!♡Udělal chlapskej pozdrav s Charliem i s Billem a když viděl že protáčím očima, vyplázl na mě jazyk za což ho Molly pokárala.
Ušklíbla jsem se a dál hypnotizovala dort položený na stole.
****
,,Hodně štěstí zdraví,
Hodně štěstí zdraví,
Hodně štěstí Adame, Mončo a Rone!
Hodně štěstí zdraví!!"Zatleskaly a my sfoukly svíčky na velikém dortu.
Najednou ale do okna narazil Erold.
,,Dones ty dopisy Preclíku"
Řekla sem.
Všichni dostaly záchvat smíchu a Percy zuřil.,, Prosímtě Percy, dojdeš pro dopis?"
Požádala ho Molly slušně a propalovala mě mírně naštvaným pohledem.Percy mi to naštvaně hodil před k talíř na kterým sem měla dort.
Pak sem se otočila na Adama, který dostal tentýž dopis.
Ten si ho však nevšímal a dál se ládoval čokoládovým dortem.
Připomínal mi prase vykrmený čokoládovým dortem...Otočil se na mě a já se škodolibě usmála nad jeho špinavou pusou.
Nechápavě a trochu vyděšeně na mě pohlédl.
Hleděly sme si do tváře takže si nevšiml že sem popadla svůj dort do dlaně.Než stačil zareagovat, měl ho přes celej obličej.
Jeho brýle nevyjímaje.
Sundal si brýle.Všichni se začaly smát.
On se však rozzlobil a naštvaně odkráčel.
Šla sem za ním do pokoje.
Naštvaně si v naší společné koupelně umýval obličej.Pak prošel okolo mě jakoby bych byla duch.
Naštvaně si sednul a koukal do blba.
Vždy tak rozdýchaval mojí vraždu.
Pousmála sem se.,, Ale no tak brácha!snad se na mě nezlobíš za takovou blbost."
Sedla sem si vedle něj.
Rozcuchala sem ho a dodala.
,, Tak už se nezlob. Udělala sem ti horší věci!"
No pak sem ho obejmula a šly jsme dolů.Do večera sme slavily a večer taky odjel Bill a Charlie.
Nakonec sme s bráchou padly do postele zcela vyčerpáni.
Stále sme však ale nespatřily obsah dopisu.XXX XXXXXX
Ahojky! Sem Monča! Je mi 12 a s mým kámošem Adamem sme založily společný účet!
Toto je naše první knížka! (Mimochodem je o nás)Ahoj!!Já sem Adam! Je mi 12 a s moji kamarádkou jsme si založili společný wattpad na který budeme převážně psát fan fikce na HP❤️(jo a tenhle příběh je o nás)
ČTEŠ
Hogwarts Twins
Fanfiction,,Sbohem Adame, Moniko. Mějte se tu krásně" Řekl mladý muž s modrošedýma očima, plných slz už kvůli tomuto rozhodnutí a tomu co se stalo před pár hodinami jeho nejlepšímu příteli. A ten muž své děti nechal v košíku pod lehkou peřinkou, před domem...