bölüm=yine,yeni,yeniden

42 2 1
                                    

sabah 9:30 uyandım bugün okula gitmicektim öyle karar vermiştim dalgın dalgın etrafımı seyrettim odam sessiz ve soğuktu camın önündeki masa bir ahize ve ıvır zıvırlar haricinde odamda bişiy yoktu soğuk bakışlarımı odamdan ayırıp battaniyeyi üstümden attım ayaklarımı yavaşca ytağımın hemen ucundaki mavi terliklere soktum.bi anda oturduğum yerden kalktım isteksiz isteksiz banyoya sürüklendim aynada yorgun ve hiç sevmediğim yüzümü inceledim uzunca elimle yüzümün soğuk ve solgun derisine dokundum göz altlarım hafif çöküktü saçlarım karman çorman ve dağınıktı kendime bakım yapmayalı uzun zaman olmuştu yüzümü fondetenle kapatmak kolayıma geliyordu bu yüzden rutin bakımlarımdan bile vazgeçmiştim. anlaşılan bu gün kendimi kız sıfatına sokacaktım işe banyo yapmakla başladım duşa girdim ve suyun her zerremi temizlemisine izin verdim vucudum kuru üzüme dönene kadar duşta kaldım sıcak su sanki beni rahatlatıyordu tarif edemeyeceğim bir duyguydu bu.

duştan çıktıktan sonra saçlarımı taradım yüzüme birkaç maske ve kırem sürdükten sonra özüme döndüm bu gün tunayla gültepede buluşacaktık heycanlıydım aynı zamanda meraktaydım nede olsa gültepede onla bir mazimiz var kendimi kötüyede hazırlamak istemiyordum moralimi düşünüp bozmak yerine hazırlanmaya karar verdim dolabımın kapağını açtığımda kıyafetlerimi şöyle bi süzdüm ve birkaç alternatifi yatağımın üstüne attım attıklarımın arasında süper bir elbise gözüme çarptı elbisede incecik çiçek desenleri vardı çiçeklerin rengi öyle bir maviye çalmıştıki insanı mest ediyordu elbise bembeyazdı kar beyaz dizimin hemen üstünde bitiyordu incecik ikide askısı vardı üstüme giydim elbise bedenimi kavrayıp sarmıştı beni çok güzel gösteriyordu vucudumun hatlarını belli ediyordu üstüme mütüş yakışmıştı beyez tenimle bütünleşmişti.şimdi sıra saçıma gelmişti saçlarımı çok hafif dalgalandırdım başımada mavi çicekli bir tac taktım güzel gözüküyodum ama yüzüm çok solgun ve yorgundu bunu kapatmak için herzaman kullandığım şey olan fondeteni seçtim göz altlarımın siyah torbalarını gizlemeyi becerdikten sonra profesyönelce yüzümü kapattım kipriklerimi rimelledim daha başka bişey yapmama gerek yoktu böyle iyiydim saat 14.30 evden çıkacaktım yarım saatim vardı son salona indim evde kimse yoktu abim seyahatteydi annemse işte boş salonun eşyalarla doldurduğu sessizliğe aldırış etmedim. merdivenlerden indim acıkmıştım mutfağa geçtim dolabın kapağını açtım dolabta süt ve gevrek vardı sütle gevreği dışarı çıkardım masaya koydum kocaman bir kaseyi çıkardım ve sütle gevreği kaseye boşalttım karıştırıp ağır ağır çiğnedim gitme vaktime yakın hızlanıp tabağı bitirdim aynaya şöyle bi baktım kendimi beğenmeyen biriydim ama bu gün aynadaki kız ben değildim sanki yerime başka bir açelya geçmişti heycanlı yüzümü izleyip duruyordum aynada bu duygu hoşuma gitmişti ama içimdeki his bunun kısa süreceğini sayıklıyordu .

çıkma vaktim gelmişti yanıma telefonla bir miktar para aldım ve evden ayrıldım gültepeye yürüyerek çıkacaktım heycanım adımlarımla bir ilerliyordu her yaklaştığımda bir adım daha artıyordu kalp atışlarımı hissedebiliyordum heycanımı bastırarak gültepeye doğru ilerledim gültepeye vardığımda telefonuma mesaj geldi mesaj tunadandı hemen açtım

ilerdeki bankın oraya gel ilk buluştuğumuz yere seni orda bekliyor olucam...

üstümü başımı gözden geçirdim ve oraya doğru ilerledim söylediği yere geldim bankın üstünde bir buket çiçek vardı etrafıma baktım tanıdık sima yoktu etrafta birkaç ev ve ağaç.vardı karşıdaysa tüm istanbul çiçekleri elime alıp şöyle bir inceledim bir buket beyaz papatya harika bir masumluk ve saglığın temsili biçiminde bana bakıyordu buketi burnuma yaklaştırıp kokladım harika bir kokusu vardı zaten bende papatyaları çok severdim bunu unutmamasıda ayrı bir mutluluktu benim için.banka oturdum gündüzle geceyi ayıran gökyüzünün tarif edilemez pembeliğini.seyre daldım çok geçmeden arkamda bir siluet belirdi gölgesi önüme düşmüştü arkamı döndüğümde beni buraya çağıran tunaydı çok şıktı üstünde düz renk siyah tişört siyah deri ceket ve fermuar detaylı hafif dar siyah bir pantolon vardı yüzündeyse masum tebessümü, sahiciydi gülüşü çok sahici ona aşık olmamın bir nedeni varsa oda bu güzel gülümsemesiydi yine bana ilk baktığı gibi bakıyordu beni şöyle bir süzdükten sonra "bekletmedim dimi"dedi "hayır bekletmedin" yanıma oturdu ve gün batımını izlemeye başladık yaklaşık 5-10 dakika öylece oturduk benim sorum bütün sessizliği bozdu "beni neden buraya çağırdın" biraz durdu beklediği bir soruydu ama nedense cevap arıyordu belkide kafasındaki kelimeleri bütünleştiremiyordu bulamadığını anlayabiliyordum. sonunda cevabımı aldım "şeyy aslında ben şey yapıcaktım off açelya sana anlatmam gerekenler var işte anla" onaylayıcı vede anlamaz bir bakış attım ardındam devam etti "burayı hatırlıyosun dimi sana aşık olduğum yer tamda bu saatlerde gözlerinde kaybolmuştum sana kızmicam bağırmicam merak etme ben sadece pişmanım bunu söylicektim senden sonra mutluluğu başka gözlerde aradım ama hep gözlerim senin gözlerini yansıttı ben senden başkasına aşk kelimesini tanımlayamadım sen benim gülen yüzümdün açelya başkaları için senin adın açelyaydı ama benim için senin adın aşktı tekrar olmaya varmısın?"onun gözlerinden gözlerimi alamadım gözleri dolmuştu benim göz pınarlarımdan birkaç damla yaş dökülü verdi önüme baktım duygularımı belli etmemeye çalışıyordum ama olmuyordu gözleri sadece benim üzerimdeydi hissediyordum ne söyleye bilirdimki onu sevmiyomuydum?tabiykide ilk günkinden çok seviyordum yüzüne bakamıyordum ona kızgımdım suratına bakıp tükürmeliydim ama yapamadım kalbim beni zincirlemişti tek bir kelime bile söyleyemiyordum o an hangi duyguyla bilmiyorum ona fırsat vermeden kollarımı sıkıca omzuna doladım kulağına fısıldadım "seni çok seviyorum.lanet!"ilk 2dk karşılık alamadım şoktaydı heralde sonra oda bana sıkıca sarıldı çok güzel gözüküyoduk ben şuanki hallimden mutluydum.

kollarımı tunanın bedeninden ayırdım tunanın yüzüne çok güzel bir gülümseme verdim uzun zamandır doğru düzgün gülmüyordum malum kişi yüzünden hiç konuşmadan birbirimizi seyrettik sonra o iğrenç kişiden iğrenç mesaj telefonuma ulaştı işte o an bu duruma bir ortak daha katıldı...

meraba tatlışlar :-) yb yi beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın kitabımın kapağını ve ismini değiştirmeyi düşünüyorum fikirlerinizi bana suna bilirsiniz :-Pbu bölümde böyle bitti görüşmek üzere öpüldünüz :-* :-*

serseri aşık!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin