128 ve Fan fikce. Miluju vás. Užijte si díl. <3
Celou cestu je ticho. Já se jen klepu a Ni mě drží v pevném obětí. Když zastavíme, Niall dá řidiči peníze. Vyleze z auta, které oběhne a otevře dveře na mé straně pomůže mi vystoupit a zamíříme si to do veliké vily u které jsme zastavili. Když se za námi zavřou dveře ihned Niallovi skočím kolem krku a naplno se rozbrečím.
,,Pšš, zlato neplakej nic se nestalo. Je to dobrý. Jsem u tebe." šeptá mi do ucha různá uklidnující slova. Asi po deseti minutách se zklidním a odhodlám se mu podívat do očí.
,,Děkuju Nialle a promin." odstoupím od něj.
,,To nic. Pojd pustíme si film ?" zeptá se. Chci přikývnout, ale pak mi zrak spadne na jeho roztrhlé rty na, kterých má krev. Sice to není extra veliké, ale mělo by se to ošetřit.
,,Můžeme si ho pustit, ale nejdřív mi řekni kde máš lékarničku. Ten ret ti musíme ošetřit."
,,Ne." zaknučí smutně. Je tak roztomilej.
,,Musíme." Skřížím si nekompromisně ruce na prsou. Povzdechne si.
,,Já pro to dojdu. Jako doma." řekne a vyběhne schody nahoru. Začnu si to tady prohlížet. Má to tady moc hezky zařízené.
,,Asi s tím půjdeme do kuchyně ne ? Je tam lepší světlo. " Přikývnu a rozejdu se za ním. Vejdeme do kuchyně, která mě taky naprosto ohromí svým stylingem.
,,Fajn, tak mi dej tu lékárničku." Poručím a on mi jí tedy podá. Vyndám z ní tamponky a stoupnu si k lince. Naznačím mu, aby se postavil naproti mě a on tak udělá. Tamponek namočím a poté ho opatrně přiložím na jeho ret. Bolestně sykne. Opatrně mu to očistím a tamponek poté vyhodím.
,,Děkuju." Usměje se na mě.
,,Neděkuj. Koneckonců to máš kvůli mě." Smutně se pousměju. Cítím se fakt blbě.
,,A ty za to stojíš." Usměje se na mě. Ted je tady trapné ticho kdy na sebe jen koukáme. Rozhodnu se ho prolomit.
,,Ehm. Můžu se jít osprchovat ?" Zeptám se.
,,Jasně. Jak jsem řekl, chovej se jako doma. Pojd, ukážu ti kde je koupelna a dám ti ručníky." Přikývnu a následuji ho. Výjdeme schody a ocitneme se v dalším patře tohoto domu.
,,Tady mám pokoj já...." ukáže na jedny z dveří.
,,....a tady budeš spát ty." Ukáže na ty hned vedle a tak vejdeme. Velký, krásný a prostorný pokoj.
,,Tady je koupelna. Ve skřínce tam jsou ručníky taky by tam mělo být mýdlo, šampon a vše potřebné. Takže si vezmi co potřebuješ. Já taky půjdu do sprchy, tak se pak sejdeme v obýváku." Usměje se na mě, když ukazuje na dveře v pokoji a chce odejít. V tom mi to, ale dojde.
,,Nialle, já ale nemám co na spaní."
,,Já na to úplně zapomněl. Já ti něco pučím. Co by jsi chtěla ?" Usměje se na mě.
,,Tričko bude stačit." Úsměv mu oplatím. Je to po dlouhý době co se na něj usmívám. Co je to mezi námi opět v pohodě. Za chvilku se vrtí a podá mi do ruky černé tričko. S poděkováním zmizím v koupelně. Zhrozím se když se kouknu do zrcadla. Celý make-up rozmazaný. Bože já vypadám. Smeju to vodou, svléknu ze sebe oblečení, vlezu do sprchového koutu a osprchuji se, umeju si i vlasy. Osuším se a obleču si svoje kalhotky a Niallovo tričko, které mi sahá pod zadek. Učešu si vlasy hřebenem, který tady najdu a pak vylezu z koupelny. Svoje věci si složím na malou komodu, která zde je a pak tedy opustím pokoj a sejdu schodami do obýváku. Slyším nějaký hluk v kuchyni a tak se tam vydám. Vydím Nialla jak akorát přesypává popkorn do misky. Má na sobě jen tričko a boxérky a vlasy má lehce rozcuchané. Vypadá tak roztomile a zároven sexy. Bože co to se mnou zase je ?
,,Co si dáš k pití ?" Zeptá se.
,,Džus ?" Zeptám se a on přikývne a požadovaný nápoj mi naleje. Přesuneme se do obýváku, kde si pustíme komedii a když skončí zívnu si.
,,Ni, já už asi půjdu spát."
,,Já taky, tak jdeme." Usměje se, vypne televizi a společně se vydáme nahoru.
,,Dobrou noc." Usměju se na něj. Nakloní se ke mě a lehce nejistě mi dá pusu na tvář.
,,Dobrou." I on se na mě usměje a poté se každý vydáme do pokoje. Zhasnu a vlezu si do postele. Po chvíli už upadám do říše snů.
,,Tak ted si užijeme" Slizce se na mě usměje.
,,Ne. Prosím." Vzlyknu.
,,Bud zticha nebo to bude ještě horší." Jen co to dořekne ztrhne ze mě tričko.
,,Nialle." Zavolám a v tu chvíli mi přistane jeho ruka na tváři. Rozhodnu se to ještě jednou zkusit a s posledních sil křiknu.
,,Nialle."
Vyšvihnu se do sedu a v tu chvíli se rozletí dveře od pokoje a stojí v nich Niall. Vůbec nevím oc se stalo, jen cítím slané slzy, které mi stékají po tvářích. Rychle ke mě přiskočí na postel a obejmeme mě.
,,Co se stalo ?" Zeptá se starostlivě.
,,J-já nevím. Zdálo se mi o Jackovi a pak jsem se vzbudila." Zašeptám mu do ramene. Otočí si mě tak, aby na mě viděl, i když v té tmě toho stejně moc vidět není. Opatrně mi setře slzy.
,,Chceš, abych tady spal s tebou ?" Zeptá se.
,,Prosím." Zašeptám.
,,Tak pojd, lehneme si." Opatrně mě položí na postel a já se trošku šoupnu, abych mu udělala místo. Lehne si vedle mě, ale stále mě pevně drží v obětí. Zabořím hlavu do jeho hrudi a pak už jen cítím jemný polibek v mých vlasech, předtím než opět usnu. Tentokrát už snad naposledy.
Tak ? Snad se díl líbil. Prosím o voltes a komentíky. Niki <3
ČTEŠ
Camp Undercover (1D)
ФанфикSedmnácti letá Jess odjíždí se svou nejlepší kamarádkou Molly na hudební tábor. Obě se moc těší jak se budou věnovat hudbě celý měsíc, protože jí obě milují. Když, ale na tábor dorazí padne jim do oka pětice kluků, vedoucích. Edward, James Jawad, L...