Emotiile pe care le simt sunt de nedescris. Raspunsul pe care o sa il dau o sa conteze in viitor.
Daca spun nu, o sa ma urasca pentru totdeauna, iar daca spun da, ar putea sa ma raneasca. Orice as spune tot impotriva mea este. Insa inima mea vrea cu totul altceva. Inima mea spune da, iar tot ce pot sa fac este s-o urmez.
In lacrimi si cu sufletul la gura, mi-am luat inima in dinti si am dat din cap aprobator privind in jos lasandu-mi fata nedescoperita inca.
Nick a facut pasi marunti si repezi catre mine si mi-a ridicat barbia cu doua degete intinzand buchetul de trandafiri catre mine.
Mi-am ridicat privirea si l-am vazut zambind larg aproape lacrimand.
Maya a tipat cat de tare a putut, iar Noah a sarit si m-a ridicat pe sus invartindu-ma in aer de fericire. Eu zambeam nestiund ce sa fac.
După ce Noah m-a lasat jos, Nick si-a fixat privirea patrunzatoare pe mine, zambindu-mi. Era cel mai frumos zambet pe care l-am vazut vreodata la cineva. Insa .. si eu zambeam. Prima oara cand am zambit asa larg.. Au trecut atatia ani de cand nu am mai fost fericita. Imi place mult de el. Foarte mult.
***
Mi-am deschis ochii brusc. Eram intinsa in pat, imbracata cu aceleasi haine de aseara, cu telefonul in mana si buchetul de trandafiri langa pat, intr-o vaza cu apa.
Noah a intrat prudent in camera mea observand ca sunt treaza.
-Neata' soare. spune el zambind larg.
-Hei. ii raspund lenesa.
-E timpul sa mergi la scoala.
-Stiu. soptesc cascand.
A iesit din camera mea tot zambind dupa ce mi-a lasat pe pat o hartie alba.
Am luat bucata de hartie in mana, iar pe una din partile ei scria ceva.
"Buna dimineata. Cand vezi tu acest bilet probabil o sa trebuiasca sa te grabesti la scoala, dar vreau sa iti spun ca.. Iti multumesc ca mi-ai acceptat propunerea si iti multumesc ca acum ai incredere in mine. Am putut sa vad zambetul larg si sincer de pe fata ta care nu spunea decat adevarul. Zambetul tau te-a dat de gol. La 8 sunt in fata casei tale, ne vedem acolo.
Pupici, Nick"
E cel mai frumos bilet pe care l-am primit vreodata. Si cred ca e singurul, dar tot e minunat. O sa ii multumesc pentru ca deja mi-a facut o dimineata mai frumoasa.
A spus ca la opt e in fata casei mele, iar ceasul este sapte si un sfert, asa ca m-am grabit cat am putut eu de mult ca sa pot trece si pe la Ashley.
Mi-am facut rutina de dimineata, m-am spalat pe fata si pe dinti, apoi m-am decis rapid cu ce sa ma imbrac. Mi-am luat un maiou larg, alb, niste blugi negri rupti in genunghi si o pereche de Vensi negri in picioare.
Mi-am facut ghiozdanul, mi-am folosit tusul regesc ca de obicei, mi-am lasat parul sa se salte pe spatele meu si am iesit din casa la sapte si jumatate. Record special.
Am luat masina lui tata pana la Ashley acasa, ea fiind curioasa ce s-a intamplat de vin la ea neanuntand.
Am vorbit ce am vorbit, i-am explicat tot, apoi, cu un varf de panica sub limba, am intrebat-o :
-Ce fac..?
-Cum adica ce faci? intreaba si ea dupa mine.
-Imi e rusine.. Nu am mai pupat un baiat in viata mea, nici tinut de mana, nici saruturi, nici semne pe gat, nici nimic.
-O sa te ia incet. Stai linistita. spune ea razand.
-Nu e vorba de asta, e vorba ca vreau sa par deja profesionista. spun eu rusinandu-ma.
CITEȘTI
Wounded [[IN EDITARE]]
RomanceLizzie şi Nick. Doi oameni complet diferiți se îndrăgostesc brusc.. Povestea lor este una ca în basme, însă încă nu ştiu dacă o să fie o dragoste de o mie de ani. Coperta - CristianaCryss ~~